MuscleMeat

new persoonlijk record bench press

Heel mooi record, zeker op die leeftijd.
Is het raw of niet, hoelang train je al en hoe zit het met je deadlift en squat?

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie reacties, uhmmm deadlift heb ik een lange tijd niet meer gedaan omdat ik een verkeerde houding had en ben ff daarop aan het trainen, met squat doe ik 170, benen zijn niet zo sterk

wat bedoelen jullie met raw???

Zonder suit.

konijn1984 zei:
dag mensen, ik ging vandaag even kijken wat me max bankdruk was en kwam uit op 190kg 2x :)

over 4 weken ga ik nog een keer kijken, mijn doel is 200+, ik hou jullie op de hoogte.

groetjes

t*ring!!!!! Gruwelijk man. Echt te gek. Kan ik alleen maar van dromen!!!!

Van harte!!!!!! En succes met die 200+ straks.

konijn1984 zei:
bedankt voor jullie reacties, uhmmm deadlift heb ik een lange tijd niet meer gedaan omdat ik een verkeerde houding had en ben ff daarop aan het trainen, met squat doe ik 170, benen zijn niet zo sterk

wat bedoelen jullie met raw???
zonder pak of iets...
en train je naturel of niet?
En bar helemaal op de borst of niet?

ik heb geen pak gebruikt en zit nu in eenkuur net een week met deca en test. ik heb hem op me borst laten rusten en dan uitgestoot.

wat! :eek: Wat is het wereldrecord?

Dus 85 kilo aan elke kant van de stang?? :eek:

ik

ik ben 21 en had inderdaad 85 kilo aan iedere kant, de stang boog echt lekker door heerlijk gevoel :cool: op naar meeerrrrr

Gefeliciteerd met je bench man, mooi! Nu gewoon die 200 ff doen, moet makkelijk lukken joh!

Zou wel eens pics willen zien van jou Konijn :cool:

Nette PR :thumbs: Ik denk dat je die 200 zo te pakken moet hebben. 2x 190 zou in principe ook 1x 200 kunnen zijn!

Angerfist zei:
Gefeliciteerd met je bench man, mooi! Nu gewoon die 200 ff doen, moet makkelijk lukken joh!

Zou wel eens pics willen zien van jou Konijn :cool:

pic komen volgend jaar als ik in voorbereing zit op wedstrijd
ben nu kleine 103 kilo op 1,83 met 11% vet

met die lengte zo veel bp! goed hoor! nu nog iig deadlift en squat zelfde gewicht als bp, en hoger!

erg netjes gast, zeker op jou leeftijd. wat ik me afvraag, merk je tijdens je kuur nou echt een grote krachttoename, want wat druk je als je niet 'on' bent?

Bench press sucks man

ik ga egt bijna nooit vooruit...

zit nu alweer 3 maanden op de 105 :( ???

gaat egt langzaam mjah beter gewoon los gaan

mijn bench suckt ook, het is gewoon een oef die niet wil lukken. Komt daarbij als ik me erg inspan om er nog een laatste herhaling uit te persen ik bijna flauw val.
Merkwaardig eigenlijk als ik zie hoe vlot ik op andere spiergroepen vooruit ga.
Komt daarbij dat ik er vroeger wel goed in was.

des te meer respect voor de topicstarter :thumbup:

Terug
Naar boven