Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
Even je logje gechecked en de beginposts gelezen.
Het lijkt me redelijk logisch dat je graag anoniem blijft natuurlijk. Iedereen heeft periodes gekend in zijn leven die wat moeilijker zijn geweest; de ene meer dan de andere. Maar waar je nu aan begonnen bent is erg moedig. Enerzijds beken je dat er een aantal problemen zijn die overbrugt moeten worden, anderzijds blijf je hier niet over piekeren maar ga je over tot actie. Je hebt hier alle nodige info op dit forum om tenminste 1 van je doelen zeker te bereiken; dus wat enkel nog rest is volhouden.
Ook zal het bereiken van goeie fysiek je meteen ook helpen bij het bereiken van je andere doelen. Alleen hoop ik wel dat je je persoonlijkheid niet verandert om dat je voelt dat je nog iets in te halen hebt.

Veel succes!:cool:

PS: zoek eens info over alpha males en PUA (=pick up artists) ;)
Bedankt man! Wat bedoel je precies met die persoonlijkheid? Ik zal wel eerlijk zeggen ik voel zeker wel dat ik iets in te halen heb en wat ik probeer te veranderen qua persoonlijkheid is dat ik meer voor mezelf op kom en dat ik zelfstandiger word. Oow en van die PUA dingen heb ik echt een harde schijf vol:P ik ga dat heel goed bestuderen komende tijd (want heb toch vakantie:D). Thnx voor de tip anyway;)

oow en bedankt dt je de moeite hebt genomen om de posts te lezen;)

Laatst bewerkt:
Eerste log dat ik ga volgen. :)

- Naar de sportschool (wat ik nu nog niet durf) – nog niet bereikt

Dit moet je zekers voor elkaar krijgen. Zodra je 1x geweest bent heb je al een flinke stap gezet, als je 'n mattie heb die traint, ga 'n x met hem mee. En je moet maar zo denken, het is maar 1 uur, en daarna ben ik weer weg, heb je dat ook weer gehad. Bang dat mensen dingen over je denken? Lekker boeiend, ze denken daar echt niet 'n dag lang aan, alleen als ze je zien binnenwandelen en daarna gaan hun ook weer verder met hun training :rolleyes: Schamele troost, er komen dagelijks skinny mensen bij een sportschool binnen voor de 1e keer. Ga je vaker naar de sportschool en doe je gewoon je best met trainen, zullen de mensen niks anders als respect voor je hebben, die snappen ook wel dat je gewoon groter wilt worden, na enkele maanden is het eerste verschil goed zichtbaar en ben je gewoon iemand die vaak in de sportschool komt, net als de rest die er zit. Desnoods ga je trainen op rustige tijdstippen. Maar maak die stap naar de sportschool ;) Je leert er ook vanzelf mensen kennen. En als je goed bezig bent, het serieus aanpakt, zie je er over 'n jaar goed uit. Dan ben je trots op jezelf dat je die stap gemaakt hebt. Een goed uiterlijk is een enorme boost voor je zelfvertrouwen.

Deze dude kan wel wat deskundig advies van Spuitelf11 gebruiken. :)

deze ga ik ook volgen, ben benieuwd hoe t je zal gaan verlopen ;]
wsl ga je snel resultaten zien. Als je begint met trainen zie je jezelf snel sterker worden (wat een fijn gevoel is) ;] daarom is het ook belangrijk om gewoon naar een gym te gaan.

Bedankt man! Wat bedoel je precies met die persoonlijkheid? Ik zal wel eerlijk zeggen ik voel zeker wel dat ik iets in te halen heb en wat ik probeer te veranderen qua persoonlijkheid is dat ik meer voor mezelf op kom en dat ik zelfstandiger word. Oow en van die PUA dingen heb ik echt een harde schijf vol:P ik ga dat heel goed bestuderen komende tijd (want heb toch vakantie:D). Thnx voor de tip anyway;)

oow en bedankt dt je de moeite hebt genomen om de posts te lezen;)

Dat als je opeens meer aandacht begint te krijgen niet jezelf hierin zal verliezen en de superdude gaat beginnen spelen.

En zoals spuitelf11 zegt, een goed uiterlijk is een grote boost voor je zelfvertrouwen.

PS: Heb je toevallig van die PUA movies waarvoor je moet betalen enzo, ben wel geïnteresseerd :D

@ spuitelf11, is je sign 4 real of heb je dat snel in elkaar geknutseld (of gewoon uit de context "gerukt")?

Laatst bewerkt:
Tuurlijk is m'n sig4real. :)

Dat als je opeens meer aandacht begint te krijgen niet jezelf hierin zal verliezen en de superdude gaat beginnen spelen.

En zoals spuitelf11 zegt, een goed uiterlijk is een grote boost voor je zelfvertrouwen.

PS: Heb je toevallig van die PUA movies waarvoor je moet betalen enzo, ben wel geïnteresseerd :D

@ spuitelf11, is je sign 4 real of heb je dat snel in elkaar geknutseld (of gewoon uit de context "gerukt")?
Check pm;)

Ik neem aan dat je me verhaaltje heb gelezen en dat je nu dus morgen de sportschool binnenstapt :)?
haha ja man, ik heb je verhaaltje gelezen. ik zal SOWIESO een sport school opzoeken. Ik heb net die vriend van mij gesmst en gevraagd wanneer ik met hem mee kan:) Ik zeg eerlijk, ik vind het eng, heel eng, heel heel eng, maar ik ben het zat om mijn leven te leven als een schildpad en zal dus zoals beloofd tegen mijn angsten in proberen te gaan. Sportschool was eigenlijk mijn doel voor als ik 65 kilo zou wegen, maar aangezien veel mensen hier mij echt aanraden om direct naar de sportschool te gaan heeft dat me wel overgehaald. Het is iets wat ik 2 jaar geleden al had moeten doen, en ik wil niet over een jaar zeggen: het is iets wat ik een jaar geleden had moeten doen. Het zal de eerste paar keer verdomd zwaar worden voor mij, dat weet ik nu al, maar laat maar komen die angst! En ik hoop dat dit me een boost kan geven, want op dit moment is dit een van de engste dingen voor mij om te doen(na het zwemmen).

Sportschool heb je echt niets te vrezen voor, zit vol met tengere ecto's. Alleen in een hardcore gym voel je je misschien wat minder op je gemak. Maar als je begint met de juiste aanpak en hard traint, zullen ze meteen respect tonen lijkt mij. Iedereen is klein begonnen!

En denk eraan, stress is katabool, dus hou je rustig. Als je trouwens erg hard stresst krijg je waarschijnlijk ook amper iets in de lucht.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
haha ja man, ik heb je verhaaltje gelezen. ik zal SOWIESO een sport school opzoeken. Ik heb net die vriend van mij gesmst en gevraagd wanneer ik met hem mee kan:) Ik zeg eerlijk, ik vind het eng, heel eng, heel heel eng, maar ik ben het zat om mijn leven te leven als een schildpad en zal dus zoals beloofd tegen mijn angsten in proberen te gaan. Sportschool was eigenlijk mijn doel voor als ik 65 kilo zou wegen, maar aangezien veel mensen hier mij echt aanraden om direct naar de sportschool te gaan heeft dat me wel overgehaald. Het is iets wat ik 2 jaar geleden al had moeten doen, en ik wil niet over een jaar zeggen: het is iets wat ik een jaar geleden had moeten doen. Het zal de eerste paar keer verdomd zwaar worden voor mij, dat weet ik nu al, maar laat maar komen die angst! En ik hoop dat dit me een boost kan geven, want op dit moment is dit een van de engste dingen voor mij om te doen(na het zwemmen).

Goedzo! Zodra je een keer geweest bent zal het een tweede keer veel makkelijker voor je zijn om te gaan, en de derde keer wordt dan nog makkelijker, etc.

Na een tijd ben je niet meer skinny. Je zal vanzelf wel nieuwe contacten opbouwen en zo krijg je sportschool matties. Toen ik de sportschool binnenkwam wandelen was ik ook skinny, 69 kilo met mijn lengte. Dat was 17 oktober 2008, nu sta ik gewoon op ****ing 90+ kilo, dit kan jij ook knul. Kan je het je al voorstellen hoe het zou zijn om 20kg zwaarder te zijn ;)? Doorzetten en je komt er vanzelf, het is een lange weg, maar je zal trots op jezelf zijn na een tijd. En dan heb je echt zoiets van; damn, gelukkig ben ik toen de sportschool binnen gewandeld, ondanks mijn onzekerheid en heb ik dit volgehouden.

Sportschool heb je echt niets te vrezen voor, zit vol met tengere ecto's. Alleen in een hardcore gym voel je je misschien wat minder op je gemak. Maar als je begint met de juiste aanpak en hard traint, zullen ze meteen respect tonen lijkt mij. Iedereen is klein begonnen!

En denk eraan, stress is katabool, dus hou je rustig. Als je trouwens erg hard stresst krijg je waarschijnlijk ook amper iets in de lucht.:rolleyes:
En dit ook ja, de meeste mensen in een sportschool zijn geeneens gespierd... :o

Om heel eerlijk te zijn, ben ik iets minder bang voor de boys dan voor de meisjes. Ik ben NOOIT mezelf als ik een mooie vrouw zie. Ik word daar altijd angstig voor en SUPER onzeker door en denk dan alleen maar aan mijn zwakheden. Ik wil dan ook meteen indruk maken op ze (wat natuurlijk niet lukt aangezien ik juist eerder raar ga doen door die onzekerheid:P). Daarnaast ben ik gewoon angstig voor groepen mensen, dus als veel mensen in een ruimte zitten en de aandacht dus makkelijk naar mij kan schuiven.

Maargoed, dit zijn de punten waar ik aan wil en ZAL werken. Daarom heb ik dit logje ook aangemaakt, om aan dit soort dingen te werken.

Meisjes zitten niet bij de dumbbells, die zitten bij de cardio apparaten naar de televisies te staren en proberen zo mooi mogelijk op hun fiets te zitten of op de loopband te lopen. :rolleyes: Hier in de sportschool kijken de meiden echt nauwelijks naar de jongens (behalve als ik langs kom lopen, toeval? Geen idee), dus no worries.

oow en vandaag spierpijn in borst en triceps:) Training heeft dus wel nut gehad en nu ga ik eten zodat het niet voor niets is geweest:)

Ik hoop dat je al hebt gelezen dat je de hele dag door moet eten ;)?

Terug
Naar boven