Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

Blijft een hoog niveau hier :bow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Rug.

lat pully front
08 x 90
08 x 100
08 x 110
08 x 100

dumbbellrow
4 x 8 x 45

seated row
3 x 8 x 100
1 x 12 x 60 squeeze

straight arm pulldown
4 x 12 x 35/40

deadlift
08 x 100
08 x 120
08 x 140
06 x 160
06 x 170
08 x 100

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

thanks man!!

Weer een harde workout!:fire:

Veel volume op de DL, die onderrug zal wel goed vol gezeten hebben :)

• #2.145

Veel volume op de DL, die onderrug zal wel goed vol gezeten hebben :)

thanks, ja zeker vol....normaal pak ik altijd rubberen schijven van 25 kilo, nu had ik hogere...stalen. je zou denken dit is makkelijker weg te trekken ....maar vond het gewoon lastiger. ook steeds die stang tegen mijn poten aan.
pak hem de volgende keer toch weer met die andere en dan dieper van uit de beentjes.:)

dikke afsluiter die deads
Dat je daar het fut nog voor hebt!

110 is dat eigenlijk fullstack bij jou in de sportschool of heb je nog wat speling?
complete training neergezet

• #2.148
flinke gewichten en om nog zon sessie DL te doen op het einde van de trainig! echt top!

• #2.150
110 is dat eigenlijk fullstack bij jou in de sportschool of heb je nog wat speling?
complete training neergezet

120 kilo is fullstack..... maar vanaf 100 kilo moet er echt ff iemand bijspringen om me naar beneden te krijgen. anders red ik het niet met mijn bw:)

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

flinke gewichten en om nog zon sessie DL te doen op het einde van de trainig! echt top!

thanks hendrie, het gaat idd nog steeds lekker vooruit. dus blijf voorlopig nog ff in de 8 reppers hangen. over een paar weken misschien weer wat hoger in reps en wat lichter.

voorbeeld lichaam voor mij :cool: én reden waarom ik dit jaar wél mee doe aan DBB contest ;)

ga zo door ! :D

Zeg Daan heb je na die Deadlifts niet zoiets van dat je het idee hebt,dat het licht uit gaat?

:thumbs:

Die DL's van jou op het einde zijn toch steeds gruwelijk hoor !

• #2.154
voorbeeld lichaam voor mij :cool: én reden waarom ik dit jaar wél mee doe aan DBB contest ;)

ga zo door ! :D

thanks, zou ik zeker doen....altijd weer een motivatie om lekker te cutten. leuke ervaring toch. jij lach er toch uit met een blessure ofzo....

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Zeg Daan heb je na die Deadlifts niet zoiets van dat je het idee hebt,dat het licht uit gaat?

:thumbs:

nog niet echt, spaar mezelf toch wel op de eerste paar setjes om de laatste wat zwaarder te kunnen doen...doe ik trouwens bij elke oefening.
gister zat er nog wel meer in, maar de vorm werd toch wat minder bij 170....en heb toch altijd nog mijn onderrug in gedachte.
heel houden en blijven trainen is voor mij belangrijker als grote gewichten omhoog te scheuren:D

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Die DL's van jou op het einde zijn toch steeds gruwelijk hoor !

thanks man!!!

Laatst bewerkt:
  • #2.155
vanavond borst en wat biceps.

bankdrukken
20 x 60
10 x 100
08 x 110
08 x 120
07 x 130 :o
06 x 130 :p
05 x 135 :(

dumbbells schuin
2 x 8 x 45
2 x 8 x 40

borstmachine decline
2 x 10 x 120
2 x 09 x 120

cable fly's
4 x 12 x 30/35

barbie curl
12 x 30
10 x 40
08 x 50
10 x 40
10 x 40

preacher curl
08 x 40
08 x 45
08 x 50
08 x 55
25 x 35

vond het maar een slappe training, weinig spanning.
had in de middag nog wel een anderhalf uur flink door gewandeld....misschien daardoor een beetje futloos.:)

Het wordt tijd dat ik ook eens 'zulke' slappe trainingen ga neer zetten...misschien krijg ik dan ooit ook zo'n bruut fysiek!

Hey Daan, begin je ook wel eens met inclinewerk voor de borst?

Barbie curl ???
De plaatselijke blonde in de gym bij de arm genomen en wat staan curlen met haar?

lekkere workout!!

Niet zo zuur Daan ;)

Je zet gewichten neer waar ik jaloers op ben :D
Volgende keer beter kerel

Terug
Naar boven