AndroidHealthClinic

Naar 100kg bench & beyond

Bezoekers in dit topic

SanderG: geen IQ baseren op van die online testjes he. Je moet dat weetikveelwaar laten testen door een gevalideerd bedrijf.

@ Fox: met jouw mopjes zou je IRL gerust een vriend mogen worden :love::heart:
 
Ik dacht ook altijd dat het direct betekende dat je dan "intelligenter" zou zijn. Nu heb ik zelf net zo'n test gedaan en ik kwam uit op 108, wat me eigenlijk heel erg tegenviel. Aangezien ik VWO doe, had ik toch wel een hogere score verwacht.

Mja misschien is 11 uur op zaterdagavond ook niet echt het beste moment om zo'n test te maken, maar toch..

Wat heb jij voor opleiding gedaan of met wat ben je bezig?

IQ is overrated, toen ik die test deed van Bnn had ik 97:roflol: En ik zie hier dat Klusmier 133 heeft. Ik schat mezelf hoger in dan hem.

Zit trouwens in Havo 5.
 
IQ is overrated, toen ik die test deed van Bnn had ik 97:roflol: En ik zie hier dat Klusmier 133 heeft. Ik schat mezelf hoger in dan hem.

Zit trouwens in Havo 5.

haha heerlijk.:D

Kortom: IQ tests zuigen. :o
 
En nut even ontopic:
Board press: (met 6 boeken)
2x60 (3de rep gefailed)
4x56
3x56
3x56
Ik vond het best vreemd dat ik met een board press niet meer aankon dan men gewone bench. Waaraan kan dit liggen?
 
Andere grip, halter op een andere plek (dus normaal onderkant borst, maar nu b.v dichterbij je hoofd), slechte dag, zwakke triceps, etc.
 
Heb net een beetje met mijn boeken zitten spelen om ze een beetje op dezelfde dikte te krijgen als boards:

30aba52.jpg


Ik combineer dan gewoon alle boeken met nummer 1 om een 1-board te krijgen, alle boeken met nummer 2 om een 2 board te krijgen,..... en ik bind ze samen met een elastiek.

Dit geeft de volgende diktes:
1: 4.4 cm
2: 9 cm
3: 14.6 cm
4: 18.7 cm

ivm gewone boards:
1-board: 4.44 cm
2-board: 8.88 cm
3-board: 13.32 cm
4-board: 17.76 cm
5-board: 22.2 cm
6-board: 26.64 cm
Zitten een paar afwijkingen in omdat ik enkele meetfouten heb gemaakt, maar zo'n ramp is het niet :roflol:

Ik ben trouwens nog een boek tegengekomen, "gelukkig beminnen, moderne vorlichting voor tieners". Ik heb zo mijn twijfels bij dat "modern".
 
zouden board presses echt al zon verschil gaan maken @ jou niveau? (no offence offcourse, mijn bench stats zijn ook verre van bijzonder)
 
zouden board presses echt al zon verschil gaan maken @ jou niveau? (no offence offcourse, mijn bench stats zijn ook verre van bijzonder)
Geen idee, maar ik zie niet meteen in waarom het op mijn niveau plots niet nuttig is. Een goede tricepsoefening blijft een goede triceps oefening, een zwak punt blijft een zwak punt

En als die dingen al niet werken voor mij, dan heb ik tenminste al eens een wat zwaarder gewicht in mijn handen gehad bij het benchen:p
 
mmm true, ik bekeek board presses even niet als triceps oefening. dat blijft het natuurlijk ook gewoon!
 
Die presses van gisteren kwamen trouwens neer op een 3-board press. Zonet nog eens gecheckt, dat komt ongeveer neer op mijn sticking point. Misschien is dat de reden dat het gewicht niet hoog was.
 
Die presses van gisteren kwamen trouwens neer op een 3-board press. Zonet nog eens gecheckt, dat komt ongeveer neer op mijn sticking point. Misschien is dat de reden dat het gewicht niet hoog was.

Dat ging ik idd juist neertypen.
 
Training van vandaag:

wat rows, wat pullups

comments:
geen energie, morgen of zo nog eens proberen
 
Back
Naar boven