MuscleMeat

new persoonlijk record bench press

Damn goe bezig dude

Goed bezig gozer. Als je eenmaal dicht bij zo'n mijlpaal ben duurt het vaak niet lang voordat je hem hebt. Ik hoop volgend jaar ook richting de 200 te gaan, maar ga me eerst concentreren op cutten.

Respect!

Heb vandaag na 1 maand in de gym de 70 pas gehaald, succes met je 200+!!

ben blij al ik de 100 eerst eens haal. proficiat!!

Goed bezig kerel, ik zit nu met veel pijn en moeite op de120 vast, benal 2 weken flink aan het bulken wordt de eerste echte grote bulk in mijn leven en hoop de 150 te halen dit jaar. succes met de 200!

train je naturel. zonder die anabolen shit enzo?

netjes! :)

wat ik me afvraag is, dat veel mensen problemen hebben met benchen. Zou het kunnen dat die mensen gewoon TE veel zich bezighouden met bankdrukken/borst? Omdat andere spiergroepen wel vooruit gaan maar borst minder, terwijl de meeste juist het fanatiekst zijn met borst (ook vanwege je ego als je veel kan drukken ;)).
Zou bv minder vaak drukken, of minder sets per borst oefening helpen?

Damn joh! Heftig!:cool:
Rock on! :rocknana:

• Topic Starter Topic Starter
HET IS ME GELUKT VANDAAG 200KG bankdruk, bij mij in de sportschool kunnen 5 mensen dat na doen waaronder kampioen Khalid.

ben blijjjjjjj

Dat is wel beestachtig ja klasse.. :thumbs:

Hoe train je? of wil je dat niet met ons delen :treuren:

impressive ja. Big weights, netjes.

ik ben op gaan warmen met 80 en 100 kilo en vanaaf daar steeds gewicht erbij en dan 1 tot 2 herhalingen.

incline bank ging ook lekker vandaag 150 6x

Als ik 190 2x druk druk ik 200 ook nog wel:)
Eerst maar weer een keer die 190 zien te halen, want is al erg lang geleden.

het gewicht wat ik 5 keer druk, daar 10kg bij kan ik maar 1rep. maar komt denk ik omdat ik nooit lager in reps ga dan 5. en eens in het half jaar top

ik ben op gaan warmen met 80 en 100 kilo en vanaaf daar steeds gewicht erbij en dan 1 tot 2 herhalingen.

incline bank ging ook lekker vandaag 150 6x

Oke dit is om te toppen ik bedoelde eigenlijk je gewone borst work-out en dan met name de reps/sets op de bank.?

uhmm me gewone borst work out is 2x opwarm sets bench press en dan 4 sets echt met herhalingen niet lager dan 6. dan incline borst drukken 4 sets en flights 3 sets en onder borst 3 sets.

om de 2 maanden wissel ik naar dumbels

Netjes man zeer netjes, dat gewicht is voor mij denk ik nooit haalbaar, ik zit net aan 67,5 lol :P

Terug
Naar boven