cihat20
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Net fysiek!
Maar als jij 20 jaar bent eet ik mijn pet op!
Eet smakelijk alvast...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net fysiek!
en een foto van mn legitimatie haha met mn geboortedatum, maar ik dek wel mn achternaam en nrs af... Tot vanavond jongnsNet fysiek!

Cihat als je jezelf nu vergelijkt met de before foto's hoeveel VVM denk je dat je hebt gegained?
http://youtu.be/rPiC0lzHpeY
Hier heb je et filmpje...
Na het uplouden kwam ik er achter dat dbb op het envelopje niet duidelijk te zien is miss moet je in het begin pauze drukken zodat je beter kan zien..
Ik kan niet goed poseren dat weet ik ook voordat jullie het zeggen.. voor het opnemen wist ik nog niet eens wat ik moest laten zien daarom beweeg ik langzaam zodat ik de volgende pose gelijk kan bedenken haha... dus het is niet vloeiend... Ik heb tenminste bewezen dat ik niet fake ben..
pff wat een gedoe hahaha... dit doe ik alleen omdat in het begin mn gezicht te zien was op de foto`s anders boeie![]()
, maar wees volgende keer gewoon eerlijk over AAS jouw prestaties en/of fysiek word er echt niet minder om, door gewoon eerlijk te zijn.30 tot 37 kg, wist je dat het gemiddeld met moeite 5 kg vvm kan krijgen en dermate je traint word het moeilijker, welke f**got gaat nu zeggen ''ja maar cihat heeft super genetict;'' mag optieven ik heb ****ing 2 jaar gebikkeld elke dag havermout gegeten en geen enkel training geskipt ik ben van 72 kg 18&% naar 80 kg 14 procent gegaan en je bent iets van 2x buffer. Yeah right natty, ik ga ook aan de celltech maar ik ga het zowiezo eerlijk vertellenOp die before foto was ik 70-75 kg.. En nu 107 kilo.. Vetpercentage vam nu en op de begorefoto zijn ook de zelfde denk ik.. Ik ben 30 tot 37 kilo zwaarder nu... Ik kan niets precies zegge

Super Fysiek man! geniaal filmpje 20 jaar, maar wees volgende keer gewoon eerlijk over AAS jouw prestaties en/of fysiek word er echt niet minder om, door gewoon eerlijk te zijn.
Ja gebeurt best vaak dat er ineens nieuwe account is die buffe foto's van zichzelf plaatst en wat dan nep blijkt te zijn. EdgarS had epic roidrages
Lukt het je denk je om vandaag een shirtless pic te maken waarop je op je buik DBB hebt geschreven en in 1hand een lepel vast houd?
Gebruiktte ie dan?bewijs van wat? ik geloof wel dat hij het is geen prob
Diegene die denkt dat dit natty niet kan, moet eens goed naar zijn eigen voeding/trainingsschema kijken.
Je ziet er buff uit, maar je vp is dan ook hoger als 15% (reële progressie dus). Vind je ook aardig netjes poseren, ga zo door.