AndroidHealthClinic

Naar 100kg bench & beyond

• Topic Starter Topic Starter
Wat een mietje ben ik toch.

Korte training vandaag:

chins: (onderhands)
4xBW
3xBW
2xBW+5

5xBW+10
5xBW+10
5xBW+10
5xBW+5
6xBW

OH press:
8x10
5x16
5x24
3x30
3x38

BB shrugs:
8x38
8x50

8x70
5x78
3.5x86

DB curl:
8x12
8x12
7x12

Training van vandaag:

wat rows, wat pullups

comments:
geen energie, morgen of zo nog eens proberen

geen motivatie/decipline dus. komt dat doordat je thuis traint?
geen aanval ofzo maar misschien dat je jezelf wel kon motiveren als je in een sportschool was op dat moment?

Korte training vandaag:

chins: (onderhands)
4xBW
3xBW
2xBW+5

5xBW+10
5xBW+10
5xBW+10
5xBW+5
6xBW

OH press:
8x10
5x16
5x24
3x30
3x38

BB shrugs:
8x38
8x50

8x70
5x78
3.5x86

DB curl:
8x12
8x12
7x12

geen pr's?

geen motivatie/decipline dus. komt dat doordat je thuis traint?
geen aanval ofzo maar misschien dat je jezelf wel kon motiveren als je in een sportschool was op dat moment?
Ik betwijfel of een sportschool had geholpen. Ik was gewoon moe.
Nee, spijtig genoeg. Ik had gehoopt dat ik meer dan 3 reps kon maken op OH press, maar het is bij een PR evenaring gebleven. Die chinup was ook een evenaring. Van maanden terug al. Misschien waren men lats toch nog iets moe (tis niet dat ik zondag niets heb gedaan hé :p), misschien is het omdat het zo lang geleden is. Volgende keer beter zonder twijfel.

Misschien wel een PR gemaakt op shrugs, even zoeken....jup, daar zat wel een pr. In feite curls ook, sinds ik ze iets stricter doe. Maar kom, pr's op curls en shrugs:rolleyes:

Toch maar even mijn training van zondag 21/10:
DB row
5x30
5x30
6x4x30

Pullup: (overhands)
7xBW
6xBW
5xBW
4xBW

En toen was ik moe en wat duizelig.

Gaat lekker Fox. :thumbup:

Ga jij ook nog 10kg gainen voor 2008? Het zou je stats goed doen!

Gaat lekker Fox. :thumbup:

Ga jij ook nog 10kg gainen voor 2008? Het zou je stats goed doen!
Dat zou het zeker.
Hebt trouwens eens een pot whey in huis gehaald (shiet me niet af luuc, tzijn maar eiwitten). Nu nog een manier vinden om het lekker te maken :p

Een paar bedenkingen ivm met men training:
-nu heb ik het zo gepland dat ik zaterdag die bench dag doe. The locust noemt zijn bench dagen geregeld "lazy" sunday. Ik ben The Locust niet (duh), ik vind het zwaar. De dag erna doe ik dan normaal nog een hele hoop rows, pullups, shrugs en ander getrek, ook een relatief zware dag. De rest van de week enkel een LB dag (als het er van komt), en nog een UB dag met laag volume. Allebei vrij lichte trainingen dus.

--WTF? is het hier nou aan het sneeuwen!!!???--

Waar zat ik....oja, twee 'zware' training op opeenvolgende dagen en dan 2 lichte ergens verder in de week. Ik heb regelmatig heel wat spierpijn aan men rug, triceps en borst van het benchen (wat een verassing), en het lijkt een beetje mijn pull training negatief te beïnvloeden. Dat kan beter gepland worden dus. Ik dacht aan nog een stuk of 2 trainingen te doen buiten bench dag, opgevuld met wat OH presses, incline presses, pullupvarianten, wat rows, eventueel eens een squat en wat leg extensions en curls. Met andere woorden, iets fullbodyachtig. De bench dag op zaterdag hou ik hetzelfde iig, die begin ik stilaan heel leuk te vinden.

--Ah, tis toch geen sneeuw--

:roflol: Jou manier van schrijven. :D

Waarom niet iets als one lift a day? Maandag overhead, dinsdag LB, woensdag rows/chins, donderdag rust, vrijdag nog wat LB en rows/chins, en zaterdag benchen.

Dat zou het zeker.
Hebt trouwens eens een pot whey in huis gehaald (shiet me niet af luuc, tzijn maar eiwitten). Nu nog een manier vinden om het lekker te maken :p

Een paar bedenkingen ivm met men training:
-nu heb ik het zo gepland dat ik zaterdag die bench dag doe. The locust noemt zijn bench dagen geregeld "lazy" sunday. Ik ben The Locust niet (duh), ik vind het zwaar. De dag erna doe ik dan normaal nog een hele hoop rows, pullups, shrugs en ander getrek, ook een relatief zware dag. De rest van de week enkel een LB dag (als het er van komt), en nog een UB dag met laag volume. Allebei vrij lichte trainingen dus.

--WTF? is het hier nou aan het sneeuwen!!!???--

Waar zat ik....oja, twee 'zware' training op opeenvolgende dagen en dan 2 lichte ergens verder in de week. Ik heb regelmatig heel wat spierpijn aan men rug, triceps en borst van het benchen (wat een verassing), en het lijkt een beetje mijn pull training negatief te beïnvloeden. Dat kan beter gepland worden dus. Ik dacht aan nog een stuk of 2 trainingen te doen buiten bench dag, opgevuld met wat OH presses, incline presses, pullupvarianten, wat rows, eventueel eens een squat en wat leg extensions en curls. Met andere woorden, iets fullbodyachtig. De bench dag op zaterdag hou ik hetzelfde iig, die begin ik stilaan heel leuk te vinden.

--Ah, tis toch geen sneeuw--

The locust noemt het denk ik lazy day omdat hij dan meestal alleen bencht en wat BB assistence doet en niet nog een berg powercleans, PR werk voor andere oefeningen etc... ;)

:roflol: Jou manier van schrijven. :D

Waarom niet iets als one lift a day? Maandag overhead, dinsdag LB, woensdag rows/chins, donderdag rust, vrijdag nog wat LB en rows/chins, en zaterdag benchen.
Hmm, goed idee, daar ga ik eens over denken (denken, mijn favoriete hobby). Maar dan geen echte one lift a day denk ik. Eerder bvb een dag met OH presses bezig zijn, maar niet noodzakelijk één oefening.

The locust noemt het denk ik lazy day omdat hij dan meestal alleen bencht en wat BB assistence doet en niet nog een berg powercleans, PR werk voor andere oefeningen etc... ;)
Kan kloppen. Ik doe zelf ook alleen bench op bench dag, en niets van squats, cleans, deadlifts,...:D

gaat lkkr gekk!!:D

Een kleine schets van hoe ik het voorlopig zie:
Maandag:
OH press 3x5
chins zwaar

Woensdag:
incline press/flat bench/OH press zwaar
chins volume

Zaterdag:
bench dag hoog volume
rows enkele sets

Lijkt in feite wat op de texas method. Zaterdag hoog volume bench, maandag light day en woensdag voor PR's gaan. Eigenlijk ook niet echt zoveel anders dan wat ik nu deed, alleen een light day bij en de pulls verspreid. Wss komen daar nog wat extra rows bij, face pulls, wat biceps en dat soort shit. Ga ik er allemaal niet bijschrijven want ik weet dat ik het toch nog constant wil veranderen, dus waarom moeite doen:p

Kun jij geen pistols doen trouwens? (Wees niet boos, ik heb geen flauw idee wat jij allemaal wel en niet kan met je heup)

Terug
Naar boven