MuscleMeat

New bij DBB! 20 jaar oud.. progressie van 2,5 jaar

• Topic Starter Topic Starter
Fake, omdat je beweerd naturel te zijn terwijl je dat niet bent Je 2e reeks foto's deden me idd twijfelen, tot je zei dat die van een tijdje geleden waren. Jaloers, ik vind je fysiek niet eens mooi, omdat ik fysieken met een smalle taille veel mooier vindt. Ben ik nu ook jaloers? Ik geef mijn mening kardash, maar je zal ooit wel door de mand vallen zoals iedereen hier die de boel bedriegt. Veel succes

fake... je zei dit ben JIJ niet...:) en niet fake omdat ik zei dat ik natural ben .... je mag je mening geven.. maar als ik zeg van niet moet je niet zeuren WEL WEL WEL... oke leuk.. je moet niet zo plakken man.. nu ff klaar aub.. heel mn topic gaat nu naar de klote... ik kom hier alleen mijn harde werk tonen... ik vraag niemand mening over naturel of gebruiker... ALSOF het wat uitmaakt...

Ik zie jullie excuus bloemmetjes graag tegemoet.

167278.gif

Dis gon be gud

Jammer dat het niveau van dbb zo diep gezonken is dat 90procent van het forum dit soort debielen nog geloofd. Gelukkig zitten hier nog wel helden als ibo, kukishi, 3xl enzo die wel verstand van bb hebben.

En voor de muisjes die net zo een grote bek hadden, kruip snel jullie holletjes in.

Jammer dat het niveau van dbb zo diep gezonken is dat 90procent van het forum dit soort debielen nog geloofd. Gelukkig zitten hier nog wel helden als ibo, kukishi, 3xl enzo die wel verstand van bb hebben.

En voor de muisjes die net zo een grote bek hadden, kruip snel jullie holletjes in.

haah echt een rat ga jij maar je hol inkruipen.. en niet blijven terug komen... laat jij maar eens jouw fotos zien??

Typisch, nu vol in de aanval gaan? No way, je bent erbij. Me foto stond tot een week geleden in me galerij, dus gtfo idioot. Mijn taak is volbracht! Bye.

Wacht, wat is jouw probleem net? Iemand post een goede fysiek, 'ontkent' in jouw ogen gebruik (wat begrijpelijk zou zijn als je je gezicht op het web gooit) en dit is meteen een 'debiel'?

Zit je met emotionele problemen? Oja zelf al is al dit fake, who gives a fuaark. Als je dbb serieus neemt is het al ver gekomen...

Typisch, nu vol in de aanval gaan? No way, je bent erbij. Me foto stond tot een week geleden in me galerij, dus gtfo idioot. Mijn taak is volbracht! Bye.

hhaha bye bye... ik val niemand aan:O... wrm zou ik zoiets doen:S.... majah.. hoop dat je niet terug komt.

Waarom verbaasd het me niks dat jij je mattie te hulp schiet? Zeg wat je wil zeggen, maar ik heb mijn punt gemaakt. Ik ga me nu niet uit me tent lokken en ik heb gezegd dat dit fake of niet naturel is en ik blijk gelijk te hebben. Zoals ik zei, bedriegers worden altijd ontmaskerd en het is idd een debiel en niet zo een beetje ook. Ga verder niet op jou of zijn reacties in.

een rel-topic op de maandag avond, nice. Dit beloofd wat voor de rest van de week:)

Waarom verbaasd het me niks dat jij je mattie te hulp schiet? Zeg wat je wil zeggen, maar ik heb mijn punt gemaakt. Ik ga me nu niet uit me tent lokken en ik heb gezegd dat dit fake of niet naturel is en ik blijk gelijk te hebben. Zoals ik zei, bedriegers worden altijd ontmaskerd en het idd een debiel en niet zo een beetje ook. Ga verder niet op jou of zijn reacties in.

wie zegt dat jij gelijk hebt...:S

Waar woon je eigenlijk?? we kunnen naast elkaar staan en een foto hierop de forum posten;)

ey zaghbi waar woont je osso?

No offense, maar ik wil niet eens met jou vergeleken worden. Ik zal dit topic verder bezichtigen als toeschouwer, want ik heb mijn punt al gemaakt.

No offense, maar ik wil niet eens met jou vergeleken worden. Ik zal dit topic verder bezichtigen als toeschouwer, want ik heb mijn punt al gemaakt.

hahaha shit... en dan zegt ie dat ie gelijk heeft ,, wrm haat je me zo erg... ga niet eens kijken jo.. ik zie hele dag onderaan dit topic dat je mijn topic aan het bezichtigen ben... haha,,
ik wilde niet vergelijken maar zo kan ik jouw bewijzen dat ik het echt ben en dan kan iedereen jouw uitlachen op deze forum omdat je zegt dat ik het nie ben

ciao

Met of zonder kuur is het een bruut Fysiek! helemaal in zoon korte tijd dit bereiken.

Sommige mensen denken echt dat een kuurtje van een paar werken je oppeens een monster maakt.

Accept your loss.

je zou toch bezichtigen als toeschouwer?? want je had immers je punt al gemaakt die trouwens geen kant noch wal raakt!
lig je er wakker van dat hij (volgens jouw) ontkent dat hij kuurt?
of heb je slapeloze nachten omdat hij (nogmaals volgens jouw) een fake clone is?

in zo'n korte tijd zo'n progressie neerzetten is gewoon knap, gekuurd of niet!
Ontken die feit niet aub

Terug
Naar boven