MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

:banana::banana:

Je hebt wel geluk hoor, niet alle meisjes reageren zo!

hoe voelde je je toen je dat las??
Dringt het wel door tot je dat je iets waardevols in handen hebt?
Afspreken met haar!!!

jup:) smsje komt erop neer dat ik me niet moet schamen en dat ze me leuk vindt. En dat ze het heel leuk vindt dat ik zo eerlijk ben.

jup:) smsje komt erop neer dat ik me niet moet schamen en dat ze me leuk vindt. En dat ze het heel leuk vindt dat ik zo eerlijk ben.
als ze al iets had waardoor je naar haar toe wilde stappen en ze gaat zo met je om kan het best wel eens een keepertje zijn...

succes man maar dit lijkt wel goed te zitten als je steeds stapje voor stap verder gaat met haar...dit kan je alleen maar helepn

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.187
hoe voelde je je toen je dat las??
Dringt het wel door tot je dat je iets waardevols in handen hebt?
Afspreken met haar!!!

Ja nou ja, ik had het niet echt verwacht natuurlijk. Ik ga zeker met haar afspreken:) datum en zo komen hier nog wel te staan logischerwijs:P

Nu eerst moed bij elkaar rapen voor de training morgen met DW:o Wordt een grote (BELANGRIJKE) stap:)

Kijk dat zijn de berichten die de goede kant opgaan.
Over morgen: Go With The Flow:thumbs:
Post je bevindingen over de training, zul je merken dat er vrij weinig te vrezen was.
Succes morgen met knallen ! (bedoel de training uiteraard :P)

ben nieuwsgierig hoe het is gegaan...

Volgens mij ben je een geluksvogel dat je zo'n aardig meid bent tegengekomen. Loop er niet voor weg, al is het alleen om vrienden te blijven. Het is toch geweldig dat je alles kwijt kan aan haar ipv alles (niet alles natuurlijk, straks ondekt ze dit forum nog ^^) neer te kalken op een forum :p

Succes met trainen newme & DW :D

die laat niks van je over

hoe laat ga je dw?

Vertellen jullie nog ff hoe het was?
Wordt een lange avond hahahaha

i wanna boom boom bang with your body yo

nice job beest ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.199
ik ben net van uni en ben lekker aant eten voor de training zo. Ik vind het wel echt eng (niet dat ik DW eng vind ofzo:P, maar het gaat meer om de mensen rond om ons heen. we gaan ook op een lekker drukke tijd:S

maar goed, als ik de angst vandaag kan verslaan, weet ik dat ik me heel goed ga voelen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven