XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Dan ben je zo blut :P

nee niet doen man. serieus, een drankje aanbieden omdat je even niets weet te zeggen? lijkt me geen goed plan

Sorry man :( ik denk, ik help die jongen. Ik heb niet echt ervaring met awkward momenten of met m'n bek vol tanden staan.

Het draait om je houding, de manier waarop je communiceert. Ik doe altijd gewoon relaxt, geinteresseerd en met een dosis humor, dan is het meestal al genoeg :P

Als de stiltes niet meer akward zijn en je er beide relaxt bij voelt, dan heb je een connectie in mijn ogen.
Maar dit is meestal pas in een later stadium.

Als je samen op een terrasje zit te praten(1e date) en ineens valt er een stilte van 5 minuten, eerlijk is eerlijk dat is ****ed up.

• Topic Starter Topic Starter
Eerst vond je haar wel leuk en nu opeens niet meer?
Vanwaar opeens de ommekeer?

Heb de indruk dat dit allemaal op uitvluchten gebasseerd is.

Het is sowieso niet op uitvluchten gebasseerd hoor. Al geef ik eerlijk toe dat er erg veel angst aanwezig is. Ik vond haar vanaf het begin wel meevallen, maar ze is super lief en aardig en zo.

Maar goed, ik heb haar toch maar even een smsje gestuurd, omdat ik het wel een beetje lullig vond, aangezien ze voor mij daarheen was gereden. Heb gezegd dat ik beetje verlegen ben en dat doordat ik haar heel leuk vind, ik dichtsloeg.

Smsje terug: ik vond het jammer dat ik je zo weinig zag, maar je moet onthouden voor de volgende keer dat je echt niet verlegen hoeft te zijn. je bent een leuke en lieve jongen!

Ik hou het bij dit en sms niks meer terug.

Ik voel me echt een klein kind:o

Laatst bewerkt:
Je smste haar dat op de vlucht raakte DOORDAT je haar HEEEEEL Leuk vind en daar zelfs van dichtsloeg..

En nu wil je van der af zien te komen ? Goede strategie! :D

Hou wel de eer aan jezelf en neem niet iemand in de zeik die jou niks misdaan heeft.

Je smste haar dat op de vlucht raakte DOORDAT je haar HEEEEEL Leuk vind en daar zelfs van dichtsloeg..

En nu wil je van der af zien te komen ? Goede strategie! :D

Hou wel de eer aan jezelf en neem niet iemand in de zeik die jou niks misdaan heeft.

oow, ja, daar had ik niet aan gedacht.
En ik ben de laatste die iemand in de zeik gaat nemen. Daarom heb ik ook alsnog mijn excuses aangeboden, omdat ik niet wilde dat zij het gevoel kreeg dat het compleet aan haar lag. en...na wat ik gister avond heb gedaan, zou echt knap zijn als ze me nu nog steeds niet als een gek beschouwd XD

Laatst bewerkt:
Het is in ieder geval geen moeilijk meisje.

Maar waarom de ommekeer, ziet ze er wel of niet goed uit?

Man doe niet zo moeilijk en geniet er gewoon van :D is je komen aanwaaien dit, gebeurd misschien nooit meer en de volgende keer moet je er echt wat voor doen.

Als ze er acceptabel uit ziet zou ik het toch even een kans geven hoor, zal je veel ervaring mee opdoen en over een tijdje lach je dat je hier zo bang voor was..
Er is toch niks mis mee om even een leuke tijd met haar te hebben, kan je het altijd nog afwimpelen.

Laatst bewerkt:
oow, ja, daar had ik niet aan gedacht.
En ik ben de laatste die iemand in de zeik gaat nemen. Daarom heb ik ook alsnog mijn excuses aangeboden, omdat ik niet wilde dat zij het gevoel kreeg dat het compleet aan haar lag. en...na wat ik gister avond heb gedaan, zou echt knap zijn als ze me nu nog steeds niet als een gek beschouwd XD

Oke. Dus je vind haar er goed uitzien, en ze is super lief en aardig. Wat is dan het probleem? :D Of heeft ze het verstand van een ezel?

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Het is in ieder geval geen moeilijk meisje.

Maar waarom de ommekeer, ziet ze er wel of niet goed uit?

Man doe niet zo moeilijk en geniet er gewoon van :D is je komen aanwaaien dit, gebeurd misschien nooit meer en de volgende keer moet je er echt wat voor doen.

Als ze er acceptabel uit ziet zou ik het toch even een kans geven hoor, zal je veel ervaring mee opdoen en over een tijdje lach je dat je hier zo bang voor was..
Er is toch niks mis mee om even een leuke tijd met haar te hebben, kan je het altijd nog afwimpelen.

Jouw sig mist aan het einde van je zin een 's' :p

Smsje terug: ik vond het jammer dat ik je zo weinig zag, maar je moet onthouden voor de volgende keer dat je echt niet verlegen hoeft te zijn. je bent een leuke en lieve jongen!

Kijk BAM eerlijkheid word zo ontzettend gerespecteerd. Dat zie je niet alleen hier op dit forum, maar ook met vrouwen. Je hebt de waarheid gezegd, en ondanks dat zij een beetje gedupeerd is stelt ze jou gerust met lieve woorden. Je bent binnen man, she likes you!
Je hebt je prooi aan de haak, nu alleen nog binnen halen :cool:

Maar goed dit is een BB forum, ik hoop toch wel snel weer trainingen voorbij te zien komen. Ik voel er voor om samen met Dwarf een keer een datum te prikken voor een training.

Vergeet niet dat je geen klik met een meisje kunt voelen als je zenuwachtig bent. Je zegt dat ze een lekker lichaam heeft, dan is ze toch gewoon paalbaar of wat? Ik zou als ik jou was in het begin niet op de klik afgaan, maar het puur voor de ervaring doen (natuurlijk maar tijdelijk, want uiteindelijk wil je voor de klik met een meisje gaan wanneer je je zekerder rondom vrouwen voelt.). Als ze niet lelijk is zou ik gewoon met haar afspreken om meer ervaring op te bouwen zodat je er achter komt dat je niet zenuwachtig hoeft te zijn.

Toch was er wel een degelijke klik lijkt me. Als je je seksueeltot een ander aangetrokken voelt is dat toch ook een klik?
Voor echte liefde is het veel te vroeg, daarvoor zul je iemand veel beter moeten leren kennen.

Vergeet niet dat je geen klik met een meisje kunt voelen als je zenuwachtig bent. Je zegt dat ze een lekker lichaam heeft, dan is ze toch gewoon paalbaar of wat? Ik zou als ik jou was in het begin niet op de klik afgaan, maar het puur voor de ervaring doen (natuurlijk maar tijdelijk, want uiteindelijk wil je voor de klik met een meisje gaan wanneer je je zekerder rondom vrouwen voelt.). Als ze niet lelijk is zou ik gewoon met haar afspreken om meer ervaring op te bouwen zodat je er achter komt dat je niet zenuwachtig hoeft te zijn.

Inderdaad zo'n kans krijgt hij nooit meer, zonde om te laten schieten, het zou gewoon simpelweg dom zijn.

man ik ga je volgen...... good work....;)

Het is sowieso niet op uitvluchten gebasseerd hoor. Al geef ik eerlijk toe dat er erg veel angst aanwezig is. Ik vond haar vanaf het begin wel meevallen, maar ze is super lief en aardig en zo.

Maar goed, ik heb haar toch maar even een smsje gestuurd, omdat ik het wel een beetje lullig vond, aangezien ze voor mij daarheen was gereden. Heb gezegd dat ik beetje verlegen ben en dat doordat ik haar heel leuk vind, ik dichtsloeg.

Ik hou het bij dit en sms niks meer terug.

Ik voel me echt een klein kind:o

Dit is een buitenkansje om ervaring op te doen.
Ze geeft zelf al aan dat er een volgende keer komt.
Stel gewoon een bioscoopje voor, hoef je ook niet zoveel te praten en wie weet gebeurd er wel meer ;)

Dat je nu niets meer voelde snap ik als je zo gespannen bent.
Als je een visje aan de haak slaat moet je het eerst aanzien voordat je het terug gooit. ;)

Als je dit laat schieten krijg je er spijt van!

Schrijf van te voren dingen op , zoek een onderwerp probeer er over na te denken wat je hierover kunt vertellen.

Luister goed naar wat ze zegt , oftewel haal er sleutelwoorden uit. Bijv ;

zij : vorige week ben ik met de familie naar een restaurant geweest

jij : en naar welk restaurant mag dat zijn?

zij : hoa wa restaurant

Nu kun je verschillende richtingen op . bijv je kunt het nu over chinees hebben , of over restaurants wat bijv je favoriete restaurant is. Of bijv over familie uitjes.

Zijn een beetje de standaard vragen , maar meestal kom je vanzelf bij iets uit waar je een grap over kunt maken , of bijv een anekdote.

Meeste mensen zitten teveel in hun hoofd , zit je even zonder onderwerp zoek dan iets in je omgeving op.

Verwacht ook niet dat je binnen een paar weken iemand de oren van de kop kunt lullen , kan een paar maanden over heen gaan.

wonderbaarlijk genoeg maak ik waarschijnlijk nog steeds een goede kans bij haar. Ze stuurde net een smsje met de vraag of ik vorig smsje wel gehad had. dus dat zit wel goed denk ik.

over dat niet aantrekkelijk vinden. Ze is op zich niet mooi, heel eerlijk. Als je bijna 10 dagen niet gerukt hebt zeg maar en dan begint er een meisje met haar achterwerk tegen je aan te rijden, jaa...dan is alles wel even anders:P

ik ga er nog even goed over nadenken. Dit kan wel een goede oefening zijn met het spreken met chicks en andere dingen natuurlijk. Ik weet alleen echt niet of ik dit wil of niet (afgezonderd van de angst). Dus daar moet ik nog even goed over nadenken denk ik.

Je kan ook vrienden worden toch? Dan ga je om met een meisje en begin je minder bang ervoor te worden, snap je hoe ze in elkaar zitten, etc.
Dus ze hoeft niet super mooi te zijn en als je dan met haar uit gaat als vrienden, dan heb je ook weer meer kans bij andere meisjes.;)

wonderbaarlijk genoeg maak ik waarschijnlijk nog steeds een goede kans bij haar. Ze stuurde net een smsje met de vraag of ik vorig smsje wel gehad had. dus dat zit wel goed denk ik.

over dat niet aantrekkelijk vinden. Ze is op zich niet mooi, heel eerlijk. Als je bijna 10 dagen niet gerukt hebt zeg maar en dan begint er een meisje met haar achterwerk tegen je aan te rijden, jaa...dan is alles wel even anders:P

ik ga er nog even goed over nadenken. Dit kan wel een goede oefening zijn met het spreken met chicks en andere dingen natuurlijk. Ik weet alleen echt niet of ik dit wil of niet (afgezonderd van de angst). Dus daar moet ik nog even goed over nadenken denk ik.

Gelukkig heb je nog je goeie oude DBB maten :P Ze heeft een naam, dus ook hyves. Wij doen ff een vleeskeuring en laten weten of het een GO of een NO-GO wordt. Of is ze ècht gewoon vies en vond je het at the time gewoon lekker.

Gelukkig heb je nog je goeie oude DBB maten :P Ze heeft een naam, dus ook hyves. Wij doen ff een vleeskeuring en laten weten of het een GO of een NO-GO wordt. Of is ze ècht gewoon vies en vond je het at the time gewoon lekker.

Ja en dan krabbelt een of andere lul de link van dit topic :roflol:

Terug
Naar boven