NotoriousXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 96
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thn-q!
Beetje lui vandaag, maar had toch weer erge hitte vlagen. Varierend van binnenin mijn love-handles tot mijn nek. Echt vaag, ik stond vanochtend in de schaduw (uurtje of 8) op een windhoek wat ramen te zemen. M'n collega's wilde zon en warmte want het was zo fris en ik voelde een hete natte rug hehe. Hun met een lange broek en trui, ik in t-shirt en korte broek![]()

Vind dat toch beter! op een houtje bijten en elke ochtend verschil zien ten opzichte van wat caps nemen, lekker carbs eten en wachten tot de t*ring bende begint te werken (oja en er als een vochtbal uitzien tijdens het gebruik ervan)Nu net 1200mg ingenomen en zal dit voor 2 weken aanhouden.
Keto is voor mij niets omdat je ook veel kaas enzo moet eten en ik lust echt totaal geen kaas!
kaas maakt keto toch wel wat gemakkelijker. lekker een hele brie naar binnen fl*kkeren als tussendoortje.. hmmmmmmmmmm lekker![]()

Hehe, gekken heb je altijd, jwz![]()
![]()
En nee ik eet echt geek kaas. In de cut helemaal vrij van zuivel idd. En das ook aardig ****ed, alleen eieren. Ik word ze na een dagje aardig zat hehe
met wat groente ben je mischien 5 Euro per dag kwijt!Nu net 1200mg ingenomen en zal dit voor 2 weken aanhouden.
Keto is voor mij niets omdat je ook veel kaas enzo moet eten en ik lust echt totaal geen kaas!
KEto is bij mezelf echt het goedkoopste dieet wat ik gevolgd heb! 24/27 EIeren kost me 2,50/3.00 Euro per dagmet wat groente ben je mischien 5 Euro per dag kwijt!
normaal gesproken is het wel meer! 0.5kg kip is al 2.5Euro 0.5kg beef 5Euro pak rijst40cent, 100grambrinta 30cent oid, 3 bakken kwark 2 euro! enz!
Keto is fkin cheap