XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Hoe was 't? Gisteren kwam ze toch langs?

Hij is aan het ketsen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.008
haha, hieronder staat een korte en een lange versie van de avond:P

Lange versie
Ze kwam hier zo rond 10 uur en toen ze naar binnen liep gaf ik haar zo 3 kusjes op de wang en ging ze zitten. Ik haalde haar wat te drinken en ging naast haar zitten en we begonnen beetje te praten (met angst in mijn achterhoofd dat het gesprek vast zou lopen).

Echter keek ik 2 minuten later naar haar glas drinken en ik zag 2 fruitvliegjes erop zitten (FFUUUUUUUUUU). Ik weet niet waar die beesten vandaan kwamen, maar het huis hier is altijd netjes opgeruimd en heel de zomer heb ik geen 1 fruitvliegje bij ons gezien, behalve toevallig op deze avond. Ik keek even naar haar en zag dat ze het ook had gezien en dacht bij mezelf: dit is GENANTTTTTT. Maar goed, ik merkte even op dat er vliegen op zaten en bracht haar een nieuw glas drinken en deed alsof er niks ergs was gebeurd (schaamde me dood van binnen). Zodra ik morgen wakker word, ga ik achter die 2 k*t vliegjes aan:P wraaak!

Gewoon verder gepraat en samen even film uitgezocht daarna. eerste half uur van de film zat ik er echt al een lompe aap bij (naast haar) en alleen onze schouders raakten elkaar. Daarna heb ik met heel veel angst mijn arm om haar heen geslagen en haar een beetje tegen me aangeduwd. 10 min. later ofzo begon ze met haar hand over mijn hand te wrijven en ik voelde een soort van drang om ook iets te doen. Ik wilde haar gaan zoenen, maar durfde het niet. na een minuut of 10 geaarzeld te hebben, draaide ik mn hoofd toch naar haar toe en begonnen we te zoenen:D

beetje gezoend en daarna film verder gekeken. En weer gezoend en weer verder gekeken en zo door. Op een gegeven moment begon ze met haar hand over mijn bovenbenen te gaan en dammmnnnn dat voelde goed aan:P het voelde echt goed aan, maar daar bleef het ook bij helaas (anticlimax:P). we hebben daarna weer een beetje gezoend enzo, maar op een gegeven moment pakte ze mijn hand en bracht die naar haar borst. Voor wat je hierna gaat lezen, lach me niet uit:P ik was in shock en bleef met mn hand stijf op haar tiet zitten en dacht, moet ik nou gaan knijpen of wat??? maar uiteindelijk mijn hand maar weggehaald, omdat ik niet zo ver durfde te gaan. haha, moet er achteraf wel om lachen, maar was weer een domme actie.

Daarna even nog gepraat (met redelijk wat stiltes, waar ik een hekel aan heb), en op een gegeven moment moest ze weg. Bij de deur nog even gezoend en weg was ze.

korte versie
Film gekeken en gezoend:)

Goed bezig:p.

take it step by step...

als je had gewild kon je wel ballen (dus zit wel goed bij die chick)..
maar neem gewoon de tijd die je nodig hebt...als ze na die 2 weken zo nog komt dan wacht ze ook wel op je als je het een beetje warm houdt...

nice nice maar wordt er hier nog getraind :rolleyes:

Geweldig dit log :roflol:

Is goed dat je er zelf ook de humor van inziet.
Je bent dit niet gewend dus is logisch dat je je soms wat onconfortabel voelt.

Door stress kan de meest intelligente persoon achterlijk overkomen, dus niks om je zorgen over te maken. :D

Je zal vanzelf groeien in dit proces.

Lekker aan een tiet gevoelt kerel :roflol:
Goed dat je afgesproken hebt man

Oh jongen dat wordt nken!!!
En wat je gewoon moet doen: Niet nadenken van wat zou zij lekker vinden, dus moet ik nu wrijfen of knijpen in die t**ten. Gewoon denken aaight lekker tietje in me hand, btje wrijven ofzo wat jij lekker vindt. (Als je het lekker vind om keihard te knijpen, dan weer niet doen:P)

korte versie
Film gekeken en gezoend:)

Ik quote ff de korte versie, anders is het weer zoveel.

Dat meisje geeft DUIDELIJK signalen af dat ze het niet erg zou vinden als je wat verder zou gaan. Ik weet niet of dames hier het kunnen verifiëren maar voor zover ik weet gaan ze er meestal vanuit dat de jongen initiatief neemt en gaan er vervolgens wel in mee als ze daar zin in hebben.

En je hoeft niks te doen met die tiet :P daar moet je helemaal niet over na denken man, doe gewoon wat jij er mee wil doen en dan is het goed. Als je nou de volgende keer zorgt dat ze op je komt te liggen, of jij op haar kan je een beetje speels tegen haar aandrukken en kijk je of ze wat terug doet. Of je teased haar een beetje door met je hand over haar onderbuik te gaan maar net niet haar broek in :P Haha je kan zoveel dingen doen, maar waar het vooral om gaat is dat jij doet wat je wil doen en achteraf geen spijt hebt van: had ik maar dit of dat. Want dat zou betekenen dat de onzekerheid nog steeds macht heeft over jou.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.016
Ik quote ff de korte versie, anders is het weer zoveel.

Dat meisje geeft DUIDELIJK signalen af dat ze het niet erg zou vinden als je wat verder zou gaan. Ik weet niet of dames hier het kunnen verifiëren maar voor zover ik weet gaan ze er meestal vanuit dat de jongen initiatief neemt en gaan er vervolgens wel in mee als ze daar zin in hebben.

En je hoeft niks te doen met die tiet :P daar moet je helemaal niet over na denken man, doe gewoon wat jij er mee wil doen en dan is het goed. Als je nou de volgende keer zorgt dat ze op je komt te liggen, of jij op haar kan je een beetje speels tegen haar aandrukken en kijk je of ze wat terug doet. Of je teased haar een beetje door met je hand over haar onderbuik te gaan maar net niet haar broek in :P Haha je kan zoveel dingen doen, maar waar het vooral om gaat is dat jij doet wat je wil doen en achteraf geen spijt hebt van: had ik maar dit of dat. Want dat zou betekenen dat de onzekerheid nog steeds macht heeft over jou.

haha, beide dingen gedaan gister:D op een gegeven moment ging ik liggen en moest ze wel op me komen liggen:P en later ging ik ook met mn hand op haar buik, en ging langzaam naar beneden en ging ik gewoon over haar onderbuik wrijven zeg maar:o

maar ik zal dat laatste tip van je zeker onthouden man...thnx.

Vanaf 16 juni tot nu heb je toch veel bereikt voor een onzeker jochie.
Wanneer begint het trainen, oktober was het?

Zou zo snel mogelijk beginnen, goed schema, voeding en trainen en je zit zo op die 75 kg.
Doordat je wat ondergewicht hebt kan het ook wat sneller gaan.

Bevestiging ;)
Als het te lang duurt neemt een meid zelf wel initiatief hoor... :cool:

volgens mij is dit 1 grote troll, toevallig meteen een meisje na openen topic, meteen ga je nken (zometeen, wedden?) en van trainen hoor je niks..

maar andere kant zou het ook geen troll kunnen zijn, dus dan wens ik je veel succes en plezier, alles wat je voor het eerst doet is het spannendst en leukst! succes gozer! je bent echt goed op weg.

groetjes ;)

Bevestiging ;)
Als het te lang duurt neemt een meid zelf wel initiatief hoor... :cool:
QFT

Zeker als je expres rustig aan doet met een een teaserige smile op je gezicht kan je lachen. Vaak houd ze het dan op een gegeven moment niet meer en word je ineens half aangerand :D

Vrouwen zijn geen godinnen maar kunnen je wel een hemels gevoel geven op zulke momenten :p

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

volgens mij is dit 1 grote troll, toevallig meteen een meisje na openen topic, meteen ga je nken (zometeen, wedden?) en van trainen hoor je niks..

maar andere kant zou het ook geen troll kunnen zijn, dus dan wens ik je veel succes en plezier, alles wat je voor het eerst doet is het spannendst en leukst! succes gozer! je bent echt goed op weg.

groetjes ;)
Al is het 1 grote troll hebben onzekere jongens nog veel aan dit topic doorlezen.

Ben benieuwd naar de progressiefoto's :)

Terug
Naar boven