Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

Wel grappig om te zien dat zelfs nightfly maar 10kg gebruikt op de side raises! Of was het een typfout? Het zullen in ieder geval perfect uitgevoerde zijn:thumbs:

Wel zwaarpresswerk in ieder geval!:D!

Prettig weekend alvast!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.243
Wow, krijg je je armen nog omhoog? :D Lekker getrained! Fijn weekend ;).

haha jawel hoor....maar wel vol!!

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

flink volume op die pressjes daan! goed weekend he!

thanks man, die presses doen idd al genoeg....goed vol!

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Wel grappig om te zien dat zelfs nightfly maar 10kg gebruikt op de side raises! Of was het een typfout? Het zullen in ieder geval perfect uitgevoerde zijn:thumbs:

Wel zwaarpresswerk in ieder geval!:D!

Prettig weekend alvast!

langzame uitvoering en ff vasthouden boven, en uiteraard vrij van het lichaam houden...niet steunen. dan heb ik genoeg aan die 10 kilo...zeker na die presses:) thanks..

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

hehe mooi he :D

dit zijn waarschijnlijk raises uitgevoerd zoals ze moeten

nice work N :)
Agree!:D Maar zie er hier op het forum een hoop met weinig massa op het frame droog side raisen met 20+, vandaar dat nightfly me verbaasde met zijn behoorlijke muscle mass en die 10kg...

• #2.246

dit zijn waarschijnlijk raises uitgevoerd zoals ze moeten

nice work N :)

Agree!:D Maar zie er hier op het forum een hoop met weinig massa op het frame droog side raisen met 20+, vandaar dat nightfly me verbaasde met zijn behoorlijke muscle mass en die 10kg...

pak ze makkelijk met 20+, maar het geeft me niet een beter gevoel als met 10 of 12 ofzo.....branden doet het toch wel. en daarbij heb je altijd wel een planning in gedachten, dat je nog meer oefeningen moet doen.:)

als ik ze single arm pak, en dan meer voor de achterkant....dan worden ze meer achter het lichaam langs geslingerd. dan pak ik hem wel iets zwaarder.

dat zijn nooit strict uitgevoerde side raises , dat zullen wel lateral raises zijn
ik ben al blij met 5 goed uitgevoerde reps a 12 kg

Ik vraag mij altijd af wat ik nou in jouw log neer moet zetten, behalve erg lekker bezig:p
En dat jij ineens een gespierd mannetje zag lopen, dat geloof ik graag ja:cool:

• #2.249
ruggetje en biceps.

lat pulldown front
15 x 50
12 x 65
10 x 75
10 x 80

dumbbell row
4 x 10 x 40

seated row
2 x 10 x 90
2 x 10 x 100

pulldown with bullbar
10 x 80
10 x 85
10 x 90
10 x 100

straight arm pulldown
4 x 15 x 35/40/45

barbell curl
10 x 40
10 x 45
10 x 50
08 x 55

bicepskabels
6 setjes, 15 reps....steeds wat gewicht er af, geen rust.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Ik vraag mij altijd af wat ik nou in jouw log neer moet zetten, behalve erg lekker bezig:p
En dat jij ineens een gespierd mannetje zag lopen, dat geloof ik graag ja:cool:

dat heb ik ook altijd bij mezelf:D. idd we gaan gewoon door.....:)thanks

lekker geknalt daan! flinkte gewichten verzet!

Nice. Nog een pittig dropsetje op 't eind :).

Damn sterke rows man,zit je dan vol met die rows of heb je nog wel power over na die Rows?

En lekker die biceps vol gepompt met die kabel curls,lekkere training weer kerel

• #2.253
lekker geknalt daan! flinkte gewichten verzet!

Nice. Nog een pittig dropsetje op 't eind :).

thanks mannen.

---------- Toegevoegd om 06:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:35 ----------

Damn sterke rows man,zit je dan vol met die rows of heb je nog wel power over na die Rows?

En lekker die biceps vol gepompt met die kabel curls,lekkere training weer kerel

vol op rug? onderrug wel, met deads....maar de rest voel ik bijna nooit;) had nog wel 2 of drie oefeningen kunnen doen, maar of dat dan werkt? :)

Daar heb je dat crazy volume weer :)

Wat is trouwens die bullbar? Bij Google images krijg ik enkel jeep bumpers te zien :p

• #2.255
Daar heb je dat crazy volume weer :)

Wat is trouwens die bullbar? Bij Google images krijg ik enkel jeep bumpers te zien :p

haha crazy volume...valt toch nog wel mee.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

deze bedoel ik.....keer er op gezocht, toen vond ik deze naam. stond nog in mijn eigen log hehe.

Laatst bewerkt:
haha crazy volume...valt toch nog wel mee.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

deze bedoel ik.....keer er op gezocht, toen vond ik deze naam. stond nog in mijn eigen log hehe.

Damn, die ontbreekt nog in mijn home gym ...

Train jij zowel met de brede als met de smalle? Is er volgens jouw een verschil tussen de 2?

• #2.257
Damn, die ontbreekt nog in mijn home gym ...

Train jij zowel met de brede als met de smalle? Is er volgens jouw een verschil tussen de 2?

liggen er 2 bij ons in de gym.....meestal pak ik de halfwijde, die is zo'n 40 cm wijd. voor heel smal heb je natuurlijk die driehoekjes, en voor heel wijd gewoon de latpully stang...of het chinnen zelf.
deze ligt er een beetje tussen in....ook lekker om seated row mee te doen in hammergrip:).
of zoals ik gister van boven....en dan strek ik mijn armen niet geheel uit omhoog.

liggen er 2 bij ons in de gym.....meestal pak ik de halfwijde, die is zo'n 40 cm wijd. voor heel smal heb je natuurlijk die driehoekjes, en voor heel wijd gewoon de latpully stang...of het chinnen zelf.
deze ligt er een beetje tussen in....ook lekker om seated row mee te doen in hammergrip:).
of zoals ik gister van boven....en dan strek ik mijn armen niet geheel uit omhoog.

Mmm ... Fitness Seller heeft enkel 60cm ... vanavond maar even bestellen :p

• #2.259
Terug
Naar boven