Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die pootjes weer netjes volgepompt :-)
lunges telkens met 2 dumbbells? zwaar na die 2 eerste oefeningen denk ik!

thanks man, lunges is altijd f*cking zwaar vind ik...hartslag gaat altijd lekker omhoog. goed voor de stofwisseling toch? ja 2 dumbbells...dus gewicht is al opgeteld.![]()

Ik dacht dat je daar even met 2 dumbbells van 40kg zat te lungen
Blijft een zware oefening desalniettemin!
Dan houdt ik die lunges erin! Ik wil ook een dikke sweep!We gaan het gewicht met lunges wel weer opvoeren...krijg er toch de beste pomp en sweep van in mijn poten.

Die kicken op je outer sweep 

Split squats proberen FlymenDie kicken op je outer sweep
1. Rear Leg Elevated Split Squat]
thanks man, lunges is altijd f*cking zwaar vind ik...hartslag gaat altijd lekker omhoog. goed voor de stofwisseling toch? ja 2 dumbbells...dus gewicht is al opgeteld.![]()
) ik heb ze laatst overgeslagen..ik kon niet meer en toen nog de gedachten dat ik nog lunges moest doen..hmm toen heb ik dus verzaakt..
Split squats proberen FlymenDie kicken op je outer sweep
1. Rear Leg Elevated Split Squat
http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/the_top_10_unilateral_exercises
![]()

Ha..daar heb je helemaal gelijk in..(de zin van dat ze ****ing zwaar zijn dan) ik heb ze laatst overgeslagen..ik kon niet meer en toen nog de gedachten dat ik nog lunges moest doen..hmm toen heb ik dus verzaakt..
Jij wel gewoon..goed bezig!!