AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Gefeliciteerd man!!(met dat zoenen bedoel ik:D)
Ik volg je log al een tijdje, vind het echt leuk om te lezen, vooral dat je zo vooruit gaat.
Denk dat elke man wel dezelfde issue´s heeft of heeft gehad, kan me goed inleven iig!
Jammer dat je zover uit de buurt woont, anders had ik wel een keer met je willen chillen.
Succes met je doelen en ik volg je log!!

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd man!!(met dat zoenen bedoel ik:D)
Ik volg je log al een tijdje, vind het echt leuk om te lezen, vooral dat je zo vooruit gaat.
Denk dat elke man wel dezelfde issue´s heeft of heeft gehad, kan me goed inleven iig!
Jammer dat je zover uit de buurt woont, anders had ik wel een keer met je willen chillen.
Succes met je doelen en ik volg je log!!

Bedankt!:D

Heel erg goed bro nu kun je mij gaan onderwijzen, je bent al verder als mij :(
Pff... misschien tijd voor mijn eigen datinglog :o

okay, net lekker getraind en gegeten (weekend is me toch best zwaar geweest, 3 dagen niet thuis geweest). En morgen ga ik weer de stad in:)

Kort vraagje: mocht het gesprek opkomen zeg maar (hoeft natuurlijk niet, maar stel), zal ik haar vertellen dat ik nog maagd ben? ik vind dit wel een moeilijk punt eigenlijk. wat is jullie mening?

ik kan in principe op 2 manieren liegen. of ik zeg dat ik geen maagd meer ben, of ik zeg dat ik maagd ben, maar dat dat komt omdat ik langere tijd een vriendin heb gehad, maar dat die geen coïtus wilde ofzo.

Ik kan natuurlijk ook gewoon de waarheid vertellen (maar daar schaam ik me wel beetje voor). Alleen ben ik bang dat ze me een beetje vreemd gaat vinden ofzo.

Laatst bewerkt:
Naja weet je. Als je erover liegt, merkt ze het wel als je er weinig van bakt de eerste keer (dit bedoel ik verder niet lullig). Je kan er beter eerlijk over zijn.

Naja weet je. Als je erover liegt, merkt ze het wel als je er weinig van bakt de eerste keer (dit bedoel ik verder niet lullig). Je kan er beter eerlijk over zijn.

daarom wil ik er eigenlijk ook niet compleet over liegen. Het is de eerste keer en natuurlijk kan het hier en daar fout lopen. Als ze het dan weet, dan voel ik me er ook lekkerder bij en weet ik dat ze dat verwacht. maar die 2e optie over die vriendin sprak wel meer aan eigenlijk.

Ik weet natuurlijk ook helemaal niet of het ooit zover gaat komen of niet, maar het is ook wel handig voor de toekomst (als dit niet werkt), om alvast een antwoord klaar te hebben.

gewoon eerlijk over zijn, sommige meiden vinden dat alleen maar leuk als je nog maagd ben!

Is een lastige, ligt echt totaal aan wat voor soort meisje het is.
Ze vond het knullige zoenen blijkbaar ook al niet erg, dus waarschijnlijk is het beter om te vertellen, is ook fijner voor jou natuurlijk(dan maakt een screw up niet zoveel uit).
Natuurlijk nog betere scenario als je de kans niet eens krijgt het te vertellen en ze gelijk met je het bed wil delen! :D

nou ja, ze leek mee heel lief en aardig in ieder geval en juist het type meid die heel veel rekening met me zou houden als ze het wist en het niet zo erg zou vinden (denk ik). Dus ik ga haar gewoon de waarheid vertellen. Alleen weet ik niet wat ik moet zeggen als ze zegt hoe dat precies komt dat ik nog steeds maagd ben XD

Je hoeft 't toch niet direct te vertellen, pas als ze er naar vraagt? Ik zou als ik een vrouw was iig raar opkijken als je iemand me opeens vanuit 't niets zou vertellen dat diegene maagd was eigenlijk.

Nooit de juiste chick tegengekomen, SCORE!

Je hoeft 't toch niet direct te vertellen, pas als ze er naar vraagt? Ik zou als ik een vrouw was iig raar opkijken als je iemand me opeens vanuit 't niets zou vertellen dat diegene maagd was eigenlijk.

nee precies, ik zei ook, ''stel het gesprek gaat die kant op''. Ik wil zeg maar een antwoord klaar hebben;)

Dit werkt wel goed

zeg gewoon ja ik ben heel kieskeurig qua meiden vind niet zo snel iemand leuk dus is er nooit van gekomen, jij bent eigenlijk de enige die ik echt leuk vind

dan hangt die dezelfde avond er nog in

okay, net lekker getraind en gegeten (weekend is me toch best zwaar geweest, 3 dagen niet thuis geweest). En morgen ga ik weer de stad in:)

Kort vraagje: mocht het gesprek opkomen zeg maar (hoeft natuurlijk niet, maar stel), zal ik haar vertellen dat ik nog maagd ben? ik vind dit wel een moeilijk punt eigenlijk. wat is jullie mening?

ik kan in principe op 2 manieren liegen. of ik zeg dat ik geen maagd meer ben, of ik zeg dat ik maagd ben, maar dat dat komt omdat ik langere tijd een vriendin heb gehad, maar dat die geen coïtus wilde ofzo.

Ik kan natuurlijk ook gewoon de waarheid vertellen (maar daar schaam ik me wel beetje voor). Alleen ben ik bang dat ze me een beetje vreemd gaat vinden ofzo.

Als ze er naar vraagt moet je het eerlijk vertellen, geen smoesjes of verontschuldigingen, geen redenen verzinnen. Gewoon boem, ik ben nog maagd, so what? Anders niet over beginnen. Heel veel chicks vinden het helemaal geweldig en bijzonder om een jongen te ontmaagden, behalve die chicks die jou puur voor de coïtus 'gebruiken'. Het gaat er om hoe JIJ bent, niet om je verleden. Als je er geen big deal van maakt, maakt zij er ook geen big deal van.

nee precies, ik zei ook, ''stel het gesprek gaat die kant op''. Ik wil zeg maar een antwoord klaar hebben;)

Oh sorry overheen gelezen. Dat antwoord hierboven me is trouwens wel een goede ja, voelt ze zich gelijk heel speciaal.

Als ze er naar vraagt moet je het eerlijk vertellen, geen smoesjes of verontschuldigingen, geen redenen verzinnen. Gewoon boem, ik ben nog maagd, so what? Anders niet over beginnen. Heel veel chicks vinden het helemaal geweldig en bijzonder om een jongen te ontmaagden, behalve die chicks die jou puur voor de coïtus 'gebruiken'. Het gaat er om hoe JIJ bent, niet om je verleden. Als je er geen big deal van maakt, maakt zij er ook geen big deal van.

hmm okay, dus zoiets als: ''het is er gewoon nog niet van gekomen''?

Laatst bewerkt:
Dit werkt wel goed

zeg gewoon ja ik ben heel kieskeurig qua meiden vind niet zo snel iemand leuk dus is er nooit van gekomen, jij bent eigenlijk de enige die ik echt leuk vind

dan hangt die dezelfde avond er nog in

Ja dat is een goede, behalve dat laatste dan. Ze moet je nog wel een beetje overwinnen en als je bijvoorbeeld op de 1e-2e date al zegt dat zij de enige is die je echt leuk vind is dat wel een beetje too much. Maar dat voel je zelf ook wel aan aangezien het niet waar is dat zij de enige is die je echt leuk vind (lets face it, ze is gewoon de eerste de beste ;) ). Als het manipulatief aanvoelt is het niet goed, want dit voelt zij dan ook.

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

hmm okay, dus zoiets als: ''het is er gewoon nog niet van gekomen''?

Ja, het boeit haar echt niet hoor als ze je leuk vind. En dat ze je leuk vind is wel duidelijk ;)

Ja dat is een goede, behalve dat laatste dan. Ze moet je nog wel een beetje overwinnen en als je bijvoorbeeld op de 1e-2e date al zegt dat zij de enige is die je echt leuk vind is dat wel een beetje too much. Maar dat voel je zelf ook wel aan aangezien het niet waar is dat zij de enige is die je echt leuk vind (lets face it, ze is gewoon de eerste de beste ;) ). Als het manipulatief aanvoelt is het niet goed, want dit voelt zij dan ook.

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Ja, het boeit haar echt niet hoor als ze je leuk vind. En dat ze je leuk vind is wel duidelijk ;)

okay, thnx again;) ik weet genoeg:)

Bedankt allemaal;)

Verkapt <ik-heb-een-iPhone> reply... :rolleyes:
:p

Duuuude :roflol:

even een vraagje voor de experts hier, ikga vanavond met een meisje naar de bios. tips hoe je jezelf dan opstelt?

Hoe ist gegaan?

hehe ik blijf wel wakker. neem wel een whey shake mee naar de bios en 4 eieren in mijn binnenzak, film duurt 2 uur
:p

Ah nvm :p

Koop een grote popcorndoos maak een gat in de onderkant......( de rest kan je zelf invullen )

Karmaaaa :roflol:

@ leeg telefoon verhaal: Goed bezig.

ik ga hem stressen voor de volgende stap:o een date zit er zo aan te komen dan denk ik:eek: en ik durfde niet eens op het aanbod van DW in te gaan, terwijl ik weet dat ze zo aardig is en ik dus niet bang hoef te zijn voor een blauwtje (omdat ze al een vriendje heeft).

Jonguh, pas nou maar op, Dwarf vreet je zo op (ja, ik heb dr ook een keer gemeet *stillscared*)

Zei: Ben je nog maagd?
Jij: Ja
Zei: Noob

Tsja, zo zal het niet lopen hoor :P Boeie, niet omheen gaan lullen. T is echt niks om je voor te schamen ofzo.

Dat laatste sowieso, goed bezig NM ;) En een meid vertellen dat ze de one and only is is meestal niet echt een goed idee in vroegere stadia (wow dat klinkt wetenschappelijk).

Terug
Naar boven