haha, hieronder staat een korte en een lange versie van de avond
Lange versie
Ze kwam hier zo rond 10 uur en toen ze naar binnen liep gaf ik haar zo 3 kusjes op de wang en ging ze zitten. Ik haalde haar wat te drinken en ging naast haar zitten en we begonnen beetje te praten (met angst in mijn achterhoofd dat het gesprek vast zou lopen).
Echter keek ik 2 minuten later naar haar glas drinken en ik zag 2 fruitvliegjes erop zitten (FFUUUUUUUUUU). Ik weet niet waar die beesten vandaan kwamen, maar het huis hier is altijd netjes opgeruimd en heel de zomer heb ik geen 1 fruitvliegje bij ons gezien, behalve toevallig op deze avond. Ik keek even naar haar en zag dat ze het ook had gezien en dacht bij mezelf: dit is GENANTTTTTT. Maar goed, ik merkte even op dat er vliegen op zaten en bracht haar een nieuw glas drinken en deed alsof er niks ergs was gebeurd (schaamde me dood van binnen). Zodra ik morgen wakker word, ga ik achter die 2 k*t vliegjes aan

wraaak!
Gewoon verder gepraat en samen even film uitgezocht daarna. eerste half uur van de film zat ik er echt al een lompe aap bij (naast haar) en alleen onze schouders raakten elkaar. Daarna heb ik met heel veel angst mijn arm om haar heen geslagen en haar een beetje tegen me aangeduwd. 10 min. later ofzo begon ze met haar hand over mijn hand te wrijven en ik voelde een soort van drang om ook iets te doen. Ik wilde haar gaan zoenen, maar durfde het niet. na een minuut of 10 geaarzeld te hebben, draaide ik mn hoofd toch naar haar toe en begonnen we te zoenen
beetje gezoend en daarna film verder gekeken. En weer gezoend en weer verder gekeken en zo door. Op een gegeven moment begon ze met haar hand over mijn bovenbenen te gaan en dammmnnnn dat voelde goed aan

het voelde echt goed aan, maar daar bleef het ook bij helaas (anticlimax

). we hebben daarna weer een beetje gezoend enzo, maar op een gegeven moment pakte ze mijn hand en bracht die naar haar borst. Voor wat je hierna gaat lezen, lach me niet uit

ik was in shock en bleef met mn hand stijf op haar tiet zitten en dacht, moet ik nou gaan knijpen of wat

maar uiteindelijk mijn hand maar weggehaald, omdat ik niet zo ver durfde te gaan. haha, moet er achteraf wel om lachen, maar was weer een domme actie.
Daarna even nog gepraat (met redelijk wat stiltes, waar ik een hekel aan heb), en op een gegeven moment moest ze weg. Bij de deur nog even gezoend en weg was ze.
korte versie
Film gekeken en gezoend