Fitness Seller

Nieuw log DNP

iedereen heeft het recht op zn eigen mening, maar waarom moet die over and over herhaald worden?!

Daar heb je gelijk in, het heeft weinig zin om er verder over door te blijven mekkeren.

Je gebruikt zelf waarschijnlijk uberhaupt helemaal niets,maar komt in een AS hok prediken wat slecht is.

Klopt, maar DNP is geen AS. Bovendien heb ik aangegeven wat mijn beweegredenen en rationale zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Hee dareal, ik krijg trouwens aardig last van carbs cravings geloof ik. Heb net rijst en rundvlees gegeten, maar volgens mij wil ik nog meer carbs. Heb jij daar ook al iets van gehad? Heb trouwens geen eca op die dat tegengaat...

Hee dareal, ik krijg trouwens aardig last van carbs cravings geloof ik. Heb net rijst en rundvlees gegeten, maar volgens mij wil ik nog meer carbs. Heb jij daar ook al iets van gehad? Heb trouwens geen eca op die dat tegengaat...

Is het wel slim om nog een thermogeen product naast DNP te gebruiken?
Mss beter wat op de tanden bijten, complexere carb bronnen gebruiken of meridia?

Mss beter wat op de tanden bijten, complexere carb bronnen gebruiken of meridia?

Eca wordt juist geadviseerd bij de dnp. Van dnp kan je erg moe en lui worden, eca gaat dat tegen. Tevens zorgt dnp ook voor de carb cravings, ook dat gaat de eca tegen ;)

Eca wordt juist geadviseerd bij de dnp. Van dnp kan je erg moe en lui worden, eca gaat dat tegen. Tevens zorgt dnp ook voor de carb cravings, ook dat gaat de eca tegen ;)

Thx voor de info, heb ik vandaag weer eens iets nuttigs geleerd in plaats van al die boekhouding voor het herexamen.

Animal, waar is DNP nu eigenlijk goed voor? Ik bedoel, wat is het nut ervan? Is het echt bedoeld om BF te droppen, of is het een soort "cheaters relief" dat je ff kunt eten wat je wilt? En word je het niet verschrikkelijk zat om het de hele dag van binnenuit zo warm te hebben?

ik vind dit anders wel een goede opmerking!!
nog een thermogeen product nemen lijkt me idd niet handig.

sure eca onderdrukt je honger, maar je wilt niet teveel zooi nemen die invloed op je temperatuur heeft lijkt me. als je honger hebt moet je gewoon eten :D

hehehehehe

ECA zal er voor zorgen dat je idd geen hongergevoel meer hebt,of verminderd.
Is eigenlijk een must voor DNP gebruik,wordt in ieder topic over DNP aangeraden

DNP wordt eigenlijk voor (ik citeer nu uit de mond van BM....mijnen op te blazen ehehehehe.Tis een middel dat hout onverwoestbaar maakt(impregneermddel) wel ok als Boor die kist ingaat....zal niet snel rotten

Laatst bewerkt:
Kan ik wel inkomen.

eca helpt misschien wel tegen de vervelende sides van DNP,maar dat staat los van de hoge temperatuur die je ermee kan oplopen.

hehehehehe

Ik eigenlijk een must voor DNP gebruik,wordt in ieder topic over DNP aangeraden

je kan ook gewoon niet eten als je honger hebt. hele bevolkingen doen dat.

het punt is thermogeen op thermogeen stacken.. lijkt me weer net iets meer risico. dat is dus een goed doordachte overweging waard.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

[/COLOR]het werd gebruikt als ontsteking van dynamiet ja.

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

speed snuiven helpt ook tegen de honger.

Animal, waar is DNP nu eigenlijk goed voor? Ik bedoel, wat is het nut ervan? Is het echt bedoeld om BF te droppen, of is het een soort "cheaters relief" dat je ff kunt eten wat je wilt? En word je het niet verschrikkelijk zat om het de hele dag van binnenuit zo warm te hebben?

Het is eigenlijk bedoeld om BF te droppen, ook in wedstrijd voorbereiding. Het wordt ook gebruikt in de nakuur omdat het de t3/t4 downreguliert.
Het word door sommigen gezien als een cheaters relief omdat zij kunnen eten wat ze willen en blijven afvallen hierdoor. Dnp werkt via carbs, bij de een ook bij 'vette' carbs. Bij de ander wat minder tot niet. Er zijn hier verschillende theorieen over.

Ik eet normaal. wel clean, niet extreem clean. Ik neem namelijk wel wat extra carbs.
En het is nog niet echt irritant om het zo warm te hebben.

Lees dat in iedere guideline eca of ephedrine aangeraden wordt tegen de carb craving

hehehehehe

Ik eigenlijk een must voor DNP gebruik,wordt in ieder topic over DNP aangeraden

DNP wordt eigenlijk voor (ik citeer nu uit de mond van BM....mijnen op te blazen ehehehehe.Tis een middel dat hout onverwoestbaar maakt(impregneermddel) wel ok als Boor die kist ingaat....zal niet snel rotten

Hehehe, kan ik hierdoor ook wat sneller exploderen?
Moeten ze met extra care met me omgaan op werk?
En werkt het alleen op hout? Ach, we zullen het over 150 jaar maar eens bekijken.

Klinkt aardige tricky om er ook nog eens ECA bij te nemen :|. Stilt de honger, zorgt voor energie... klopt. Maar brengt ook je temp iets omhoog, verhoogde hartslag.

Lees dat in iedere guideline eca of ephedrine aangeraden wordt tegen de carb craving

en dat werkt prima, dat geloof ik gelijk!

maar wat wordt er geroepen over het toegevoegde thermogene effect?

edit: ik beweer nu niet dat dit een probleem hoeft te zijn, alleen dat je er over moet nadenken!

Moet zeggen dat je dat echt niet merkt! Als ik normaal al geen temp verhoging merk, waarom nu dan wel? :D

Moet zeggen dat je dat echt niet merkt! Als ik normaal al geen temp verhoging merk, waarom nu dan wel? :D

dan heb je de overweging gemaakt. mooi toch?!
heb je er iig even bij stil gestaan, dat was de bedoeling!!

als ik ECA neem heb ik het t*ring heet.
ik zou het zelf dus NIET doen tijdens DNP.
ik ben een heethoofd, je weet toch AL :D

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Bij ECA normaal niet? Ik zweet me regelmatig een rivier door de bilnaad :o

zullen we gaan zwemmen?

:roflol: ik ga wel alleen!

Terug
Naar boven