Fitness Seller

Nieuw log DNP

Alleen maar positiefs hier over DNP... Nice.

Heb je eigelijk enige sides buiten zweten en veel dorst Animal? Ik dacht altijd dat je bij DNP niets meer kon buiten op de zetel in de airco liggen...

• Topic Starter Topic Starter
Alleen maar positiefs hier over DNP... Nice.

Heb je eigelijk enige sides buiten zweten en veel dorst Animal? Ik dacht altijd dat je bij DNP niets meer kon buiten op de zetel in de airco liggen...

Ja hier idd alles positief.
Ik heb nog geen sides eigenlijk, behalve dat ik even wat grieperig voelde. Kwam door de stijging van de lichaamstemp natuurlijk. Droge mond, geel zaad, overmatig abnormaal zweten, veel dorst en vreselijke hitte vlagen...

Ik stond vandaag met m'n rug tegen een raam aan en 10cm rondom mijn rug zat een condensvlek van de hitte haha!
Nee tis echt abnormaal warm, gaat nergens over!

Grappige is, ik woog vanochtend 93,5.
Heb tot nu toe 5/6l water op,
70gr allbran vezels, 300ml melk, 2x200gr rijst, 150gr tartaar, 200gr magere grilled beef en net pittige nasi met kip en rundvlees. (dat laatste was avondmaaltijd) ik ging net wegen en woog 94.0kg precies...
Lijkt mij niet dat de hele dag eten en drinken, plus deze avondmaaltijd maar voor 500gr gewichtstoename kunnen zorgen..
Wel?

Ik het geval dat dat idd niet kan, is mijn theorie dat ik vandaag ****ing veel gewicht heb verbrand...

En merken je collega's niet dat je excessief zweet?

En hoe bevalt de DNP nu verder, ik merk wel aan je verhaal dat die ECA wel helpt, want wanneer je andere DNP verhalen hoort, merk je meestal dat ze lethargisch worden en nergens meer fut voor hebben.

Merk je ook dat alles geel kleurt en hoe zit het met de kussens en zweten in de nacht.

Is het verder iets wat je in de toekomst zou willen herhalen?

En merken je collega's niet dat je excessief zweet?

En hoe bevalt de DNP nu verder, ik merk wel aan je verhaal dat die ECA wel helpt, want wanneer je andere DNP verhalen hoort, merk je meestal dat ze lethargisch worden en nergens meer fut voor hebben.

Merk je ook dat alles geel kleurt en hoe zit het met de kussens en zweten in de nacht.

Is het verder iets wat je in de toekomst zou willen herhalen?

Ik ben momenteel samen met mijn collega aan het werk die ik al ruim 5 jaar ken en heel erg goed mee omga. Hij is wel wat gewend, en dit soort dingen zeg ik zeker tegen hem. Stel dat er ooit iets mis zou gaan, kan hij me wel als eerste (op de werkvloer) helpen. Wel zo handig ;)

Eca geeft idd een verlichting. Merk nu dat de eca is uitgewerkt en ben niet vooruit te branden. Het gekleurde zweet kan ik niet echt zeggen, we hebben altijd donker/zwart beddengoed. Meer daarvan gekocht na een geel gekleurde tren periode :)

Of ik het echt zou willen herhalen kan ik pas over een maand zeggen als alle resultaten zichtbaar zijn, vocht eruit is en dergelijke. Ik zeg voorlopig ja, maar dan wel voor in de winter haha! Als je rustig kan liggen is het prima te doen, dus dan kan het wel in de zomer.

Hèhè gister nuchter 93.5
nu net nuchter 92.5 no shit!

je maakt het wel steeds aantrekkelijker om te gebruiken (ondanks de bijwerkingen/ samenstelling van het produkt) voor mij.

In ieder geval in de winterperiode niet in de zomer, alleen ik kan er met mijn collega's niet over hebben, werk op de bank, ik denk dat ze me dan vreemd zullen aan kijken, ook als ik enorm begin te zweten. Ik blijf je log in ieder geval goedvolgen. Dit is voor mij in ieder geval een log waar 2 x per dag na kijk.

Ga zo door zou ik zeggen:D

het gewichtverlies is mooi natuurlijk zowiezo maar hoe zit het met het vetprocentage dat is eigenlijk waar ik benieuwd naar ben!!

In ieder geval in de winterperiode niet in de zomer, alleen ik kan er met mijn collega's niet over hebben, werk op de bank, ik denk dat ze me dan vreemd zullen aan kijken, ook als ik enorm begin te zweten.

Ey waarom zweet je zo?

Ja ben vreselijk ziek!

En dan vinden ze je nog een topper ook: ''kijk dan hij is doodziek en toch komt hij werken''

Denk dat Animal Podium droog is straks.. ik nam 7dagen de HALVE doseringen van hem...
Hij neemt dus het dubbele en 3X zo lang! Als ik al zie wat er bij mezelf veranderd is...

Haha we zullen zien!
Grappige is dat ik vanochten nuchter 92.5kg was en een uurtje geleden 92.0kg terwijl ik niet meer nuchter was...

@Dareal....Kerel vertel nu eens wat er nu gebeurt is de afgelopen dagen.Had het idee dat het allemaal k*t was,maar nu blijkt dat het toch goed aangeslagen is nadat je je vochthuishouding op orde hebt gehad na staken DNP.....klinkt interesant.

Voorheen was er spraken dat de poederversie niet zo sterk zou zijn omdat het op cumulatieve basis werkt dan de versie die uit zouten bestaat,deze schijnt erg agresief te zijn,tov de poedervorm. Uiteindelijk zie ik en hoor ik toch goede verhalen over de poedervorm. Is het verwachtingspatroon,en toch redelijk ingeboezemde angst voor DNP de aanleiding dat er TEVEEL verwacht wordt vd poedervorm terwijl het eigenljk toch bottomline gezien goed werkt?

Ben zeer benieuwd naar de foto's straks, je maakt ons wel lekker. Lijkt mij ook wel lekker om deze winter even te proberen.

@Dareal....Kerel vertel nu eens wat er nu gebeurt is de afgelopen dagen.Had het idee dat het allemaal k*t was,maar nu blijkt dat het toch goed aangeslagen is nadat je je vochthuishouding op orde hebt gehad na staken DNP.....klinkt interesant.

Voorheen was er spraken dat de poederversie niet zo sterk zou zijn omdat het op cumulatieve basis werkt dan de versie die uit zouten bestaat,deze schijnt erg agresief te zijn,tov de poedervorm. Uiteindelijk zie ik en hoor ik toch goede verhalen over de poedervorm. Is het verwachtingspatroon,en toch redelijk ingeboezemde angst voor DNP de aanleiding dat er TEVEEL verwacht wordt vd poedervorm terwijl het eigenljk toch bottomline gezien goed werkt?

Ja daar zou wat in kunnen zitten. Tot nu toe heb ik veel horrorverhalen gehoord of gelezen, zoals iedereen eigenlijk wel. Dat het grote voordeel is dat het extreem verbrand is leuk, maar het lijkt erop dat als men geen sides heeft, het ook niets doet in hun beleving.

Ik moet toch zeggen dat ik eigenlijk geen sides heb behalve zweten, droge mond en hitte vlagen. Geen slecht zicht, geen krampen... Behalve de 3 dingen die je normaal erbij voelt heb ik niets.. En toch werkt het.

Misschien moeten mensen zich hierbij over het 'no pain, no gain' gezegde heen zetten...

Nemen jullie ook een waslijst met supps erbij? Hoorde op de gym dat je zo een 5 middeltjes erbij moet nemen om de bijwerkingen te slim af te zijn

Nja, toevallig waren zelfs mn vitamine C+Multi en derest ook op voor de DNP.. was te lui om nieuwe te halen..

vorige keer nam ik 1050 tot 1500mg van die crystal (150mg tabs) Was toen ook de week erna de t*ring droog!
Maar sta zoiezo al meer dan 9maanden op 9%of minder en heb 8.5maande gekuurt! ben niet echt sterker geworde deze tijd maar shit... alles is gewoon harder.. spieren zijn gewoonweg veel harder en droger.. lastig te beschrijven!

Elke Dnp run zit ik te klagen dat het niet werkt enz (kom altijd zelfs aan deze periode) paar dagen later is het vocht blijkbaar weg en sta ik er super droog bij!
Maar neem ook Aromasin (vocht weg) en volg een Zwaar Keto dieet nu!

Ok duidelijk thx

Elke Dnp run zit ik te klagen dat het niet werkt enz (kom altijd zelfs aan deze periode) paar dagen later is het vocht blijkbaar weg en sta ik er super droog bij!

en, ga je een volgende keer DNP weer klagen? of heb je nu door hoe het werkt :D instant gratification can be a b*ch.

En Animal, de nacht een beetje doorgekomen? Vond het zelf vannacht ook behoorlijk warm, dan moet je meteen aan jou denken.... Hoe heet jij het wel niet moet hebben....

Heb je ook al een paar pics voor ons, om te laten zien hoe iemand eruit ziet terwijl hij DNP neemt?

Terug
Naar boven