MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Oh jongen dat wordt nken!!!
En wat je gewoon moet doen: Niet nadenken van wat zou zij lekker vinden, dus moet ik nu wrijfen of knijpen in die t**ten. Gewoon denken aaight lekker tietje in me hand, btje wrijven ofzo wat jij lekker vindt. (Als je het lekker vind om keihard te knijpen, dan weer niet doen:P)

ditte!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Vanaf 16 juni tot nu heb je toch veel bereikt voor een onzeker jochie.
Wanneer begint het trainen, oktober was het?

Zou zo snel mogelijk beginnen, goed schema, voeding en trainen en je zit zo op die 75 kg.
Doordat je wat ondergewicht hebt kan het ook wat sneller gaan.

ja:D zodra ik een kamer heb sowieso. Ik ga morgen weer bij een kamer kijken:)

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

volgens mij is dit 1 grote troll, toevallig meteen een meisje na openen topic, meteen ga je nken (zometeen, wedden?) en van trainen hoor je niks..

maar andere kant zou het ook geen troll kunnen zijn, dus dan wens ik je veel succes en plezier, alles wat je voor het eerst doet is het spannendst en leukst! succes gozer! je bent echt goed op weg.

groetjes ;)

wees maar niet bang, geen troll;) anders zou ik toch ook hardcore training posten hier, om ook daarover te kunnen opscheppen enzo.

maar goed, je mag zelf voor jezelf natuurlijk uitmaken wat je ervan vindt;) mij gaat het erom dat ik stappen maak en daar ben ik heeel blij om. Binnenkort ook wat serieuzer trainen (eten doe ik wel goed).

Brutaal veel respect voor dit logje. Zie hem nu pas, respect dat je voor de moeilijke pijnlijke weg kiest en niet de ontkennende makkelijk weg zoals de meeste doen met complexen.

Binnenkort ga je gewoon mee stappen in Amsterdam bro, kan leuk worden :roflol:

Onderhand al een kamer gevonden? Of nog wat updates? :D

Oh jongen dat wordt nken!!!
En wat je gewoon moet doen: Niet nadenken van wat zou zij lekker vinden, dus moet ik nu wrijfen of knijpen in die t**ten. Gewoon denken aaight lekker tietje in me hand, btje wrijven ofzo wat jij lekker vindt. (Als je het lekker vind om keihard te knijpen, dan weer niet doen:P)

:roflol::roflol:

haha, hieronder staat een korte en een lange versie van de avond:P

Lange versie
Ze kwam hier zo rond 10 uur en toen ze naar binnen liep gaf ik haar zo 3 kusjes op de wang en ging ze zitten. Ik haalde haar wat te drinken en ging naast haar zitten en we begonnen beetje te praten (met angst in mijn achterhoofd dat het gesprek vast zou lopen).

Echter keek ik 2 minuten later naar haar glas drinken en ik zag 2 fruitvliegjes erop zitten (FFUUUUUUUUUU). Ik weet niet waar die beesten vandaan kwamen, maar het huis hier is altijd netjes opgeruimd en heel de zomer heb ik geen 1 fruitvliegje bij ons gezien, behalve toevallig op deze avond. Ik keek even naar haar en zag dat ze het ook had gezien en dacht bij mezelf: dit is GENANTTTTTT. Maar goed, ik merkte even op dat er vliegen op zaten en bracht haar een nieuw glas drinken en deed alsof er niks ergs was gebeurd (schaamde me dood van binnen). Zodra ik morgen wakker word, ga ik achter die 2 k*t vliegjes aan:P wraaak!

Gewoon verder gepraat en samen even film uitgezocht daarna. eerste half uur van de film zat ik er echt al een lompe aap bij (naast haar) en alleen onze schouders raakten elkaar. Daarna heb ik met heel veel angst mijn arm om haar heen geslagen en haar een beetje tegen me aangeduwd. 10 min. later ofzo begon ze met haar hand over mijn hand te wrijven en ik voelde een soort van drang om ook iets te doen. Ik wilde haar gaan zoenen, maar durfde het niet. na een minuut of 10 geaarzeld te hebben, draaide ik mn hoofd toch naar haar toe en begonnen we te zoenen:D

beetje gezoend en daarna film verder gekeken. En weer gezoend en weer verder gekeken en zo door. Op een gegeven moment begon ze met haar hand over mijn bovenbenen te gaan en dammmnnnn dat voelde goed aan:P het voelde echt goed aan, maar daar bleef het ook bij helaas (anticlimax:P). we hebben daarna weer een beetje gezoend enzo, maar op een gegeven moment pakte ze mijn hand en bracht die naar haar borst. Voor wat je hierna gaat lezen, lach me niet uit:P ik was in shock en bleef met mn hand stijf op haar tiet zitten en dacht, moet ik nou gaan knijpen of wat??? maar uiteindelijk mijn hand maar weggehaald, omdat ik niet zo ver durfde te gaan. haha, moet er achteraf wel om lachen, maar was weer een domme actie.

Daarna even nog gepraat (met redelijk wat stiltes, waar ik een hekel aan heb), en op een gegeven moment moest ze weg. Bij de deur nog even gezoend en weg was ze.

korte versie
Film gekeken en gezoend:)
haha komt me bekend voor behalve de de fruitvliegjes ontbreken xD:o

tepel pakken en keihard omdraaien

• #1.028
Onderhand al een kamer gevonden? Of nog wat updates? :D

jaaa:D vanaf 1 oktober ga ik in een huisje wonen samen met een vriend van mij (die ik ken van de studie vorig jaar). we delen dan woonkamer, keuken, wc en badkamer en daarnaast hebben we beide een slaapkamer voor ons zelf. Ik heb er echt zin in!!:D

Vanaf dan ga ik dus ook een sportschool zoeken meteen en ga ik weer voor de 100% bulken:D heb er echhhttt zin in.

en met dat meisje...ik heb het even erg druk met studie en vooral reizen (4 uur per dag), waardoor ik geen tijd heb gehad af te spreken. Na maandag (want dan heb ik tentamen) gaan we weer afspreken en zullen er vanzelfsprekend weer updates komen ook qua dat;)

Laatst bewerkt:
jaaa:D vanaf 1 oktober ga ik in een appartement wonen samen met een vriend van mij (die ik ken van de studie vorig jaar). we delen dan woonkamer, keuken, wc en badkamer en daarnaast hebben we beide een slaapkamer voor ons zelf. Ik heb er echt zin in!!:D

Vanaf dan ga ik dus ook een sportschool zoeken meteen en ga ik weer voor de 100% bulken:D heb er echhhttt zin in.

Lekkah lekkah bro

Goed topic :thumbup:

jaaa:D vanaf 1 oktober ga ik in een huisje wonen samen met een vriend van mij (die ik ken van de studie vorig jaar). we delen dan woonkamer, keuken, wc en badkamer en daarnaast hebben we beide een slaapkamer voor ons zelf. Ik heb er echt zin in!!:D

en met dat meisje...ik heb het even erg druk met studie en vooral reizen (4 uur per dag), waardoor ik geen tijd heb gehad af te spreken. Na maandag (want dan heb ik tentamen) gaan we weer afspreken en zullen er vanzelfsprekend weer updates komen ook qua dat;)

Good for you. In welk stadsgedeelte van A'dam ga je wonen bro?

• #1.033
Good for you. In welk stadsgedeelte van A'dam ga je wonen bro?

Nieuw-west (Osdorp).

Ben je een beetje bekend in Amsterdam? Zo ja, is het een beetje een normale buurt? Ik ben er 2 keer geweest en waar ik ga wonen is nieuwbouw en zo, dus het zag er allemaal heel netjes uit.

volgens mij is dit 1 grote troll, toevallig meteen een meisje na openen topic, meteen ga je nken (zometeen, wedden?) en van trainen hoor je niks..

maar andere kant zou het ook geen troll kunnen zijn, dus dan wens ik je veel succes en plezier, alles wat je voor het eerst doet is het spannendst en leukst! succes gozer! je bent echt goed op weg.

groetjes ;)

Als dit een troll is, dan is echt wel een hele goeie. Verdient hij zeker karma van mij!:D

Nee serieus man, je gaat er goed op vooruit. Tietjes dienen voor melkproductie, dus zuigen en likken moet je doen jawelz!:)

Tiet had je moeten strelen duudee niet hard gewon alsof je een ballon aait

Nieuw-west (Osdorp).

Ben je een beetje bekend in Amsterdam? Zo ja, is het een beetje een normale buurt? Ik ben er 2 keer geweest en waar ik ga wonen is nieuwbouw en zo, dus het zag er allemaal heel netjes uit.

Ja, ben wel aardig bekend in Osdorp. Was van plan ook in dat stadsdeel te gaan wonen maar in verband met wijziging van studie is dat niet doorgegaan. Nu zit ik op een betere locatie.;) Maar goed, is wel prima te wonen al vond ik er altijd een depressief sfeertje hangen. + tis ver van het centrum.

Hier heb je alvast een goede sportschool, was nog een andere hardcore sportschool alleen weet ik de naam niet meer van.

http://www.usc.uva.nl/algemeen/locaties.php?locatie_id=3

Laatst bewerkt:
Ja, ben wel aardig bekend in Osdorp. Was van plan ook in dat stadsdeel te gaan wonen maar in verband met wijziging van studie is dat niet doorgegaan. Nu zit ik op een betere locatie.;) Maar goed, is wel prima te wonen al vond ik er altijd een depressief sfeertje hangen. + tis ver van het centrum.

Hier heb je alvast een goede sportschool, was nog een andere hardcore sportschool alleen weet ik de naam niet meer van.

http://www.usc.uva.nl/algemeen/locaties.php?locatie_id=3

Ultimate Fitness Amsterdam ofc. Ik heb trouwens weer een container op het oog :D

Alweer een tentamen??? Goh, wat mis ik de VU.

Goed log! Knap dat je ervoor durft uit te komen (al is het onder een andere naam).

Ik was 'vroeger' ook onzeker. Over verschillende dingen. Was 1.88m en woog 67kg. Tja lekker dun dus. Kreeg ook altijd te horen dat ik te mager was. Ook van mijn familie. Voordeel was wel dat ik altijd een grote bek had en dus niet buiten de groep viel op school en buiten school.

Wat vrouwen betreft... Tja dat stuk heb ik toch ook wel dik gemis op de middelbare school.

Toen ik 16 was ben ik op vechtsport gegaan en dat is toch wel goed voor je zelfvertrouwen. Moet wel zeggen dat dat privé les was met mijn broer samen. Zeker een aanrader dus om te gaan doen!

Inmiddels bijna 9 jaar verder, paar lekkere dames gehad en nu alweer een relatie van 3,5 jaar. Zit nu ik gecut heb op 1.92m en 86kg. Kan meer, maar te dun ben ik zeker niet meer.

Krijg nu zelfs van mijn ouders en vriendin te horen dat ik niet breder moet worden :rolleyes: Ja wel dus :p

Ook nog een gast tegen gekomen van vroeger op school met de opmerking 'wat the fack heb jij gegeten de laatste tijd' (toen 91kg). Mwa dat doet je dan wel goed moet ik zeggen.

Zelfvertrouwen is nu echt goed. Bij mijn vriendin en andere chicks lig ik goed, mijn lijf begint er eindelijk een beetje uit te zien zoals ik het altijd wilde, geef nu zelf les in vechtsport, heb een eigen zaak enz.

Met andere woorden, jou gaat het ook zeker lukken! Stel duidelijke doelen, wat je dus gedaan hebt, en laat niks in de weg komen om die te bereiken!

Dus keihard trainen en superveel eten. Succes ermee;)

P.s. heb je geen echte goede vrienden die je hierin steunen? Of heb ik dat gemist? Heb ook een vriend die vet onzeker is (was) en die hebben we er toch doorheen gesleurd. Zat ook alleen maar thuis, durfde niet op stap enz. Heeft nu een lekkere vriendin en gaat het huis weer uit.

Terug
Naar boven