MuscleMeat

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
Het wordt tijd dat ik ook eens 'zulke' slappe trainingen ga neer zetten...misschien krijg ik dan ooit ook zo'n bruut fysiek!

komt wel goed met jou....:)

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Hey Daan, begin je ook wel eens met inclinewerk voor de borst?

jawel hoor, over het algemeen doe ik meer incline dan gewoon.....fly's met dumbbells zijn ook altijd incline. en dumbbell schuin pak ik meestal op 45 graden.

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Barbie curl ???
De plaatselijke blonde in de gym bij de arm genomen en wat staan curlen met haar?

haha ff lekker pompen met die blonde :D

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

thanks kerel.

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Niet zo zuur Daan ;)

Je zet gewichten neer waar ik jaloers op ben :D
Volgende keer beter kerel

ja ik mag niet klagen....maar had ff wat anders in gedachten, volgende keer maar weer;)

Pino, ik kijk altijd!:D

al tijdje niet gepost, en eigenlijk weinig hier geweest en gesport, midden in verhuizing dus hard aan het klussen al me vrije uurtjes, maar ziet er nogsteeds goed uit hier, ondanks je "slappe" training;)

Nou zoals je zelf al zegt, wat een ontiegelijk SLAPPE training:D:D:D!!

• #2.165

haha eindelijk weer is een post van jou in mijn logje :bow:

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

al tijdje niet gepost, en eigenlijk weinig hier geweest en gesport, midden in verhuizing dus hard aan het klussen al me vrije uurtjes, maar ziet er nogsteeds goed uit hier, ondanks je "slappe" training;)

okee man, en schiet het een beetje op....je trainen gaat toch wel gewoon door?

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Nou zoals je zelf al zegt, wat een ontiegelijk SLAPPE training:D:D:D!!

het viel me gewoon ff tegen....volgende keer weer beter. de weken daar voor zat er toch nog wel een stijgende lijn in. misschien kwam het wel weer door de nachtdiensten. :)

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

het viel me gewoon ff tegen....volgende keer weer beter. de weken daar voor zat er toch nog wel een stijgende lijn in. misschien kwam het wel weer door de nachtdiensten. :)

Die post was dus 100% sarcastisch :P. Maar ik kan je gevoel begrijpen. Gewoon ****ed up als je terug moet in gewicht, voelt nooit goed!

• #2.167
verder vanavond alleen cardio gedaan...

33 min crosstrainer
15 min fietsen
15 min loopband, stevig doorstappen op 6 km per uur.....af en toe ff een minuutje hardlopen.

was op zich wel weer is lekker.

ja maar wel op lager pitje... 3 a 4 keer pw, maar vaker 3 dan 4 keer momenteel...

• #2.171
beentjes.

hacksquat machine
20 x 150
10 x 200
08 x 220
08 x 240
08 x 260 is volle bak...

single legextensions
10 x 35
08 x 45
08 x 55
08 x 65 is volle bak....

squat
10 x 100
08 x 120
06 x 140
10 x 150 spotter erbij en alles er nog ff uit...:)

stiff legged deadlift
10 x 70
10 x 80
02 x 08 x 90

standing calf raises
5 setjes 25 reps @100kilo

lying legcurl
08 x 35
08 x 40
08 x 45
08 x 35 heb met deze oef altijd het idee dat ik iets op de onderrug trek.
iemand dezelfde ervaring?
volgende keer maar weer lunges of splitsquad:)

op zich een lekkere training.

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

ja maar wel op lager pitje... 3 a 4 keer pw, maar vaker 3 dan 4 keer momenteel...

nouja als je het maar een beetje bij kan houden, anders moet je weer opnieuw beginnen. :D

"Op zich lekkere training"..?!!! :eek:
Hahaha, sterk man.
Die Squats na die Leg-presses en extensions... :bow:
Zijn die Squats ook nog wat diep, ofwa..?

• #2.173
"Op zich lekkere training"..?!!! :eek:
Hahaha, sterk man.
Die Squats na die Leg-presses en extensions... :bow:
Zijn die Squats ook nog wat diep, ofwa..?

thanks, probeer net iets lager als paralel.....in ieder geval geen sissi:D

helemaal atg heb ik wel afgeleerd met mijn onderrug;)

Ik vind het knap in ieder geval.
Je bent de enigste sluismeester waar ik respect voor heb. ;)

• #2.175
Het was maar een balkje dat van die deur afdonderde! :D

Heel sterk baas, die benentraining. Maar waarom nooit als eerste oefening squatten?

Ik wil ook een hacksquat machine:mad: Strong wheels, nightfly!:D

puuuuf beentjes zullen wel lekker vol gezeten hebben nice daan!

Terug
Naar boven