AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

do it NewMe! do it!!

Klopt DW en daar ben ik je ook heel erg dankbaar voor. Het klinkt misschien raar of gay, maar mijn angst is bij vrouwen gewoon veel groter. Als in de sportschool alleen maar mannen zouden zitten, zou ik die stap veel eerder durven te maken denk ik. Ik weet ook niet hoe dat komt, maar daarom vind ik het moeilijker om op je aanbod in te gaan (al weet ik dat je een hele aardige vrouw bent, anders had je zoiets nooit aangeboden).

Ik hoop dat ik binnenkort zover kom, dat ik alsnog op je aanbod in kan gaan.

Lijkt imo de beste oplossing. Als je alleen naar een nieuwe sportschool gaat en je vindt je weg niet meteen of je weet niet waar je moet zijn, dan begin je sowieso weer te stressen en voel je je weer alsof iedereen naar je kijkt. Maar als je met DW kan gaan, die haar weg daar al kent en weet hoe het daar aan toe gaat. Dan heb je haar maar te volgen. En ik zou zo snel mogelijk gaan, niet nog uitstellen

Ik ben niet bekend met welke sportschool in Amsterdam dan ook - dus voor mij wordt het ook nieuw ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.144
Maar even naast dat van een gym opzoeken, hoe gaat het met je contacten met vrouwen? Verloopt dat al ietsje soepeler?

Ik had je laatst een tip gegeven dat je moet proberen om open vragen te stellen. Ik las dat je niet alleen moeite hebt om met vrouwen een gesprek te voeren maar dat dit ook met mannen het geval is. Deze tip kan je op iedereen toepassen. Stel open vragen. Zo leid je wel het gesprek maar hoef je niet continu nieuwe vragen te blijven stellen. Bij gesloten vragen is dit wel zo omdat je een ja of een nee kan krijgen. Dan ben je inderdaad al snel uitgepraat.

Probeer het eens. Helpt echt. Las net ook een reactie van iemand die je een tip gaf om op persoonlijke dingen te letten. Een kettingkje ofzo of een armband. Vraag er eens naar.

Ik wens je heel veel succes man, je bent al een eind op weg. En wens je heel veel succes je doelen te behalen!!

bedankt voor je tip iig. Ik ga hem zeker onthouden en ga ermee proberen te oefenen.

• #1.146
haha ik ben die site aan het bekijken. Ken je die gym?

Er is er namelijk eentje bij mij in de buurt (iets dichterbij dan deze), waar je ook gratis kan trainen voor een dagje.

haha ik ben die site aan het bekijken. Ken je die gym?

Er is er namelijk eentje bij mij in de buurt (iets dichterbij dan deze), waar je ook gratis kan trainen voor een dagje.

Ik ken GEEN ENKELE gym in Amsterdam, dus je mag ook een voorstel doen voor een andere... Liefst wel met een parkeerplaats (gratis)... ;)

Ik ben ook onzeker, wanneer gaan we trainen DW?

• #1.149
Ik ken GEEN ENKELE gym in Amsterdam, dus je mag ook een voorstel doen voor een andere... Liefst wel met een parkeerplaats (gratis)... ;)

Nou ja, er is er eentje hier bij mij in de buurt, waar ik misschien wel wil gaan trainen, dus voor mij zou het iets fijner zijn als we daar zouden trainen. Dan kan je me gelijk ook jou mening geven over die gym, want ik zit te twijfelen, omdat ik zelf er ook niet zo heel veel verstand van heb (nog nooit getraind in een gym).

Ik heb net gebeld en we kunnen daar gratis trainen (zonder pas uit te printen, gewoon legitimatie laten zien) en parkeer plaatsen zat daar (het is een woonbuurt en ik zelf heb altijd wel een parkeer plaats te pakken).

Welke gym is dat dan? (gewoon benieuwd)

respect afdwingen is.... met een chick naar de gym gaan die je daar alles voor moet doen :D

• #1.155
Even kort een update over die chick:

Nadat ik van de week die actie heb uitgehaald, voelde ik me erg lullig ook tegenover haar. Dus heb ik besloten om haar via een smsje iig te laten weten wat er aan de hand is en heb haar gewoon de waarheid verteld en gezegd dat ik sociale angst en dergelijke heb. Ik wilde namelijk niet dat ze dacht dat het aan haar lag.

Nu heeft ze me een mailtje gestuurd met ong. het volgende: dat ik me er niet voor hoef te schamen en dat ze me alsnog niet kwijt wil, door wat ik haar verteld heb. dat ze me ook met die angst leuk vindt en dat ze contact wil houden. En dat ze me erbij zou willen helpen.

Ik zelf schaam me natuurlijk dood na wat ik gedaan heb, maar wil denk ik wel gewoon contact blijven houden.

Goed bezig ouwe!

Woon je in die flats bij Meer en Vaart? Daar heb ik ook gewoond :)

Die chick is jou ticket naar aantal doelen.
Ze wilt je helpen en accepteert jou, beter kan je niet hebben.
Dus niet denken dat je contact wilt houden, gewoon doen !!!!

Ik heb net gebeld en we kunnen daar gratis trainen (zonder pas uit te printen, gewoon legitimatie laten zien) en parkeer plaatsen zat daar (het is een woonbuurt en ik zelf heb altijd wel een parkeer plaats te pakken).
Het is al een stap vooruit dat je ook daadwerkelijk gebeld hebt, ik weet niet of dat ook een probeer voor je is, bellen. Vond ik zelf altijd wel lastig.

Even kort een update over die chick:

Nadat ik van de week die actie heb uitgehaald, voelde ik me erg lullig ook tegenover haar. Dus heb ik besloten om haar via een smsje iig te laten weten wat er aan de hand is en heb haar gewoon de waarheid verteld en gezegd dat ik sociale angst en dergelijke heb. Ik wilde namelijk niet dat ze dacht dat het aan haar lag.

Nu heeft ze me een mailtje gestuurd met ong. het volgende: dat ik me er niet voor hoef te schamen en dat ze me alsnog niet kwijt wil, door wat ik haar verteld heb. dat ze me ook met die angst leuk vindt en dat ze contact wil houden. En dat ze me erbij zou willen helpen.

Ik zelf schaam me natuurlijk dood na wat ik gedaan heb, maar wil denk ik wel gewoon contact blijven houden.

Je hoeft je daar zeker niet voor te schamen, het is juist heel netjes dat je dit gezegt hebt. En ik zou als ik jou was proberen een keer wat af te spreken, gewoon iets leuks doen samen.
Lijkt dat ze je wel leuk vindt en er valt niets te verliezen. Je krijgt sowieso ervaring.

En over dat stopknopje in de tram. Dat kan een van die kleine stapjes zijn waarmee je jezelf verbetert. Probeer gewoon als eerste op die knop te rammen.

suc6, blijf je volgen

Terug
Naar boven