AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.101

damn kerel ... ik blijf verbaasd dat jij zulke lange trainingen kan blijven neerzetten ...
en zelfs op het einde dan nog zulke gewichten blijven draaien ... poe poe

thanks, was ook wel een vrij lange training...en met die split-squat er achter aan duizelde het toch wel iets....blij dat ik met kuitjes kon beginnen:p

trouwens die split-squat voelde wel goed, lekkere pomp.

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Daan is een bikkel, ik heb gisteren ook benen gedaan, op hoog volume, daarna met mijn zoon meubels kijken in Amsterdam, moest om de tien minuten ff gaan zitten, beentjes deden heel erg auw,de beentjes moeten Gvd droog voor de zomer.
voel ze ook wel...paar keer wakker vannacht met onrustige benen...rekken en strekken in bed. en dan te denken datv de ergste spierpijn meestal bij mij na een dag of 2 komt:D.

zie je volgende keer weer in de gym...grt.

Als ik de opbouw van bijvoorbeeld de squat zie lijkt het of je soms maar 1 werkset doet...heb je daar een reden voor?

Is gewoon piramide marvin , zo train ik ook steeds 10 kilo erbij en 8 goeie herhalingen maken, vol dan weer 10 kilo eraf, werkt prima vind ik zelf!

• #2.104
Als ik de opbouw van bijvoorbeeld de squat zie lijkt het of je soms maar 1 werkset doet...heb je daar een reden voor?

dat is een goede vraag marvin, ja waarom doe ik dat.......:idee: ik denk dat gewoon maar wat doe:D.

nee zoals jekko zegt, gewoon pyramide....en dan ook wel een beetje met het idee van opwarmen. moet er niet aan denken om na 1 opwarmsetje 150/160 te gaan doen. het kraakt nu al aan alle kanten;)

werk gewoon naar een bepaalde top, en dan misschien weer iets terug. ook door mijn werk kan het zijn dat ik de ene week zomaar 20/25 kilo sterker ben als de week daarvoor.

Laatst bewerkt:
Potverdrie Daan, wat ben je goed bezig geweest met die borst en die billetjes!

Fijn weekend.

• #2.106
terug van schouders

front press
20 x 40
12 x 60
10 x 70
08 x 80
08 x 90
06 x 100

neck press
08 x 60
08 x 70
08 x 80
06 x 90
05 x 95

upright row
08 x 40
08 x 50
08 x 60

incline lying triceps extension
12 x 40
10 x 45
08 x 50
08 x 55

side raises
3 x 8 x 16/18/20

concentration curl
10 x 16
10 x 18
10 x 20
08 x 22

triceps reverse pushdown
30 x 25
18 x 30
12 x 35
20 x 25

wrist curl
4 x 12 x 35

lekkere training, prettig weekend!:)

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Potverdrie Daan, wat ben je goed bezig geweest met die borst en die billetjes!

Fijn weekend.

thanks man, jij ook!

Damn veel sterke presses man. :bow:

beest!!!!!! sterk man!!! goeie lange training! goed weekend daan!

goeie training ouwe !!

dat is een goede vraag marvin, ja waarom doe ik dat.......:idee: ik denk dat gewoon maar wat doe:D.

nee zoals jekko zegt, gewoon pyramide....en dan ook wel een beetje met het idee van opwarmen. moet er niet aan denken om na 1 opwarmsetje 150/160 te gaan doen. het kraakt nu al aan alle kanten;)

werk gewoon naar een bepaalde top, en dan misschien weer iets terug. ook door mijn werk kan het zijn dat ik de ene week zomaar 20/25 kilo sterker ben als de week daarvoor.

Ik doe ook maar wat dus herken wel wat je hier zegt.

Echt top dat je altijd zo hard traint! :thumb: Fijn weekend.

nog getraint mate? en trouwens hoest met je prijs van de contest ben je er al doorheen?

die overhead presses van je blijven toch rete sterk hé ... nu ja, al je presses eigenlijk :p

Dit logje is altijd motiverend, mooie trainingen. Ben al 2wkn aan het kwakkelen...rugpijn en een schouderblessure die weer opspeeld. Hier krijg ik m'n motivatie weer van terug, ik ga straks lekker trainen en dan maar even tijdelijk wat lichter en wat meer herhalingen en zien dat ik een beetje om die blessures heen train.

Het is in de mode volgens mij schouder klachten

zeer sterke presses fly
vind je de neckpress nog verschil opleveren
na je frontpresses

• #2.118
thanks allemaal voor de reacties.... beetje laat begonnen deze week met trainen.
maar beter laat als nooit....maar dat houd wel in dat ik wat grote groepen bij elkaar moet gooien, om alles nog te doen v/d week:)

borst-rug

banken
15 x 70
08 x 100
08 x 120
08 x 130
06 x 140

chinnen wijd
4 x 8 x bw

dumbbells incline
4 x 8 x 40

dumbbell row
4 x 8 x 45

dumbbell fly's incline
4 x 8 x 20/22/24/26

front lat pully
8 x 80
8 x 90
8 x 100
8 x 100

SS borstmachine decline-straight arm pulldown ropes
15 x 100------12 x 30
12 x 110------12 x 35
12 x 100------12 x 40

pittige training....wel lekker.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

zeer sterke presses fly
vind je de neckpress nog verschil opleveren
na je frontpresses

neckpress gaat na front wat stijver.....doordat er al een flinke pomp voor is. zal volgende keer is met neck beginnen.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Dit logje is altijd motiverend, mooie trainingen. Ben al 2wkn aan het kwakkelen...rugpijn en een schouderblessure die weer opspeeld. Hier krijg ik m'n motivatie weer van terug, ik ga straks lekker trainen en dan maar even tijdelijk wat lichter en wat meer herhalingen en zien dat ik een beetje om die blessures heen train.

klote kerel, ja ff lichter en wat meer rust er in rene....weekie niet trainen wordt je niet minder van.

flinke gewichten weer daan je blijft beere stertk!!

Man, man! Om rug en borst in een workout te proppen:eek:!

Helemaal vol waarschijnlijk!:fire:

Terug
Naar boven