- Waardering
- 14.131
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dit een troll is, dan is echt wel een hele goeie. Verdient hij zeker karma van mij!
Nee serieus man, je gaat er goed op vooruit. Tietjes dienen voor melkproductie, dus zuigen en likken moet je doen jawelz!![]()

ik durf al jaren niet eens in een enkel shirtje te lopen, laat staan nu met ontbloot bovenlichaam rondlopen
je hoeft je niet eens klote te voelen als je dat shirt uittrekt. bedenk je maar eens: wat heb ik er nu aan om me k*t te voelen over hoe ik eruit zie? wat maakt jou het uit als iemand denkt, oh hij is best mager. iedereen heeft zelf problemen genoeg om zichzelf om jou druk te gaan maken!Als jij ziet hoe de rest eruit ziet, zul je zien dat je echt niet de enige onzekere/ skinny boy bent. Als je die stap zet dat shirt uittrekt zul je je even klote voelen maar na een tijdje vast wel wat gemakkelijker en dan denk je van dit is niet eens zo erg.
Als je dit doet ga je echt de goede richting op.
dont worry m8Het gaat eigenlijk heel slecht.
Door het reizen heb ik niet getraind aangezien ik elke dag om 8 uur de deur uit ben en om 20 uur weer thuis ben, om daarna weer lekker verder te studeren.
Eten heb ik ook verwaarloosd de laatste 2 weken. Vanaf vrijdag heb ik eindelijk mijn kamer en ga ik meteen een sportschool zoeken en ga een goed eet schema samenstellen voor mezelf.
De stress is ongelooflijk de laatste maand (sinds begin studie). Elke dag moet ik toch tegen de sociale angst en onzekerheid die ik heb vechten en dat vergt echt super veel energie van mij. Enige rust die ik heb is als ik slaap.
Het ergste is echter dat we over 2 weken ook nog is lichamelijk onderzoek moeten uitvoeren op elkaar (medestudenten), wat betekent dat ik me dus uit moet gaan kleden (in onderbroek staan) bij medestudenten. Ik ben daar echt doodsbang voor en heb die angst en stress gewoon niet in de hand. Ik heb mezelf jaren niet meer uitgekleed voor mensen die ik niet (goed) ken (dus niet wezen zwemmen en dergelijke).ik durf al jaren niet eens in een enkel shirtje te lopen, laat staan nu met ontbloot bovenlichaam rondlopen
![]()

Het gaat eigenlijk heel slecht.
Door het reizen heb ik niet getraind aangezien ik elke dag om 8 uur de deur uit ben en om 20 uur weer thuis ben, om daarna weer lekker verder te studeren.
Eten heb ik ook verwaarloosd de laatste 2 weken. Vanaf vrijdag heb ik eindelijk mijn kamer en ga ik meteen een sportschool zoeken en ga een goed eet schema samenstellen voor mezelf.
De stress is ongelooflijk de laatste maand (sinds begin studie). Elke dag moet ik toch tegen de sociale angst en onzekerheid die ik heb vechten en dat vergt echt super veel energie van mij. Enige rust die ik heb is als ik slaap.
Het ergste is echter dat we over 2 weken ook nog is lichamelijk onderzoek moeten uitvoeren op elkaar (medestudenten), wat betekent dat ik me dus uit moet gaan kleden (in onderbroek staan) bij medestudenten. Ik ben daar echt doodsbang voor en heb die angst en stress gewoon niet in de hand. Ik heb mezelf jaren niet meer uitgekleed voor mensen die ik niet (goed) ken (dus niet wezen zwemmen en dergelijke).ik durf al jaren niet eens in een enkel shirtje te lopen, laat staan nu met ontbloot bovenlichaam rondlopen
![]()

maar je kan jezelf een beetje psychoologish voorbereiden dus wees niet verbaasd als je paar lachies hoort toon ze ga je zonder kleden zien

Kun je eens een keer een foto van je lichaam laten zien in shirt ofzo? 64kg bij 1.80 is niet zo weinig hoor. Je denkt nog teveel aan je verleden.