Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
  • #2.262
benen.

SS hacksquat - legpress
15 x 160 - 15 x 180
12 x 200 - 12 x 200
12 x 230 - 18 x 230 rep out met legpress

single leg extensions
10 x 35
10 x 45
10 x 55
10 x 60

stiff legged deads
10 x 80
10 x 100
10 x 110
08 x 120

lunges
4 x 24 stappen x bw + 40

kuiten
3 setjes op legpress
3 setjes standing....

lying legcurl
4 x 12 x 30/35

lekkere training, niet echt zwaar....maar goed op volume.;)

Was dat brede kereltje er weer..? ;)

lekker volume dan!prima training

Damn Daan,wat zal jij overmorgen een spierpijn hebben in je benen ;)
Vooral in de Hamstrings man,top weer.

haha crazy volume...valt toch nog wel mee.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

deze bedoel ik.....keer er op gezocht, toen vond ik deze naam. stond nog in mijn eigen log hehe.
Ik ga de naam proberen te onthouden want ik wissel hier soms mee af.

Ik wil dat mannetje wel eens op een feest zien. :p

• #2.267
Was dat brede kereltje er weer..? ;)

ach man, durf niet meer te kijken :o

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

lekker volume dan!prima training

thanks hendrie!

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Damn Daan,wat zal jij overmorgen een spierpijn hebben in je benen ;)
Vooral in de Hamstrings man,top weer.

hmmm valt nog mee, maar bij mij is het meestal op zijn ergst 2 dagen er na he:)

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Ik ga de naam proberen te onthouden want ik wissel hier soms mee af.

Ik wil dat mannetje wel eens op een feest zien. :p

afspreken dan maar;)

Hahaha, ik neem aan dat die hacksquat - legpress supersets zijn.... Met die gewichten is damn sick man. Echt sterk.

Flinke pomp in je legs na die training?

Ziet er goed uit, wederom!;)

klinkt ook mooi
bijv 10x100 op de bullbar

• #2.273
Hahaha, ik neem aan dat die hacksquat - legpress supersets zijn.... Met die gewichten is damn sick man. Echt sterk.

Flinke pomp in je legs na die training?

lijkt veel, maar is toch machine werk...desondanks wel pomp hoor:)

volgende keer weer is die ouderwetse legpress....300 plus pakken;)

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

thanks!!!

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

[/COLOR]
:D herkenbaar.

Op mijn sportschool staat alles boven en moet ik na de training nog de trap af :o

haha idd, de weg terug kan dan wel is moeilijk wezen:D

en welkom in mijn log.

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Wees maar blij.
Bij ons liep er gisteren in de garage een grote, dikke, kale Hooligan achtige gozer rond die meer drukte dan ik kan... :eek:
:D

holigan look a like :cool:....mmmm, ja heb nu nog wat stekeltjes, maar zal vandaag of morgen ook wel kaal moeten. anders wordt het meer een monniken kapsel:D

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

klinkt ook mooi
bijv 10x100 op de bullbar

the sound of the bullbar;)

Veel gewicht verplaatst, ondanks dat je het zelfs geschouwd als een volume training. Die benen zullen goed vol gezeten hebben. En dan lekker als een penguin naar de kleedkamer waggelen. :p
Leg extensions doe ik tegenwoordig ook unilateraal, en moet zeggen dat dat zeer goed bevalt. Je kunt je lekker focussen op één been, en je kan met minder gewicht misschien nog wel meer frituren!

• #2.275
Veel gewicht verplaatst, ondanks dat je het zelfs geschouwd als een volume training. Die benen zullen goed vol gezeten hebben. En dan lekker als een penguin naar de kleedkamer waggelen. :p
Leg extensions doe ik tegenwoordig ook unilateraal, en moet zeggen dat dat zeer goed bevalt. Je kunt je lekker focussen op één been, en je kan met minder gewicht misschien nog wel meer frituren!

klopt, bij ons gaat de extension niet zwaarder als 65 kilo. maar met twee benen is ie eigenlijk net zo zwaar...vreemd genoeg. daarbij vind ik 1 of 2 single oefeningen wel lekker.
meestal doe ik dan op links altijd 1 of 2 reps meer, omdat links gewoon iets achter loopt.

thanks.

• Like
Waarderingen: verb
  • #2.276
borst.

bankdrukken
15 x 70
10 x 100
10 x 120
09 x 130
06 x 140
hier komt ie....denk probeer weer is 160 ;). pak de stang uit ...probeer diep adem te halen, schiet mijn kauwgom mijn strot in :o.
lig ik daar te hoesten en te proesten met 160 kilo boven me.....gelukkig kon ik hem doorslikken later. stang nog steeds boven me...toch maar ff 1 mooie rep gepakt.( stond gelukkig wel een spotter bij om een beetje te corrigeren)
1 x 160 :D

dumbbells schuin
4 x 10 x 40

borstmachine
3 x 12 x 120
1 x 20 x 100

dumbbell fly's
10 x 18
10 x 22
10 x 26
10 x 30

4 setjes buik, 20 reps.