Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verdomme nu ga je te hard voor mij....dus je bedoeld dat dan mijn receptoren onontvankelijk zijn voor de aas....hmmm dan is het niet goed he maar het idee was wel goed eigenlijk want hoe ouder hoe gekker ...of zoiets
Er is een opschoning van receptoren, zeker voor ehedrine en as. Ik ga eens ff zoeken. Zou gunstig zijn om schone receptoren te hebben. Nee oud spek blijft oud spel, dat wordt niet nieuw vet...... Ti's heftig middel, maar toveren kan het helaas niet.
kijk dat oud vet nieuw vet word en dan verdwijnt dat moet ik hebben ;ik heb nog een paar % te gaan ..
Dat had ik dus een beetje mis, maar ik kan je zeggen dat mijn randjes + gewicht echt dalen... Nee vallen!! Als een vliegtuig uit de lucht.
Na bijna 2 weken 10 kilo... Hehe Das gemiddeld +/-700gr vet per dag...
Misschien een domme vraag maar zijn deze kilo's allemaal vet of ook een gedeelte vocht. En is het uitgesloten dat je ook spiermassa verliest?
Misschien een domme vraag maar zijn deze kilo's allemaal vet of ook een gedeelte vocht. En is het uitgesloten dat je ook spiermassa verliest?

Dnp is ten eerste niet catabool, ten tweede zal het ook nog geen vocht zijn want dat trekt in de 2 weken na dnp weg
Ik zal dus nog even moeten wachten op het echt resultaat![]()
Dat had ik dus een beetje mis, maar ik kan je zeggen dat mijn randjes + gewicht echt dalen... Nee vallen!! Als een vliegtuig uit de lucht.
Na bijna 2 weken 10 kilo... Hehe Das gemiddeld +/-700gr vet per dag...

Damn kerel, jij gaat hard! Ben benieuwd naar je picca's achter de volledige 3 weken.
Ik ga nu snel 4 weekjes de vakantie-junkfood eraf cutten en hoop +/- 700gr per week te verliezen...![]()
Ik moet hierna ook weer aan de cardio hoor, er is veel af, maar ik wil niet voor een paar maanden op deze hitte zitten haha!