NewMe
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 66kg
Bedankt man! Wat bedoel je precies met die persoonlijkheid? Ik zal wel eerlijk zeggen ik voel zeker wel dat ik iets in te halen heb en wat ik probeer te veranderen qua persoonlijkheid is dat ik meer voor mezelf op kom en dat ik zelfstandiger word. Oow en van die PUA dingen heb ik echt een harde schijf volEven je logje gechecked en de beginposts gelezen.
Het lijkt me redelijk logisch dat je graag anoniem blijft natuurlijk. Iedereen heeft periodes gekend in zijn leven die wat moeilijker zijn geweest; de ene meer dan de andere. Maar waar je nu aan begonnen bent is erg moedig. Enerzijds beken je dat er een aantal problemen zijn die overbrugt moeten worden, anderzijds blijf je hier niet over piekeren maar ga je over tot actie. Je hebt hier alle nodige info op dit forum om tenminste 1 van je doelen zeker te bereiken; dus wat enkel nog rest is volhouden.
Ook zal het bereiken van goeie fysiek je meteen ook helpen bij het bereiken van je andere doelen. Alleen hoop ik wel dat je je persoonlijkheid niet verandert om dat je voelt dat je nog iets in te halen hebt.
Veel succes!
PS: zoek eens info over alpha males en PUA (=pick up artists)![]()
ik ga dat heel goed bestuderen komende tijd (want heb toch vakantie
). Thnx voor de tip anyway
oow en bedankt dt je de moeite hebt genomen om de posts te lezen

Laatst bewerkt:

Schamele troost, er komen dagelijks skinny mensen bij een sportschool binnen voor de 1e keer. Ga je vaker naar de sportschool en doe je gewoon je best met trainen, zullen de mensen niks anders als respect voor je hebben, die snappen ook wel dat je gewoon groter wilt worden, na enkele maanden is het eerste verschil goed zichtbaar en ben je gewoon iemand die vaak in de sportschool komt, net als de rest die er zit. Desnoods ga je trainen op rustige tijdstippen. Maar maak die stap naar de sportschool
Wil ik weten waarom je deze log eruit hebt genomen?