MuscleMeat

Nieuw log DNP

Wow... topic abo ofcourse!

Succes man!

Thn-q!

Beetje lui vandaag, maar had toch weer erge hitte vlagen. Varierend van binnenin mijn love-handles tot mijn nek. Echt vaag, ik stond vanochtend in de schaduw (uurtje of 8) op een windhoek wat ramen te zemen. M'n collega's wilde zon en warmte want het was zo fris en ik voelde een hete natte rug hehe. Hun met een lange broek en trui, ik in t-shirt en korte broek :D

En zo wordt je juist ziek. :p

• Topic Starter Topic Starter
Normaal wel ja, maar zit hier nog prima op het bankje haha!

leef je nog?

Ja hier gaat alles nog lekker. Net ff flink wat allbran vezels gegeten en nu ff 2 broodjes bapao :D
Nog wat patat vandaag en een lekker nasi rames van de toko.
Bevat k*tje likken trouwens veel carbs?? :D :D

een beetje laat, maar ik ben van de partij :D
voortaan wil ik een PM als je weer een log start, je weet toch dat ik half blind ben?!

Mogge gozer ;) Start maar vroeg met je dag, misschien zien we je dan nog ff vanaf hahaha! geintje, doe lekker rustig aan! Die 15 naakte wijven zitten hier morgen ook nog wel ;)

Hoeveel neem je nou? 1000/1200mg van die nieuwe badge? dacht dat ik gek was haha! wanneer is je cycle over? ik heb gister om 11uur in de ochtend de laatste 3 caps genomen! nog ff wat gejunked (gebrek aan discipline)

Maandag begint mn KeTO dieet weer:) Vind dat toch beter! op een houtje bijten en elke ochtend verschil zien ten opzichte van wat caps nemen, lekker carbs eten en wachten tot de t*ring bende begint te werken (oja en er als een vochtbal uitzien tijdens het gebruik ervan)

Nu net 1200mg ingenomen en zal dit voor 2 weken aanhouden.
Keto is voor mij niets omdat je ook veel kaas enzo moet eten en ik lust echt totaal geen kaas!

2weken op 1200mg? dat is echt abnormaal bro! (en dat zegt iemand die lachend 2G trenEW heeft gezet)

Keto is voor mij niets omdat je ook veel kaas enzo moet eten en ik lust echt totaal geen kaas!

Grapje denk? (dacht dat jij zoiezo geen zuivel at in de cut) vette vis, worst, spek, gehakt, tartaar, EI, kip+mayonaise, Beef, pindakaas hamburgers!

Ikzelf eet echter alleen hele EIeren tijdens Keto lekker simpel

Hehe, gekken heb je altijd, jwz :D :D :D
En nee ik eet echt geek kaas. In de cut helemaal vrij van zuivel idd. En das ook aardig ****ed, alleen eieren. Ik word ze na een dagje aardig zat hehe

kaas maakt keto toch wel wat gemakkelijker. lekker een hele brie naar binnen fl*kkeren als tussendoortje.. hmmmmmmmmmm lekker :D

ik vind prijs een goed argument tegen keto :(

ik vind prijs een goed argument tegen keto :(

KEto is bij mezelf echt het goedkoopste dieet wat ik gevolgd heb! 24/27 EIeren kost me 2,50/3.00 Euro per dag:) met wat groente ben je mischien 5 Euro per dag kwijt!

normaal gesproken is het wel meer! 0.5kg kip is al 2.5Euro 0.5kg beef 5Euro pak rijst40cent, 100grambrinta 30cent oid, 3 bakken kwark 2 euro! enz!

Keto is fkin cheap

ik eet geen ei ;). tijdens mijn keto at ik biefstuk/kip/gehakt/mayo/oude-kaas/brie en wat groente. kwam al snel op 15+ eurotjes pd uit.

je bent maandag begonnen toch? Je leest vaak dat in een 8dagen 600/800mg DNP cycle men 8/13KG puur VET verliest!

Jij gaat het dus 20 dagen volhouden waarvan de laatste 14 op 1200mg! Stel dat je dit echt vol weet te houden...
Dan sta je volgens mij gewoon wedstrijd droog over 2 weken!
ben je niet bang voor spierverlies? en zie je al verschil? ik ben echt benieuwd hoe je er over 3 weken uitziet (als het DNP vocht weg is)

KEto is bij mezelf echt het goedkoopste dieet wat ik gevolgd heb! 24/27 EIeren kost me 2,50/3.00 Euro per dag:) met wat groente ben je mischien 5 Euro per dag kwijt!

normaal gesproken is het wel meer! 0.5kg kip is al 2.5Euro 0.5kg beef 5Euro pak rijst40cent, 100grambrinta 30cent oid, 3 bakken kwark 2 euro! enz!

Keto is fkin cheap

Keto is behoorlijk eentonig. Je eet groene groenten, broccoli, sla, spinazie, boontjes of andijvie.

Ik eet nu 's avonds weer een gewone maaltijd en de rest van de tijd doe ik nog wel keto. Kijken hoe me dat bevalt.

Sorry voor deze vervuiling in je overigens interessante topic :D

Die titjes mag wel wat massa op komen maat,
armen en benen gaan goed.

:thumb:

Terug
Naar boven