AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
Maar goed dit is een BB forum, ik hoop toch wel snel weer trainingen voorbij te zien komen. Ik voel er voor om samen met Dwarf een keer een datum te prikken voor een training.

Die komen SNEL! Beloofd:) ik ben het zelf ook zat om thuis te trainen. En dat aanbod, ik heb het DW ook al gezegd, het is een grote en moeilijke stap voor mij, dus zodra ik er klaar voor ben, zal ik het je laten weten man! bedankt iig!!!!;) waardeer ik enorm.

precies man, dus ik laat het gaan denk ik. ze heeft wel een mooi lichaam, daar niet vak:P

Wat ik er iig van geleerd heb: Ik kan geen gedachten lezen en ik moet chicks dus gewoon aanspreken om te zien of ze me wel of niet leuk vinden. want stel, was deze chick niet naar mij toe gekomen vorige week, had ik haar toch niet durven aan te spreken en was er helemaal niks gebeurd.

ander punt: ik ben heeeel erg bang dat er stiltes vallen (en ja...dan vallen ze er dus ook, want ik ben daar heel erg mee bezig). De reden daarvoor: toen ik 17 ofzo was, was ik verliefd geworden op een of ander chick en elke keer als we bij elkaar stonden, vielen er hele nare stiltes (van wel 5 min. lang) en dat was zo akward, dat ik stiltes nu nog steeds vrees. maar wat ik hier aan kan doen???

Wou dat er bij mijn ex toendertijd een keer stiles vielen... god god ze lulde de oren van me kop

NewME je zegt dat je haar niet echt leuk vind, maar dat ze wel een lekker lichaam heeft. Jouw doel is nu over je onzekerheid afkomen en dingen met meisjes te doen, niet meteen de ware vinden toch? Nou, in dat geval moet je je denk ik dit afvragen: Jij bent alleen thuis, zij komt langs en gaat naakt voor je staan en zegt zullen we het doen? Als jij dan denkt, mwa liever niet dan zou ik er idd mee kappen. Als jij denkt nou ik vind je eiglijk maar een dom wijf, maar lekker nken, dan moet je er nog ff mee doorgaan.

Mwah, liever niet :roflol:

naja ik zou hem er gewoon inhange

als is het maar voor de lol

Gewoon ff soppen :D

Je vind haar niet leuk perfecte kans om toch mee te oefenen?
Als het fout gaat zeg je tegen jezelf toch gewoon dat je haar toch
niet leuk vond! Oefening baart kunst. Succ6

Nog wat spannends gebeurd met dat meisje? :D
Komop met de updates!

Laatst bewerkt:
ehh...nee:o ze stuurde gister nog een smsje, maar ik heb niet meer geantwoord.

Maak het jezelf niet zo moeilijk :roflol:

Dat meisje denkt nu nog steeds dat je weg bent gegaan omdat je haar TE leuk vind. :D :roflol:
En nu zeg je niks meer, die begrijpt erook niks meer van.

wonderbaarlijk genoeg maak ik waarschijnlijk nog steeds een goede kans bij haar. Ze stuurde net een smsje met de vraag of ik vorig smsje wel gehad had. dus dat zit wel goed denk ik.

over dat niet aantrekkelijk vinden. Ze is op zich niet mooi, heel eerlijk. Als je bijna 10 dagen niet gerukt hebt zeg maar en dan begint er een meisje met haar achterwerk tegen je aan te rijden, jaa...dan is alles wel even anders:P

ik ga er nog even goed over nadenken. Dit kan wel een goede oefening zijn met het spreken met chicks en andere dingen natuurlijk. Ik weet alleen echt niet of ik dit wil of niet (afgezonderd van de angst). Dus daar moet ik nog even goed over nadenken denk ik.

Als je hierbij nog zelfs even over na moet denken.
Vraag jezelf eens af wat je zo graag wilde in het begin.
Van die onzekerheid af komen en beter met vrouwen kunnen communiceren, toch?
En hoeveel beter als dit denk je dat dat gaat worden?

Overigens met hoeveel hoop je haar al hebt gegeven vind je het dan niet asociaal om nu ineens af te haken?
Jij hebt onzekerheden maar het zou ook kunnen dat je haar zelfvertrouwen daarmee ook een rottrap geeft.

Just relax en go with the flow, dit is prima tijdverdrijf :)
Er leerzaam en nog leuk ook :)

Als je hierbij nog zelfs even over na moet denken.
Vraag jezelf eens af wat je zo graag wilde in het begin.
Van die onzekerheid af komen en beter met vrouwen kunnen communiceren, toch?
En hoeveel beter als dit denk je dat dat gaat worden?

Overigens met hoeveel hoop je haar al hebt gegeven vind je het dan niet asociaal om nu ineens af te haken?
Jij hebt onzekerheden maar het zou ook kunnen dat je haar zelfvertrouwen daarmee ook een rottrap geeft.

Just relax en go with the flow, dit is prima tijdverdrijf :)
Er leerzaam en nog leuk ook :)

Inderdaad, eerst moeilijk doen omdat je zelf zo onzeker bent, beetje een meisje aanpakken om daar op te "oefenen" terwijl je dr niet leuk vind... ik vind het allemaal maar ****ing bullshit. Jij zou als geen ander moeten weten hoe het is om zulke shit mee te maken en bewust of onbewust zit je wel met haar te ****en dr gevoelens en straks heeft dat meisje een onzekerheidsgraad van weet ik het hoeveel.... dus ben het eens met bovenstaande 2 posts

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, eerst moeilijk doen omdat je zelf zo onzeker bent, beetje een meisje aanpakken om daar op te "oefenen" terwijl je dr niet leuk vind... ik vind het allemaal maar ****ing bullshit. Jij zou als geen ander moeten weten hoe het is om zulke shit mee te maken en bewust of onbewust zit je wel met haar te ****en dr gevoelens en straks heeft dat meisje een onzekerheidsgraad van weet ik het hoeveel.... dus ben het eens met bovenstaande 2 posts

Gozer, Ik heb haar nog maar 2 keer gezien en ik heb haar via een smsje al duidelijk gemaakt dat het niet aan haar ligt, maar aan mij! ik heb mijn trots aan de kant gezet en haar verteld dat ik verlegen ben en shit.

En ik gebruikte haar niet om op haar te ''oefenen'', want op dat moment wilde ik haar gewoon en zij mij ook. Als ik nu achter haar aan zou gaan, zou de enige reden inderdaad ''oefenen'' zijn en wat denk je zelf, wat is erger, nu zo doen, of straks over 3 maanden, nadat ik haar gebruikt heb, ineens niks meer van me laten horen. En het is niet zo dat ik haar nu compleet negeer, ik antwoordde niet op het volgende smsje: ''hello''. Dat smste ze. Ja, wtf moet ik daarop terug smsen.

Wat moet ik doen, mezelf nu dwingen om met iemand te gaan omdat diegene zich misschien k*t voelt nu? Ik ben de laatste die iemand pijn zou doen en dat is ook niet mijn bedoeling. Oow en ze stelde het zelf voor: ''als je wilt kunnen we stoppen met smsen hoor''.

Laatst bewerkt:

Gozer, je doet net alsof NewMe dr met allemaal PUA-technieken pseudo-dwangmatig zn auto in heeft gepraat, dr heeft vastgemaakt met tie-wraps en dr heeft verkracht met Groot Nieuws Radio op de achtergrond.

Gozer, Ik heb haar nog maar 2 keer gezien en ik heb haar via een smsje al duidelijk gemaakt dat het niet aan haar ligt, maar aan mij! ik heb mijn trots aan de kant gezet en haar verteld dat ik verlegen ben en shit.

En ik gebruikte haar niet om op haar te ''oefenen'', want op dat moment wilde ik haar gewoon en zij mij ook. Als ik nu achter haar aan zou gaan, zou de enige reden inderdaad ''oefenen'' zijn en wat denk je zelf, wat is erger, nu zo doen, of straks over 3 maanden, nadat ik haar gebruikt heb, ineens niks meer van me laten horen. En het is niet zo dat ik haar nu compleet negeer, ik antwoordde niet op het volgende smsje: ''hello''. Dat smste ze. Ja, wtf moet ik daarop terug smsen.

Wat moet ik doen, mezelf nu dwingen om met iemand te gaan omdat diegene zich misschien k*t voelt nu? Ik ben de laatste die iemand pijn zou doen en dat is ook niet mijn bedoeling. Oow en ze stelde het zelf voor: ''als je wilt kunnen we stoppen met smsen hoor''.

Je wil niks met haar, en ik heb niet het idee dat je erg wanhopig bent wat coïtus enzo betreft, waarvoor respect. Beter dan hem er maar persé in willen hangen om er vanaf te zijn, er komen toch weer nieuwe dames.

Wat ik wel merk is dat het de dame in kwestie niet helemaal duidelijk is wat ze nou van je kan verwachten. Het lijkt mij het verstandigst als je haar gewoon sms't en verteld dat je het heel leuk met haar heb gehad maar dat het wat jou betreft daar bij blijft. Zo hou je de eer aan jezelf en weet zij ook waar ze aan toe is.

je wil niks met haar, en ik heb niet het idee dat je erg wanhopig bent wat coïtus enzo betreft, waarvoor respect. Beter dan hem er maar persé in willen hangen om er vanaf te zijn, er komen toch weer nieuwe dames.

Wat ik wel merk is dat het de dame in kwestie niet helemaal duidelijk is wat ze nou van je kan verwachten. Het lijkt mij het verstandigst als je haar gewoon sms't en verteld dat je het heel leuk met haar heb gehad maar dat het wat jou betreft daar bij blijft. Zo hou je de eer aan jezelf en weet zij ook waar ze aan toe is.

+1!

Maar het is wel zo, doordat jij haar uiterlijk wat inferieur vind voel je jezelf wel zekerder. En je gebruikt haar niet, als zij er toch ook plezier aan heeft. :)

Niemand verplicht je iets hoor, maar blijf wel realistisch. Wat voor cijfer zou je haar geven qua uiterlijk, en hoe zie jij jezelf? Als je pas tevreden bent wanneer je een 8 aan de haak krijgt, ben je denk ik nog veel zenuwachtiger omdat de 'stakes' hoger liggen.

edit: en idd, zou op z'n minst een sms sturen zodat zij weet waar ze aan toe is. je zult je vast ook beter voelen dan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven