NewMe
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 66kg
Hoop voor je dat ze niet komt om wraak te nemen van vorige keer, gebeurd vaker dan je denkt hoor.
J/k maak je niet druk enjoy the moment
hahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop voor je dat ze niet komt om wraak te nemen van vorige keer, gebeurd vaker dan je denkt hoor.

Kan je ook bij doelen neerzetten "Eerste keer afgetuigd door een meisje" tenzij het je wel eens vaker is gebeurd natuurlijk.![]()

wraaak!
het voelde echt goed aan, maar daar bleef het ook bij helaas (anticlimax
). we hebben daarna weer een beetje gezoend enzo, maar op een gegeven moment pakte ze mijn hand en bracht die naar haar borst. Voor wat je hierna gaat lezen, lach me niet uit
ik was in shock en bleef met mn hand stijf op haar tiet zitten en dacht, moet ik nou gaan knijpen of wat
maar uiteindelijk mijn hand maar weggehaald, omdat ik niet zo ver durfde te gaan. haha, moet er achteraf wel om lachen, maar was weer een domme actie. 
)
daar moet je helemaal niet over na denken man, doe gewoon wat jij er mee wil doen en dan is het goed. Als je nou de volgende keer zorgt dat ze op je komt te liggen, of jij op haar kan je een beetje speels tegen haar aandrukken en kijk je of ze wat terug doet. Of je teased haar een beetje door met je hand over haar onderbuik te gaan maar net niet haar broek in
Haha je kan zoveel dingen doen, maar waar het vooral om gaat is dat jij doet wat je wil doen en achteraf geen spijt hebt van: had ik maar dit of dat. Want dat zou betekenen dat de onzekerheid nog steeds macht heeft over jou.Ik quote ff de korte versie, anders is het weer zoveel.
Dat meisje geeft DUIDELIJK signalen af dat ze het niet erg zou vinden als je wat verder zou gaan. Ik weet niet of dames hier het kunnen verifiëren maar voor zover ik weet gaan ze er meestal vanuit dat de jongen initiatief neemt en gaan er vervolgens wel in mee als ze daar zin in hebben.
En je hoeft niks te doen met die tietdaar moet je helemaal niet over na denken man, doe gewoon wat jij er mee wil doen en dan is het goed. Als je nou de volgende keer zorgt dat ze op je komt te liggen, of jij op haar kan je een beetje speels tegen haar aandrukken en kijk je of ze wat terug doet. Of je teased haar een beetje door met je hand over haar onderbuik te gaan maar net niet haar broek in
Haha je kan zoveel dingen doen, maar waar het vooral om gaat is dat jij doet wat je wil doen en achteraf geen spijt hebt van: had ik maar dit of dat. Want dat zou betekenen dat de onzekerheid nog steeds macht heeft over jou.
op een gegeven moment ging ik liggen en moest ze wel op me komen liggen
en later ging ik ook met mn hand op haar buik, en ging langzaam naar beneden en ging ik gewoon over haar onderbuik wrijven zeg maar
BevestigingDat meisje geeft DUIDELIJK signalen af dat ze het niet erg zou vinden als je wat verder zou gaan. Ik weet niet of dames hier het kunnen verifiëren maar voor zover ik weet gaan ze er meestal vanuit dat de jongen initiatief neemt en gaan er vervolgens wel in mee als ze daar zin in hebben.

QFTBevestiging
Als het te lang duurt neemt een meid zelf wel initiatief hoor...![]()

Al is het 1 grote troll hebben onzekere jongens nog veel aan dit topic doorlezen.volgens mij is dit 1 grote troll, toevallig meteen een meisje na openen topic, meteen ga je nken (zometeen, wedden?) en van trainen hoor je niks..
maar andere kant zou het ook geen troll kunnen zijn, dus dan wens ik je veel succes en plezier, alles wat je voor het eerst doet is het spannendst en leukst! succes gozer! je bent echt goed op weg.
groetjes![]()