MuscleMeat

Nieuw log DNP

Je receptoren zijn ook gelijk gezandstraalt

verdomme nu ga je te hard voor mij....dus je bedoeld dat dan mijn receptoren onontvankelijk zijn voor de aas....hmmm dan is het niet goed he maar het idee was wel goed eigenlijk want hoe ouder hoe gekker ...of zoiets

hahaha iedereen die dit topic in komt, gaat eruit met het idee om ook maar eens DNP te gebruiken.. :P

• Topic Starter Topic Starter
Nee kriel bedoelt dat dnp je vet receptoren opschoont. Beetje het idee van oud vet wordt nieuw vet en verdwijnt dus super gemakkelijk.

verdomme nu ga je te hard voor mij....dus je bedoeld dat dan mijn receptoren onontvankelijk zijn voor de aas....hmmm dan is het niet goed he maar het idee was wel goed eigenlijk want hoe ouder hoe gekker ...of zoiets

denk niet dat DNP ook maar iets met uw AR doet. dont worry.

Er is een opschoning van receptoren, zeker voor ephedrine en as. Ik ga eens ff zoeken. Zou gunstig zijn om schone receptoren te hebben. Nee oud spek blijft oud spel, dat wordt niet nieuw vet...... Ti's heftig middel, maar toveren kan het helaas niet.

Laatst bewerkt:
de b2 receptor in vetcellen kan ik me iets bij voorstellen, zal idd gunstig zijn wanneer je efi pakt. klinkt aannemelijk. maar de AR ?? hmm, ik zie m nog niet. maar alle info is, zoals altijd, welkom!!! daar worden we weer met zn allen wat wijzer van :D

Er is een opschoning van receptoren, zeker voor ehedrine en as. Ik ga eens ff zoeken. Zou gunstig zijn om schone receptoren te hebben. Nee oud spek blijft oud spel, dat wordt niet nieuw vet...... Ti's heftig middel, maar toveren kan het helaas niet.

Hmmm, dan weet ik niet waarom mijn oude rug vet zo lossig aanvoelt ineens hehe. Hierna nog ff strak cardioen en dan in september die italiaanse chicks een ff een lekkere gozer showen. *pssst, niet zeggen tegen Mish hoor!*

Van de oude nam ik 6 caps, van deze neem ik 3/4 caps.

kijk dat oud vet nieuw vet word en dan verdwijnt dat moet ik hebben ;ik heb nog een paar % te gaan ..maar dat oud in nieuw veranderd dat zal wel niet

als het maar weg gaat dat telt

kijk dat oud vet nieuw vet word en dan verdwijnt dat moet ik hebben ;ik heb nog een paar % te gaan ..

Dat had ik dus een beetje mis, maar ik kan je zeggen dat mijn randjes + gewicht echt dalen... Nee vallen!! Als een vliegtuig uit de lucht.

Na bijna 2 weken 10 kilo... Hehe Das gemiddeld +/-700gr vet per dag...

Nee ..straks ben je vacuüm. Ja ga morgen beginnen, wat kan mij het rotten. Zal niet boven de 3 caps pd gaan. Ook zal ik niet ongeduldig worden en op het cumulatieve effect wachten...... Heeft mijn tweede ik beloofd

Dat had ik dus een beetje mis, maar ik kan je zeggen dat mijn randjes + gewicht echt dalen... Nee vallen!! Als een vliegtuig uit de lucht.

Misschien een domme vraag maar zijn deze kilo's allemaal vet of ook een gedeelte vocht. En is het uitgesloten dat je ook spiermassa verliest?

Misschien een domme vraag maar zijn deze kilo's allemaal vet of ook een gedeelte vocht. En is het uitgesloten dat je ook spiermassa verliest?

Dnp is ten eerste niet catabool, ten tweede zal het ook nog geen vocht zijn want dat trekt in de 2 weken na dnp weg ;)

Ik zal dus nog even moeten wachten op het echt resultaat ;)

Dnp is ten eerste niet catabool, ten tweede zal het ook nog geen vocht zijn want dat trekt in de 2 weken na dnp weg ;)

Ik zal dus nog even moeten wachten op het echt resultaat ;)

Ok thanx voor de info. Begin het wel een heel interessant logje te vinden en met mij denk ik velen. Ben erg benieuwd naar je eind resultaat. suc6 verder

Damn kerel, jij gaat hard! Ben benieuwd naar je picca's achter de volledige 3 weken.

Ik ga nu snel 4 weekjes de vakantie-junkfood eraf cutten en hoop +/- 700gr per week te verliezen... :p

Damn kerel, jij gaat hard! Ben benieuwd naar je picca's achter de volledige 3 weken.

Ik ga nu snel 4 weekjes de vakantie-junkfood eraf cutten en hoop +/- 700gr per week te verliezen... :p

Hehe, ja das ook een optie :D Ik moet hierna ook weer aan de cardio hoor, er is veel af, maar ik wil niet voor een paar maanden op deze hitte zitten haha!

Nog 6 dagen en dan komt het...

Bekijk het van de zonnige kant, voor jou duurt de zomer ten minste nog een week, voor de niet DNP gebruikers zit de zomer er eenheel eind op.

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

En ik blijf erbij, het zou mooi zijn wanneer je een paar fototjes post, om te laten zien hoe je momenteel je leven leidt. Niet poserend e.d., gewoon een paar foto's hoe iemand op DNP erbij loopt...

Zou misschien een goed idee zijn, aangezien de meeste fotoreportages die jij in je logs post toch van een behoorlijk goed niveau zijn....

Terug
Naar boven