XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Naar de sportschool gaan.
Er zijn altijd skinny huys daar.
Maar die blijven skinny omdat het losers zijn.
Jij kan in een jaar massa winnen, dat wil je niet weten.
Goed eten, goed trainen, veel info opdoen.

• Topic Starter Topic Starter
net smsje terug gehad en over ong. 2 weekjes kan ik met hem mee gaan trainen. Hij zit nou in tentamen periode en MOET zn herkansing halen anders wordt die van de studie afgegooid, vandaar dat die het trainen even opzij heeft gezet. Maargoed, ik ga me mentaal voorbereiden alvast:P

Sowieso respect ouwe! Succes ;)

Zozo, kijk eens aan. Het begin is gemaakt. Mooi man. Voor je het weet ben je de king van DBB ;) Doorknallen NewMe ;)

Zozo, kijk eens aan. Het begin is gemaakt. Mooi man. Voor je het weet ben je de king van DBB ;) Doorknallen NewMe ;)

Nou je moet hem ook niet in de illusie brengen dat hij binnen een maandje uit zijn shirt scheurt:rolleyes:
Maar idd, met de juiste aanpak zal je snel en veel progressie maken.

Nou je moet hem ook niet in de illusie brengen dat hij binnen een maandje uit zijn shirt scheurt:rolleyes:
Daar ben ik me wel van bewust hoor, maar het belangrijkste is dat ik me niet meer zal schamen voor mijn lichaam en dat ik van het woord mager af ben.

True, maar erger dan mij als ex junk zal hij er niet aan toe zijn denk ik, en moet je kijken wat 14 maanden bb mij gebracht heeft...

Net mijn wekelijkse weging gedaan in de ochtend en 61,7 kilo:D Ben dus weer terug aan het krabbelen richting de 62 wat ik voor de tentamens al woog, maar toen had ik dus zwaar slecht gegeten en getraind. Maar het gaat weer de goede richting op:)

Net mijn wekelijkse weging gedaan in de ochtend en 61,7 kilo:D Ben dus weer terug aan het krabbelen richting de 62 wat ik voor de tentamens al woog, maar toen had ik dus zwaar slecht gegeten en getraind. Maar het gaat weer de goede richting op:)

Ik woog zaterdag na de training 65,5kg O_o snapte er echt de kloot van, want maar 1,5 week geleden woog ik 67kg en ben meer beginnen eten nog maar wel % carbs iets doen zakken. Nujah, had me toen wel VOOR de training gewogen. Ik zie vandaag of woensdag anders wel.

Ik woog zaterdag na de training 65,5kg O_o snapte er echt de kloot van, want maar 1,5 week geleden woog ik 67kg en ben meer beginnen eten nog maar wel % carbs iets doen zakken. Nujah, had me toen wel VOOR de training gewogen. Ik zie vandaag of woensdag anders wel.
Weeg je je wel op hetzelfde moment elke keer? Dus gewoon na de training? oow ik zie het antwoord al:P Dat kan toch vochtverlies zijn?? Ik zag laatst iets op tv daarover, dat men tijdens de training heel wat vocht kwijt kan raken. Maar daarom weeg ik me altijd in de ochtend (lege maag), dan is het verschil het kleinst voor mij en de meting het nauwkeurigst;) En dat vocht heb je zo weer terug, dus hopen dat je vandaag of woensdag lekker bij de 67 zit of erboven:D

Heb je een nieuwe log? of hou je je trainingen niet helemaal bij? want die rippetoe log is niet echt up to date (ik wilde je volgen).

Laatst bewerkt:
Weeg je je wel op hetzelfde moment elke keer? Dus gewoon na de training? oow ik zie het antwoord al:P Dat kan toch vochtverlies zijn?? Ik zag laatst iets op tv daarover, dat men tijdens de training heel wat vocht kwijt kan raken. Maar daarom weeg ik me altijd in de ochtend (lege maag), dan is het verschil het kleinst voor mij en de meting het nauwkeurigst;) En dat vocht heb je zo weer terug, dus hopen dat je vandaag of woensdag lekker bij de 67 zit of erboven:D

Heb je een nieuwe log? of hou je je trainingen niet helemaal bij? want die rippetoe log is niet echt up to date (ik wilde je volgen).

Ik maak woensdag een logje. Weet nog niet of ik verder ga op mijn vorige of een nieuwe open.

Dude, de eerlijkheid die jij toont.. Ik denk dat iedereen hier daar wel een puntje aan kan zuigen.
Aan motivatie geen gebrek bij jou dus ik twijfel er zelfs aan of ik je succes dien te wensen...

Laatst bewerkt:
Ik maak woensdag een logje. Weet nog niet of ik verder ga op mijn vorige of een nieuwe open.
maak maar een nieuwe:P

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Dude, de eerlijkheid die jij toont.. Ik denk dat iedereen hier daar wel een puntje aan kan zuigen.
Aan motivatie geen gebruik bij jou dus ik twijfel er zelfs aan of ik je succes dien te wensen...
Dankje!:) en wens me toch maar succes, altijd mooi meegenomen:P ha

Hey hoe gaat het hier? stapje voor stapje iets beter zo te zien!
Nou over 2 weekjes de stap naar de sportschool... tot die tijd nog even lekker thuis trainen.
Ik zal je vertellen dat het je 100% zal meevallen! hoop dat je er dan niet meer uit te slaan bent;)

de sportschool welteverstaan

Heftig verhaal, denk dat je wel vrij snel aankomt mits je fatsoenlijk eet.
Maar wat voor stappen ga je precies ondernemen voor de chicks? En voor sportschool hoef je echt niet bang te zijn waarschijnljk word er geneens naar je gekeken

Ik moet eerst wel een epic titel bedenken:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Heftig verhaal, denk dat je wel vrij snel aankomt mits je fatsoenlijk eet.
Maar wat voor stappen ga je precies ondernemen voor de chicks? En voor sportschool hoef je echt niet bang te zijn waarschijnljk word er geneens naar je gekeken

Precies, alleen mensen die net rust houden en niet weten wat te doen kijken wat rond.

Ow btw, als je een abbo gaat nemen, kan het wel zijn dat je even moet lachen voor de cam:D

Terug
Naar boven