Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je nu van plan achter die meid aan te gaan en haar in bed proberen te krijgen? of gewoon een beetje contact houden en ondertussen weer de Don Juan uithangen in de club?![]()

)
Netjes man! Gelijk een paar stappen overslaan, een gelijk al zoenen ook hah!![]()
Let er wel op dat je je niet helemaal blootgeeft en alles (nu) al voor haar over hebt. Ik bedoel..behandel haar niet alsof ze op een voetstuk staat! Beetje hard-to-get spelen is nooit verkeerd.
Fake it 'till you make it!
Plenty of other fish in the sea!
<Insert motivational quote
wel spannend allemaal, want ik heb dit allemaal nog nooit gedaan.ja, we zijn nu beetje aant smsen, maar zij zelf speelt zo te zien helemaal geen hard-to-get man. ze lijkt iig vrij geïnteresseerd. ik ga haar vandaag of morgen denk ik gewoon mee uit vragenwel spannend allemaal, want ik heb dit allemaal nog nooit gedaan.

Wat zijn je hobbies? Misschien kun je samen iets doen?
Bios kan ook altijd![]()
dus bios zou wel leuk zijn, sowieso wel voor een eerste date in mijn geval denk ik. 

Ze vindt je leuk!ik vind films kijken wel leukdus bios zou wel leuk zijn, sowieso wel voor een eerste date in mijn geval denk ik.
ik ga het gewoon vragen denk ik. Het is vakantie, dus ik heb nu zat tijd. straks begint uni en dan moet ik elke dag super lang reizen en spullen kopen voor kamer, studeren, trainen, eten, sociaal zijn![]()
Hier, ze smst me net: goodmorning![]()

Je kan ook een gewoon een café'tje of terrasje doen... Dan kan je meteen merken als het goed klikt![]()
Inception is gaaf! Salt nog niet gezien...SALT is wel nice maar over Inception kan je leuker napraten (vond em ook leuker).
ik vind films kijken wel leukdus bios zou wel leuk zijn, sowieso wel voor een eerste date in mijn geval denk ik.
ik ga het gewoon vragen denk ik. Het is vakantie, dus ik heb nu zat tijd. straks begint uni en dan moet ik elke dag super lang reizen en spullen kopen voor kamer, studeren, trainen, eten, sociaal zijn![]()
Hier, ze smst me net: goodmorning![]()
ja, we zijn nu beetje aant smsen, maar zij zelf speelt zo te zien helemaal geen hard-to-get man. ze lijkt iig vrij geïnteresseerd. ik ga haar vandaag of morgen denk ik gewoon mee uit vragenwel spannend allemaal, want ik heb dit allemaal nog nooit gedaan.
en ze heeft dus ja gezegd (datum moeten we nog even over hebben). Je geeft aan dat je spullen moet kopen voor je kamer en studie. Waarom vraag je haar niet om mee te gaan met je quest naar spullen voor je kamer/studie, kan ze gelijk wat advies/commentaar geven. Misschien gepaard met en drankje ofzo is toch chiill.
---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------
Ja ik bedoelde hier eigenlijk meer dat jij best beetje hard to get kan spelen. iig bij jezelf denken dat je elk anders meisje kan krijgen en zij (nu al) niet alles voor je is!

Inception is gaaf! Salt nog niet gezien...
Benieuwd welke NewMe heeft gezien...
ik heb wel gehoord dat inception een hele vage film is (maar daar hou ik wel van
).