Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Jup, dat was het
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup, dat was het
Training van vandaag:
wat rows, wat pullups
comments:
geen energie, morgen of zo nog eens proberen
Korte training vandaag:
chins: (onderhands)
4xBW
3xBW
2xBW+5
5xBW+10
5xBW+10
5xBW+10
5xBW+5
6xBW
OH press:
8x10
5x16
5x24
3x30
3x38
BB shrugs:
8x38
8x50
8x70
5x78
3.5x86
DB curl:
8x12
8x12
7x12
Ik betwijfel of een sportschool had geholpen. Ik was gewoon moe.geen motivatie/decipline dus. komt dat doordat je thuis traint?
geen aanval ofzo maar misschien dat je jezelf wel kon motiveren als je in een sportschool was op dat moment?
Nee, spijtig genoeg. Ik had gehoopt dat ik meer dan 3 reps kon maken op OH press, maar het is bij een PR evenaring gebleven. Die chinup was ook een evenaring. Van maanden terug al. Misschien waren men lats toch nog iets moe (tis niet dat ik zondag niets heb gedaan hé
), misschien is het omdat het zo lang geleden is. Volgende keer beter zonder twijfel.
Dat zou het zeker.Gaat lekker Fox.
Ga jij ook nog 10kg gainen voor 2008? Het zou je stats goed doen!

--Dat zou het zeker.
Hebt trouwens eens een pot whey in huis gehaald (shiet me niet af luuc, tzijn maar eiwitten). Nu nog een manier vinden om het lekker te maken
Een paar bedenkingen ivm met men training:
-nu heb ik het zo gepland dat ik zaterdag die bench dag doe. The locust noemt zijn bench dagen geregeld "lazy" sunday. Ik ben The Locust niet (duh), ik vind het zwaar. De dag erna doe ik dan normaal nog een hele hoop rows, pullups, shrugs en ander getrek, ook een relatief zware dag. De rest van de week enkel een LB dag (als het er van komt), en nog een UB dag met laag volume. Allebei vrij lichte trainingen dus.
--WTF? is het hier nou aan het sneeuwen!!!--
Waar zat ik....oja, twee 'zware' training op opeenvolgende dagen en dan 2 lichte ergens verder in de week. Ik heb regelmatig heel wat spierpijn aan men rug, triceps en borst van het benchen (wat een verassing), en het lijkt een beetje mijn pull training negatief te beïnvloeden. Dat kan beter gepland worden dus. Ik dacht aan nog een stuk of 2 trainingen te doen buiten bench dag, opgevuld met wat OH presses, incline presses, pullupvarianten, wat rows, eventueel eens een squat en wat leg extensions en curls. Met andere woorden, iets fullbodyachtig. De bench dag op zaterdag hou ik hetzelfde iig, die begin ik stilaan heel leuk te vinden.
--Ah, tis toch geen sneeuw--

Hmm, goed idee, daar ga ik eens over denken (denken, mijn favoriete hobby). Maar dan geen echte one lift a day denk ik. Eerder bvb een dag met OH presses bezig zijn, maar niet noodzakelijk één oefening.Jou manier van schrijven.
Waarom niet iets als one lift a day? Maandag overhead, dinsdag LB, woensdag rows/chins, donderdag rust, vrijdag nog wat LB en rows/chins, en zaterdag benchen.
Kan kloppen. Ik doe zelf ook alleen bench op bench dag, en niets van squats, cleans, deadlifts,...The locust noemt het denk ik lazy day omdat hij dan meestal alleen bencht en wat BB assistence doet en niet nog een berg powercleans, PR werk voor andere oefeningen etc...![]()

Kan kloppen. Ik doe zelf ook alleen bench op bench dag, en niets van squats, cleans, deadlifts,...![]()

Thx
Ja, met men rechterbeen alleen. Vraag me af of dat geen slecht idee zou zijn om het enkel met één been te doen.Kun jij geen pistols doen trouwens? (Wees niet boos, ik heb geen flauw idee wat jij allemaal wel en niet kan met je heup)