rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
Mss eens iets om in de winter te proberen, kan ik gelijk besparen op verwarmingskosten.
is ook een manier ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mss eens iets om in de winter te proberen, kan ik gelijk besparen op verwarmingskosten.

Alleen maar positiefs hier over DNP... Nice.
Heb je eigelijk enige sides buiten zweten en veel dorst Animal? Ik dacht altijd dat je bij DNP niets meer kon buiten op de zetel in de airco liggen...
En merken je collega's niet dat je excessief zweet?
En hoe bevalt de DNP nu verder, ik merk wel aan je verhaal dat die ECA wel helpt, want wanneer je andere DNP verhalen hoort, merk je meestal dat ze lethargisch worden en nergens meer fut voor hebben.
Merk je ook dat alles geel kleurt en hoe zit het met de kussens en zweten in de nacht.
Is het verder iets wat je in de toekomst zou willen herhalen?

Hèhè gister nuchter 93.5
nu net nuchter 92.5 no shit!
.het gewichtverlies is mooi natuurlijk zowiezo maar hoe zit het met het vetprocentage dat is eigenlijk waar ik benieuwd naar ben!!

In ieder geval in de winterperiode niet in de zomer, alleen ik kan er met mijn collega's niet over hebben, werk op de bank, ik denk dat ze me dan vreemd zullen aan kijken, ook als ik enorm begin te zweten.
Ben zeer benieuwd naar de foto's straks, je maakt ons wel lekker. Lijkt mij ook wel lekker om deze winter even te proberen.
@Dareal....Kerel vertel nu eens wat er nu gebeurt is de afgelopen dagen.Had het idee dat het allemaal k*t was,maar nu blijkt dat het toch goed aangeslagen is nadat je je vochthuishouding op orde hebt gehad na staken DNP.....klinkt interesant.
Voorheen was er spraken dat de poederversie niet zo sterk zou zijn omdat het op cumulatieve basis werkt dan de versie die uit zouten bestaat,deze schijnt erg agresief te zijn,tov de poedervorm. Uiteindelijk zie ik en hoor ik toch goede verhalen over de poedervorm. Is het verwachtingspatroon,en toch redelijk ingeboezemde angst voor DNP de aanleiding dat er TEVEEL verwacht wordt vd poedervorm terwijl het eigenljk toch bottomline gezien goed werkt?
Nemen jullie ook een waslijst met supps erbij? Hoorde op de gym dat je zo een 5 middeltjes erbij moet nemen om de bijwerkingen te slim af te zijn
@Dareal....Kerel vertel nu eens wat er nu gebeurt is de afgelopen dagen.Had het idee dat het allemaal k*t was,maar nu blijkt dat het toch goed aangeslagen is nadat je je vochthuishouding op orde hebt gehad na staken DNP.....klinkt interesant.
Elke Dnp run zit ik te klagen dat het niet werkt enz (kom altijd zelfs aan deze periode) paar dagen later is het vocht blijkbaar weg en sta ik er super droog bij!
instant gratification can be a b*ch.