XXL Nutrition

Nieuw log DNP

Hehehe er denkt een vent aan je snachts ......

Hmm, nu zit ik al te denken om dnp te gebruiken wanneer ik binnekort off ga voor de cortisol suppressie onder andere, en ook om droger te staan :D

Ik kom dan uit keto en dan een goeie carb-up doen op de dag dat pct begint. 2e dag pct begint dnp op 200mg voor 2 dagen daarna verhogen naar 600mg als ik niet allergisch ben. 12 dagen in totaal op 600mg zodat ik op 14 dagen dnp totaal uitkom.

Dieet zou dan vooral uit fruit bestaan doorheen de dag en maaltijden enkel uit protein+groenten.

Groentensapjes, nos ether, multivit + anti oxidanten zouden de supps zijn met een ECA achter de hand voor de lethargie.

Waterinname zal ik bijhouden en op zo'n 8 liter houden doorheeb de dag. 's nachts zal ik ook de wekker zetten om te drinken.
Na de cycle zal ik terug een carb-up doen met fruit voor het spierglycogeen terug aan te vullen.

Maar nu mijn vragen zijn: Anti-histamine? Welke? Ik heb hooikoorts en gebruik hier estivan voor, is dit goed als ik dit zou nemen voor een eventuele reactie?

• Topic Starter Topic Starter
En Animal, de nacht een beetje doorgekomen? Vond het zelf vannacht ook behoorlijk warm, dan moet je meteen aan jou denken.... Hoe heet jij het wel niet moet hebben....

Heb je ook al een paar pics voor ons, om te laten zien hoe iemand eruit ziet terwijl hij DNP neemt?

Haha das nog eens wat anders! Ik zal proberen vandaag iets te laten zien ;)

Ik ga MISSCHIEN maandag beginnen,ben er niet over uit nog.
Ik kan de modarate versie (powder) krijgen of de Cristallyzed...die schijnt erg heftig te zijn..**** moeilijk....en wil ik het eigenlijk wel hehehehe

Kriel die twijfeld?:eek: Must be some scary shit!:)

Hmm Kriel, lijkt me dan dat als je twijfeld, je beter kan beginnen met de powdered...
Maar crystallised? Sounds like a new adventure hehe

tja is heftiger,maar sla hem af....eerst maar kijken of ik de normale overleef

tja is heftiger,maar sla hem af....eerst maar kijken of ik de normale overleef

heb zelf die crystalized niet lang geleden op 1050 tot 1500ED genomen.. en laatst de normale op 600mg ED, zweten was de eerste keer erger.. maar nam ook het dubbele.. Denk dat de normale toch beter is

Crystal schijnt harder te zijn, maar wel sneller uit je lichaam toch? Powdered 36u half-life volgens mij.

Laten we zo zeggen dat powdered meer een beginners product is? Veiliger, lager opbouwen.

Vandaag iig weer lekker liggen zweten. Had caps genomen, gegeten en nog even liggen slapen. Ben later maar in m'n boxershort gaan liggen want ik zweette me echt helemaal kapot, niet normaal!

Samengevat hoeveel caps neen je nu pd en hoelang ben je bezig en hoelang ga je nog

Samengevat hoeveel caps neen je nu pd en hoelang ben je bezig en hoelang ga je nog

Caps: 3 vd hoger gedoseerde caps, vorige waren op en kreeg nu die nieuwe(re)
Hoelang bezig: a.s maandag 2 weken.
Hoelang nog: ongeveer 7 dagen.
Begin gewicht: 100kg
Recent gewicht: 91,3kg

Das de samenvatting voor nu

De t*ring das resultaat.....wil er bij mij 5 af 6 mag ook

Als dit doorgaat zoals nu, mag ik over een week zeker 85kg verwachten. Dan even losse huid wegfietsen en ja, dan sta ik aardig strak denk ik :D

Caps: 3 vd hoger gedoseerde caps, vorige waren op en kreeg nu die nieuwe(re)

wacht even, je had die nieuwe (hoger gedoseerde) al vanaf het begin zei je.. en ik dacht dus dat je daarvan 1200mg nam!
Nu vertel je dat dat niet zo was en dat je nu van die nieuwe (2keer zo zwaar) 600mg nam!
Wat je nu doet is echt link! stel ik had een tweede run willen maken dan had ik zo op 1200mg gestart van de nieuwe caps.. nam aan dat dat kon aangezien ik dacht dat ook jij ze op 1200mg nam

Hij nam vd oude dubbele

hmmm klein hersenspinseltje.....voor je een kuurtje gaat doen een 2 weken dnp zodat je vet% een stuk lager is gevolg lijkt me dan dat je kuurtje beter aanslaat (whoehaaa topichijack of hoe schrijf je dat??)want dan zou ik het ook wel eens willen proberen eigenlijk...

Terug
Naar boven