AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Waarom nu afhaken? Ze gaat toch contact met je zoeken deze week (dat verwacht ik wel iig), dat is dan nog een kans om wat meer met haar te kletsen / whatever...Kun je daar meteen mee oefenen. Blijkbaar vond ze het gestuntel met zoenen de vorige keer niet erg, en hebben jullie onderling leuk contact gehad de afgelopen week - trek daar een conclusie uit ;)

Verzin een keigoeie smoes en probeer het nog een keer!

Je hoeft je excuses niet aan te bieden. Maar wil je nou geen date met haar omdat je haar echt helemaal niks vind of omdat je het te eng vind?

Dus je vind haar niet aantrekkelijk genoeg om coïtus mee te hebben, oftewel als ze naakt in je bed ligt kijk je de andere kant op? Dan zou ik haar ook vergeten want dat word idd een awkward date. Het loopt veel soepeler als je de chick ook echt leuk vind en je dat niet hoeft te faken;)

Dus je vind haar niet aantrekkelijk genoeg om coïtus mee te hebben, oftewel als ze naakt in je bed ligt kijk je de andere kant op? Dan zou ik haar ook vergeten want dat word idd een awkward date. Het loopt veel soepeler als je de chick ook echt leuk vind en je dat niet hoeft te faken;)

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter

precies man, dus ik laat het gaan denk ik. ze heeft wel een mooi lichaam, daar niet vak:P

Wat ik er iig van geleerd heb: Ik kan geen gedachten lezen en ik moet chicks dus gewoon aanspreken om te zien of ze me wel of niet leuk vinden. want stel, was deze chick niet naar mij toe gekomen vorige week, had ik haar toch niet durven aan te spreken en was er helemaal niks gebeurd.

ander punt: ik ben heeeel erg bang dat er stiltes vallen (en ja...dan vallen ze er dus ook, want ik ben daar heel erg mee bezig). De reden daarvoor: toen ik 17 ofzo was, was ik verliefd geworden op een of ander chick en elke keer als we bij elkaar stonden, vielen er hele nare stiltes (van wel 5 min. lang) en dat was zo akward, dat ik stiltes nu nog steeds vrees. maar wat ik hier aan kan doen???

ga nou gewoon haar bellen / msn'en / sms'en...

precies man, dus ik laat het gaan denk ik. ze heeft wel een mooi lichaam, daar niet vak:P

Wat ik er iig van geleerd heb: Ik kan geen gedachten lezen en ik moet chicks dus gewoon aanspreken om te zien of ze me wel of niet leuk vinden. want stel, was deze chick niet naar mij toe gekomen vorige week, had ik haar toch niet durven aan te spreken en was er helemaal niks gebeurd.

ander punt: ik ben heeeel erg bang dat er stiltes vallen (en ja...dan vallen ze er dus ook, want ik ben daar heel erg mee bezig). De reden daarvoor: toen ik 17 ofzo was, was ik verliefd geworden op een of ander chick en elke keer als we bij elkaar stonden, vielen er hele nare stiltes (van wel 5 min. lang) en dat was zo akward, dat ik stiltes nu nog steeds vrees. maar wat ik hier aan kan doen???

Dude stiltes zijn geen probleem, ze zijn alleen awkward als jij ze awkward vind. Als jij er cool onder blijft is het echt totaal geen probleem. Wanneer je een stelletje overstraat ziet lopen, hoe vaak zijn die nou aan het praten? Stiltes maken echt helemaal niks uit, trust me. Voorbeeld:
Ik loop op een leuke meid af tijdens het uitgaan, sterk en diep oogcontact (key) ik geef haar de hand en vraagt wie ze is. Meestal geeft ze dan haar naam en dan vraag ik wie ben je nog meer behalve je naam? Blabla terwijl ik achterover chill en haar het werk laat doen. Vervolgens een beetje dansen, dan zoenen en dan vraagt ze ergens tussendoor wat mijn naam is blabla en soms loopt er een gesprek (als ik daar zin in heb, als het vanzelf gaat), maar soms niet. Maar het maakt totaal niet uit, zolang je je maar chill voelt en de stiltes je niet boeien en zolang je maar diep oogcontact hebt en je niet in je hoofd kruipt en onzeker wordt.

Haal het uit je hooft dat je constant moet praten want dat is ONZIN.

Edit: De mysterieuze 'stille wateren diepe gronden' man is zoals zoveel vrouwen zeggen ook aantrekkelijk;)

Laatst bewerkt:
Dude stiltes zijn geen probleem, ze zijn alleen awkward als jij ze awkward vind. Als jij er cool onder blijft is het echt totaal geen probleem. Wanneer je een stelletje overstraat ziet lopen, hoe vaak zijn die nou aan het praten? Stiltes maken echt helemaal niks uit, trust me. Voorbeeld:
Ik loop op een leuke meid af tijdens het uitgaan, sterk en diep oogcontact (key) ik geef haar de hand en vraagt wie ze is. Meestal geeft ze dan haar naam en dan vraag ik wie ben je nog meer behalve je naam? Blabla terwijl ik achterover chill en haar het werk laat doen. Vervolgens een beetje dansen, dan zoenen en dan vraagt ze ergens tussendoor wat mijn naam is blabla en soms loopt er een gesprek (als ik daar zin in heb, als het vanzelf gaat), maar soms niet. Maar het maakt totaal niet uit, zolang je je maar chill voelt en de stiltes je niet boeien en zolang je maar diep oogcontact hebt en je niet in je hoofd kruipt en onzeker wordt.

Haal het uit je hooft dat je constant moet praten want dat is ONZIN.
Wat hij zegt.

afgesproken bij een discotheek? nu niet meteen de beste plek om te praten toch?
mijn truuk: als je niet weet wat zeggen, gewoon zwijgen. als ze dat vervelend vinden, moeten ze zelf maar wat lullen. 't is jouw exclusieve verantwoordelijkheid niet om er een leuke avond van te maken met haar. dat moet samen gebeuren.

Dude, je hoeft er niet meteen mee te trouwen. ;)
Ze valt onder de categorie "paalbaar" en is dus prima geschikt als materiaal om jou te helpen bij je onzekerheid.

Probeer een goede smoes te verzinnen, een van die vrienden werd ziek en heb je naar huis gebracht of zo.
Bied je excuses aan en vraag of ze het goed kunt maken met een bioscoopje of een terrasje.

Wat die stilte's betreft wordt het al goed verwoord.
De zullen er altijd zijn, probleem is hoe gedraag je er onder.
Jij kijkt ernaar alsof jij het gesprek aan de gang moet houden, maar dat is niet zo.
Stiltes horen erbij en als zij het zo vreselijk vond dan begon zij wel te kwebbelen, daar zijn vrouwen over het algemeen goed in :p

Ik zou geen excuses aanbieden, waarom zou je? Verzin gewoon iets.. bv dat je vrienden ergens anders heen wouden oid.

Zie dit als een les om van te leren, zodat je het perfect bij de ware kan uitvoeren.

/en met stiltes, kijk der gewoon aan als er een stilte valt. Als ze vraagt wat er is verzin je een complimentje over haar ofzo heh.

Laatst bewerkt:
Mensen die bang zijn voor iets bedenken altijd excuusjes voor zichzelf en geloven dat liever dan de angsten te confronteren, dat is een natuurlijke reactie en daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor. Om van je angst of te komen, moet je ze overwinnen ;)

En stiltes zijn pas oncomfortabel als je jezelf dat wijsmaakt. Maak je maar niet druk over jij jezelf presenteert tegenover haar. Mja..easier said than done :p

Ik zou er niet meer voor weglopen. Het zou zonde zijn als je straks spijt krijgt en dat je dan beseft dat je haar wel mist, en dan is het te laat.

Volgende keer beter, je vond haar toch niet leuk

Eerst vond je haar wel leuk en nu opeens niet meer?
Vanwaar opeens de ommekeer?

Heb de indruk dat dit allemaal op uitvluchten gebasseerd is.

Eerst vond je haar wel leuk en nu opeens niet meer?
Vanwaar opeens de ommekeer?

Heb de indruk dat dit allemaal op uitvluchten gebasseerd is.

+1

doe wat jij wilt, maar laat angst jou geen keuzes maken. het lijkt er idd op dat nu door de angst je allerlei redenen gaat bedenken dat je haar niet wilt, om het jezelf goed te praten zegmaar.

Tegek, nou kan je meedoen met de geheelonthoudingscontest :)

Als je haar echt niet leuk vindt, lekker laten zitten. There are more fish in the sea. Zolang het maar niet de angst voor een pijnlijk moment is die de leiding neemt.

Wat betreft de stiltes, die zijn normaal. Als ik merk dat de dame in kwestie de stilte awkward vind maak ik gewoon een paar grapjes, als je ze aan het lachen krijgt is het weer goed, want dan kun je zeggen: aah wat lach je lief. Als je totaal niet grappig bent kan je ook gewoon vragen of ze nog een drankje wil ;) Dan heb je tijdens het halen ff de tijd om na te denken wat je nog van der wil weten of hoe je het aanpakt.

Als je haar echt niet leuk vindt, lekker laten zitten. There are more fish in the sea. Zolang het maar niet de angst voor een pijnlijk moment is die de leiding neemt.

Wat betreft de stiltes, die zijn normaal. Als ik merk dat de dame in kwestie de stilte awkward vind maak ik gewoon een paar grapjes, als je ze aan het lachen krijgt is het weer goed, want dan kun je zeggen: aah wat lach je lief. Als je totaal niet grappig bent kan je ook gewoon vragen of ze nog een drankje wil ;) Dan heb je tijdens het halen ff de tijd om na te denken wat je nog van der wil weten of hoe je het aanpakt.

nee niet doen man. serieus, een drankje aanbieden omdat je even niets weet te zeggen? lijkt me geen goed plan

Terug
Naar boven