AndroidHealthClinic

Nieuw log DNP

• Topic Starter Topic Starter
Keto is behoorlijk eentonig. Je eet groene groenten, broccoli, sla, spinazie, boontjes of andijvie.

Ik eet nu 's avonds weer een gewone maaltijd en de rest van de tijd doe ik nog wel keto. Kijken hoe me dat bevalt.

Sorry voor deze vervuiling in je overigens interessante topic :D

No problemo gozer!

Die titjes mag wel wat massa op komen maat,
armen en benen gaan goed.

:thumb:

Yep klopt, we gaan weer goed eraan werken ;)

Hoe zit het met de warmte? Voel je deze goed?

Nou heb net een lekkere bak nasi rames op (rijst, licht pittig rundvlees, half eitje en groente) maar zit aardig buiten adem weg te zweten van... bankhangen na het eten!!

Knie holtes zweten aardig en mijn rug is lekker heet. Handen zijn bijna voortdurend nat dus warmte gaat goed.
Tis echt leuk, als je even niets hebt gegeten denk je dat het een k*tproduct is omdat ze zeggen dat je zoveel warmte binnenin produceert. Nou, dan moet je eens even een flinke carb inname doen :D Binnen een half uur bewijst het zich even flink voor een uurtje hahaha!! HHHHHOOOOOOOOOOOOOOOTT!
Dus het doet echt wat het zegt wat het doet!!

tempen is weten............doe hem maar ff in je arie kanarie

Dus als ik het goed begrijp verbrand het niet echt vet maar gewoon alle carbs die je binnenspeeld. Lijkt me wel een goed product maar op keto dus overbodig.

Verbeter me als ik het mis heb ;)

succes kerel.

Nou heb net een lekkere bak nasi rames op (rijst, licht pittig rundvlees, half eitje en groente) maar zit aardig buiten adem weg te zweten van... bankhangen na het eten!!

Knie holtes zweten aardig en mijn rug is lekker heet. Handen zijn bijna voortdurend nat dus warmte gaat goed.
Tis echt leuk, als je even niets hebt gegeten denk je dat het een k*tproduct is omdat ze zeggen dat je zoveel warmte binnenin produceert. Nou, dan moet je eens even een flinke carb inname doen :D Binnen een half uur bewijst het zich even flink voor een uurtje hahaha!! HHHHHOOOOOOOOOOOOOOOTT!
Dus het doet echt wat het zegt wat het doet!!

is het nog wel veilig voor mij om vanavond even te komen kijken bij je? :D
trek in mekdrek??? (ziek eigenlijk, ik heb 1 minuut geleden mn pizza op).

is het nog wel veilig voor mij om vanavond even te komen kijken bij je? :D
trek in mekdrek??? (ziek eigenlijk, ik heb 1 minuut geleden mn pizza op).

Tuurlijk man! Kom lekker langs! Sms me maar als je wil komen ;)

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

tempen is weten............doe hem maar ff in je arie kanarie

Kriel, voor jou ff speciaal net erin gedouwd, 37,7gr
Best temperatuurtje toch?

pfff ieeeuuuuuuwwwww klef.....kijk uit dat je niet door zijn oorbel valt

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Tuurlijk man! Kom lekker langs! Sms me maar als je wil komen ;)

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Kriel, voor jou ff speciaal net erin gedouwd, 37,7gr
Best temperatuurtje toch?

lekkah,moet hoger....richting 38

Dus als ik het goed begrijp verbrand het niet echt vet maar gewoon alle carbs die je binnenspeeld. Lijkt me wel een goed product maar op keto dus overbodig.

Verbeter me als ik het mis heb ;)

succes kerel.

Dnp sluit sommige dingen af waardoor je lichaam verplicht wordt om alleen maar op vetten te kunnen functioneren (om het maar ff simpel uit te leggen)

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

pfff ieeeuuuuuuwwwww klef.....kijk uit dat je niet door zijn oorbel valt

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

lekkah,moet hoger....richting 38

Ik zal ff kijken hoe hij deze 2 dagen blijft, ander verhoog ik nog 1 keer naar 1400mg :D Maar Rush komt zo mac eten, mac heeft hele flinke carbs... ooohhh godd..... :D

...vraag me werkelijk af of jj voedsel iname niet te sterk overdrijft kerel.Dat je goed eet tot daar aan toe,maar of dat nou met DNP de bedoeling is?

Misschien moet je Klaas eens vragen wat je nu het beste eet.

...vraag me werkelijk af of jj voedsel iname niet te sterk overdrijft kerel.Dat je goed eet tot daar aan toe,maar of dat nou met DNP de bedoeling is?

Misschien moet je Klaas eens vragen wat je nu het beste eet.

Nou eigenlijk niet hoor. Ik eet gewoon leuk rond onderhoud overdag. Maar op zaterdag gooi ik het ietsje omhoog, morgen gewoon weer rond onderhoud. Dus zo erg hoog is het echt niet.

Dnp sluit sommige dingen af waardoor je lichaam verplicht wordt om alleen maar op vetten te kunnen functioneren (om het maar ff simpel uit te leggen)

DNP zet als het ware je vetcellen op slot! buitenaf toegediende insuline kan dus ook nooit voor extra vet zorgen tijdens een DNP periode!
Het belangrijkste in dit verhaal is dat DNP een N molecul oid weghaalt bij de slin waardoor de slin veranderd in DES-igf-1! deze is in studies 1000% effectiever dan igf-1!

dat bedoelde ik, sommige mensen gaan hun DNP periode zien als ene vrijbrief om alles te eten wat ze willen!
Aan de andere kant, als het zo alsnog werkt...

Wat ik me wel altijd blijf afvragen, met dnp ben je niet zo heel warm wanneer je niet eet, eet je carbs dan ga je vreselijk zweten! dit geeft dus aan dat de verbranding wordt verhoogd na de carb inname!
Nu is de grote vraag, zorgt deze verhoging er nu voor dat je precies de extra kcals verbrand die je zojuist innam of mischien zelfs nog meer! (of minder....)

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

zo denk ik er nu ook over :D
:roflol:

volgens mij zijn we allemaal ziek in onze kop!!!! haha

ik eet zoiezo niet voor meer dan 10euro per dag! (de normale dingen, uit eten of snacken is occasional) goed eten is belangrijk maar zoduur hoeft het niet te wezen

Hehehe hoorde dat hij "lichtgevende " lichaamsappen geeft hehehe, lekkere vlekken zal dat geven ...... Gatver

Terug
Naar boven