XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Even kort een update over die chick:

Nadat ik van de week die actie heb uitgehaald, voelde ik me erg lullig ook tegenover haar. Dus heb ik besloten om haar via een smsje iig te laten weten wat er aan de hand is en heb haar gewoon de waarheid verteld en gezegd dat ik sociale angst en dergelijke heb. Ik wilde namelijk niet dat ze dacht dat het aan haar lag.

Nu heeft ze me een mailtje gestuurd met ong. het volgende: dat ik me er niet voor hoef te schamen en dat ze me alsnog niet kwijt wil, door wat ik haar verteld heb. dat ze me ook met die angst leuk vindt en dat ze contact wil houden. En dat ze me erbij zou willen helpen.

Ik zelf schaam me natuurlijk dood na wat ik gedaan heb, maar wil denk ik wel gewoon contact blijven houden.
Niks daarvan, je BLIJFT contact houden. :D
Ze geeft aan je te accepteren zoals je bent en er zelfs mee te willen helpen. Als je weet dat het voor haar niets uitmaakt, dan hoef je er in principe ook niet meer bang voor te zijn, toch? Gewoon lekker afspreken, nu zij weet hoe het in elkaar zit, zal zij wel proberen om een gesprek op gang te houden etc. Wellicht kun je haar vertellen waar je zoal angst voor hebt. Kun je wel een goed gesprek mee voeren denk ik. Als je merkt dat dat niet zo moeilijk was, dan is het volgende gesprek ook niet meer zo beangstigend en word je vanzelf wel vlotter in een gesprek voeren met haar denk ik!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Het is al een stap vooruit dat je ook daadwerkelijk gebeld hebt, ik weet niet of dat ook een probeer voor je is, bellen. Vond ik zelf altijd wel lastig.

En over dat stopknopje in de tram. Dat kan een van die kleine stapjes zijn waarmee je jezelf verbetert. Probeer gewoon als eerste op die knop te rammen.

suc6, blijf je volgen

jawel, dat bellen vond ik ook wel eng, maar heb mezelf gewoon gepusht.

haha dat is wel een goede idd. Ga ik proberen te doen vanaf nu. Gewoon als eerste drukken:P

Kijk een aan. Dit is fantastisch nieuws.
Dat meisje is niet oppervlakkig en kijkt naar jouw persoonlijkheid.
Ze heeft jouw eerlijkheid gewaardeerd. Blijf oprecht en eerlijk naar haar.
Er is niks mis met jou en dit bevestigt het maar weer.
Zo zie je maar weer je hebt weer iets bereikt.

We zijn trots op je!

Enne wat hoor ik nou? Date met DW? :D
Leuk hoor enne gewoon genieten.

Enne DW tof van je!!

Nadat ik van de week die actie heb uitgehaald, voelde ik me erg lullig ook tegenover haar. Dus heb ik besloten om haar via een smsje iig te laten weten wat er aan de hand is en heb haar gewoon de waarheid verteld en gezegd dat ik sociale angst en dergelijke heb. Ik wilde namelijk niet dat ze dacht dat het aan haar lag.

Nu heeft ze me een mailtje gestuurd met ong. het volgende: dat ik me er niet voor hoef te schamen en dat ze me alsnog niet kwijt wil, door wat ik haar verteld heb. dat ze me ook met die angst leuk vindt en dat ze contact wil houden. En dat ze me erbij zou willen helpen.

Ik zelf schaam me natuurlijk dood na wat ik gedaan heb, maar wil denk ik wel gewoon contact blijven houden.

Een topwijf man :thumb: Gewoon contact blijven houden al is het maar als vrienden.

Het is al een stap vooruit dat je ook daadwerkelijk gebeld hebt, ik weet niet of dat ook een probeer voor je is, bellen. Vond ik zelf altijd wel lastig.

Je hoeft je daar zeker niet voor te schamen, het is juist heel netjes dat je dit gezegt hebt. En ik zou als ik jou was proberen een keer wat af te spreken, gewoon iets leuks doen samen.
Lijkt dat ze je wel leuk vindt en er valt niets te verliezen. Je krijgt sowieso ervaring.

En over dat stopknopje in de tram. Dat kan een van die kleine stapjes zijn waarmee je jezelf verbetert. Probeer gewoon als eerste op die knop te rammen.

suc6, blijf je volgen

trek gewoon aan de noodrem, goede oefening. ben je opeens in the middle of attention :D

ps. ben jij joop?

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

heb het even doorgelezen:

goed bezig man! zo zie je maar, opeens een extra mogelijkheid! dit gaat je helpen, ik weet het zeker :)

Beste wat je kon gebeuren toch? Wees blij dat het zo gelopen is, succes! De schaamte is nergens voor nodig, bij haar hoef je je duidelijk nergens voor te schamen, een goed begin.

• #1.168
Die chick is jou ticket naar aantal doelen.
Ze wilt je helpen en accepteert jou, beter kan je niet hebben.
Dus niet denken dat je contact wilt houden, gewoon doen !!!!

Net een smsje getuurd:)

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Niks daarvan, je BLIJFT contact houden. :D
Ze geeft aan je te accepteren zoals je bent en er zelfs mee te willen helpen. Als je weet dat het voor haar niets uitmaakt, dan hoef je er in principe ook niet meer bang voor te zijn, toch? Gewoon lekker afspreken, nu zij weet hoe het in elkaar zit, zal zij wel proberen om een gesprek op gang te houden etc. Wellicht kun je haar vertellen waar je zoal angst voor hebt. Kun je wel een goed gesprek mee voeren denk ik. Als je merkt dat dat niet zo moeilijk was, dan is het volgende gesprek ook niet meer zo beangstigend en word je vanzelf wel vlotter in een gesprek voeren met haar denk ik!

Inderdaad. De angst is nu ook gewoon een stuk kleiner, nu ze weet hoe het zit en dat ik weet dat ze me accepteert zoals ik ben.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

goed bezig man! zo zie je maar, opeens een extra mogelijkheid! dit gaat je helpen, ik weet het zeker :)

ik heb ook zo'n voorgevoel:p:o

Laatst bewerkt:
kleine moeite... ;-)

Wauw, bewonderend, hoe sterk NewMe is en het forum hem steunt biedt.

NewMe, heb een lap tekst voor je opgesteld, heb je dit weekend naast je geneeskunde nog wat te doen :p

Veel succes!

Bijlagen

Benieuwd hoe dit verder loopt.

Benieuwd hoe dit verder loopt.

NewMe gaat trainen met DW en vermaakt zich prima. hij meld zich vervolgens aan bij die gym en vraagt zich af waarom hij ooit last gehad heeft van die angst omdat hij ziet dat het compleet nutteloos/overbodig is.

Verder zal hij met die chick daten, en alles wat daar bijhoord. Girl problem solved.

Dan kan NewMe zich volledig gaan focussen op trainen en na 3 jaar kan hij nog een bbcontest meepakken.

Life problems solved.

NewMe gaat trainen met DW en vermaakt zich prima. hij meld zich vervolgens aan bij die gym en vraagt zich af waarom hij ooit last gehad heeft van die angst omdat hij ziet dat het compleet nutteloos/overbodig is.

Verder zal hij met die chick daten, en alles wat daar bijhoord. Girl problem solved.

Dan kan NewMe zich volledig gaan focussen op trainen en na 3 jaar kan hij nog een bbcontest meepakken.

Life problems solved.

:thumbs:

En niet te vergeten: Vanaf blz. 60 staan er in zijn LOG ook trainingen. :)

Laatst bewerkt:
  • #1.178
Wauw, bewonderend, hoe sterk NewMe is en het forum hem steunt biedt.

NewMe, heb een lap tekst voor je opgesteld, heb je dit weekend naast je geneeskunde nog wat te doen :p

Veel succes!

sow, thank you very very much! waardeer ik echt heel erg. Ik zal alles van de week gaan doorlezen!!:D

Heeft ze al geantwoord op je smsje?

Net een smsje getuurd:)

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Inderdaad. De angst is nu ook gewoon een stuk kleiner, nu ze weet hoe het zit en dat ik weet dat ze me accepteert zoals ik ben.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

ik heb ook zo'n voorgevoel:p:o

Terug
Naar boven