AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

ok ah wel lekker toch binnen het uur klaar! probeer ik ook altijd!

hahahah verslikken in kauwgom :p

(ff afkloppen dit, want ik train ook altijd met kauwgom)

1x 160 = PR dan?

Alleszins super sterk na die setjes eerder al

Enneuh, nooit kauwgommen als je op je rug ligt :p

De pepermunt in je mond zorgt voor meer kracht natuurlijk, dus daarom kauwt ie als een malle tijdens het trainen. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.285
hahahah verslikken in kauwgom :p

(ff afkloppen dit, want ik train ook altijd met kauwgom)

denk dat ik maarv geen kauwgom meer neem tijdens het trainen hehe.

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

1x 160 = PR dan?

Alleszins super sterk na die setjes eerder al

Enneuh, nooit kauwgommen als je op je rug ligt :p

nee, staat nog een filmpje in deze log van 1 x 167,5. en anderhalf jaar terug heb ik ook nog een keer 2 x 170 gedrukt:)

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

De pepermunt in je mond zorgt voor meer kracht natuurlijk, dus daarom kauwt ie als een malle tijdens het trainen. ;)

haha heb wel is dat ik tanden knars als ik zwaar bezig ben...ook niet ideaal voor je tanden.:D

Sterke bench weer maar vooral die 4x10x40kg dumbbells vind ik impressive - en zeker als 2e oefening! Pump those tits.

zo zie je maar, hoe gevaarlijk t eigenlijk kan zijn hé zón klotekauwgumje..niet meer doen hoor;)

k*tKAUWGOM:D! Heb er ook wel mee getrained, maar over 't algemeen wordt ik alleen maar afgeleid door m'n eigen gekauw :P.
Goede training verder!

• #2.289
Sterke bench weer maar vooral die 4x10x40kg dumbbells vind ik impressive - en zeker als 2e oefening! Pump those tits.

thanks, voelde ze goed branden....diep en rustig uitvoeren.

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

zo zie je maar, hoe gevaarlijk t eigenlijk kan zijn hé zón klotekauwgumje..niet meer doen hoor;)

ben ik niet meer van plan....kan ook anders aflopen:)

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

k*tKAUWGOM:D! Heb er ook wel mee getrained, maar over 't algemeen wordt ik alleen maar afgeleid door m'n eigen gekauw :P.
Goede training verder!

thanks man.

kauwgom is anabool

Ik ben vandaag voor de zekerheid om een pakje Stimorol ice gegaan voor morgen. ;)

Ja hehe, ik zit toch in een k_t! :D

• #2.295
armen.

lying triceps extensions
4 x 15 x 40

overhead triceps ex...
4 x 15 x 30

hammer curl ( no mike)
10 x 22
10 x 26
08 x 30
08 x 24

triceps pushdow
15 x 35
15 x 37,5
15 x 40
12 x 40,5

triceps reverse pu....
4 x 10/12 x 30/35

preacher curl
12 x 40
12 x 45
10 x 50
30 x 30 burn...moest wel ff 2 x stoppen.

wrist curl(onderarmen) olympische stang
5 x 12 x 30

reverse barbell curl (bovenkant onderarmen)
4 x 12 x 30

triceps pumpdown single arm :)
4 x 20 x 15

preacher reverse curl
3 x 12 x 30
1 x 25 x 25

opmerking: pump's like a mongol :D

kon mijn muts van mijn jas niet meer over mijn hoofd meer krijgen...armen zaten net iets te vol hehe.

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Ja hehe, ik zit toch in een k_t! :D

das best kl*te dan;)

Kan me wel voorstellen dat ze vol zaten :D! Lekker training.

Wroar! Beestige pomp training!:D

lekker getraind daan, ga ook maar eens over op meer reps, ik wil ook die mongolpomp wel eens voelen,is weer eens wat anders.

je blijft lekker volume draaien he!

Lekkere training Daan :exactly:

Terug
Naar boven