Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

:roflol: logisch ook! - je was er weer vroeg bij vanmorgen

banken
20 x 70
10 x 100
10 x 110
08 x 120
08 x 130

Anders warm jij ff op met het gewicht en exacte dezelfde reprange waar ik afgelopen vrijdag een PR mee heb gezet :mad:

Wat is je max 1RM bench eigenlijk?

Ga nu ook beginnen met mijn benen goed te gaan trainen , veel te veel verwaarloosd..
De training is gek bra , ga zo door.. *Raises his hands*

Netjes weer. :thumb:

geen fb meer fly
nice bench hoor

slagveld in de gym kan niet van mij zijn daan, ik gebruik dumbbells tot 10 kg, en bench doe ik nu met zware stang zonder gewichten, (zit vooruitgang in), dus dat slagveld is door een ander aangericht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.567
Mooie training weer deze morgen:D:D!

Mooi volume op benen kerel! Veel reps.

Sick shit met preacher curls, hoe hou je het vol. Mijn biceps zouden exploderen denk ik.

:roflol: logisch ook! - je was er weer vroeg bij vanmorgen

thanks, ja is niet speciaal mijn favo om in de ochtend te trainen....maar goed als je s'middag moet werken moet het wel he:D

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Anders warm jij ff op met het gewicht en exacte dezelfde reprange waar ik afgelopen vrijdag een PR mee heb gezet :mad:

Wat is je max 1RM bench eigenlijk?

haha, heb een keer 2 x 170 gedrukt, en als het goed is staat er nog ergens een filmpje hier van 167, 5 van vorig jaar:)

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

Ga nu ook beginnen met mijn benen goed te gaan trainen , veel te veel verwaarloosd..
De training is gek bra , ga zo door.. *Raises his hands*

thanks, keep it on;)

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

geen fb meer fly
nice bench hoor

thanks, deze week ff UB en LB....weer ff voor de verandering lekker vier keer trainen.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

slagveld in de gym kan niet van mij zijn daan, ik gebruik dumbbells tot 10 kg, en bench doe ik nu met zware stang zonder gewichten, (zit vooruitgang in), dus dat slagveld is door een ander aangericht.

weet ik....heb tevens nog een aantal schoonmaak papiertjes en lege flesjes opgeruimd. wat een stelletje vuilakken daar joh. was als eerste...dus dat moet nog van de avond daarvoor geweest zijn.
de mensen zijn gewoon te beroerd om hun teringzooi op te ruimen :o

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

vandaag dus een rustdag....morgen weer LB. Hoop dat ik een beetje van mijn spierpijn af ben, die is toch nog wel een beetje heftig in de beentjes.
anders maar ff een beetje licht deloaden:)

eigenlijk had ik beter vandaag ook maar ff moeten trainen om mezelf af te reageren.
vanmorgen mijn auto weg gebracht voor de APK, ben intussen al 2 keer opgebeld....het bedrag staat nu al op 400 euro. dat zijn nou echt van die kosten waar ik ff net niet op zit te wachten :fuu:.

maar goed het is moeilijk te controleren, heb er zelf ook niet de ballen verstand van dat soort ijzer:D

wij hebben gisteren onze nieuwe flatje bekeken daan, dat gaat hem niet worden, afgezegd, kost 750 euro, of je daar vrolijk van wordt dan, zal je het verhaal morgen wel even vertellen

Das een hoop geld kerel... Focking apk.

Ik ben stilletjes aan het hopen dat die van mij nog een jaartje mee kan...

• #2.570
wij hebben gisteren onze nieuwe flatje bekeken daan, dat gaat hem niet worden, afgezegd, kost 750 euro, of je daar vrolijk van wordt dan, zal je het verhaal morgen wel even vertellen

mooi klote kerel, nouja hoor het morgen wel;)

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Das een hoop geld kerel... Focking apk.

Ik ben stilletjes aan het hopen dat die van mij nog een jaartje mee kan...

ja dat weet je, een paar kleine dingetjes en je zit op zo'n bedrag. het is gelukkig daar bij gebleven:)

Fietsen zulde!

• #2.572
gewicht was trouwens vanmorgen 92.5, dus schat zo'n beetje 3 kilo minder in 1 week haha. maar dat zal het meeste vocht wezen:D.....i hope :p

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

ja zelf fiets ik meestal naar mijn werk, maar het vrouwtje moet 25 km rijden....dus dan moet het wel he:)

haha geintje

APK geneuzel is klote man...van die onvoorziene kosten die ineens op je dak pleuren, balen. maarja, je bent wel buff

Ik train(de) altijd graag 's ochtends, maar dat schijnt niet zo heel verstandig te zijn ivm dat je bloedvaten e.d. dan nog "hard" zijn enzo...
Kweet eigenlijk niet in hoeverre zoiets schadelijk kan zijn..?
Eens tegen mijn baas zeggen dat ik pas na 4 uur na het ontwaken mag werken ivm mijn bloedvaten. ;)

Gaat lekker. :thumb:
:D

Ik doe ook vreselijk mijn best hummer, misschien komt dat omdat ik ook altijd 's,ochtends train, cut man die harde aders, het roer moet om, 's,ochtend AEX(harde aders) 's,avonds trainen, so be it !!!

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Sorry ik typ AEX ik bedoel natuurlijk Sex

Natuurlijk bedoel je SEX. :rolleyes:
Al heb ik soms tijdens de coïtus ook wel eens harde aders geloof ik...?
Hell, ik heb alleen tijdens coïtus harde aders! :D

• #2.578
LBtje weer....

hacksquat machine
20 x 150
12 x 180
12 x 190
12 x 200

single leg extensions
12 x 30
12 x 35
12 x 40
12 x 40

deadlift
4 x 10 x 120

standing calf raises
4 x 25 x 100

2 oefeningen buik, 10 sets

that's it :)

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Natuurlijk bedoel je SEX. :rolleyes:
Al heb ik soms tijdens de coïtus ook wel eens harde aders geloof ik...?
Hell, ik heb alleen tijdens coïtus harde aders! :D

zichtbare bedoel je:rolleyes:

Idd harde aders zou niet goed wezen...dan wordt het tijd voor een bypass:D

Doe jij je DL's met deadstop? Dan ben je wel even bezig met 10 reppers imo :p

---------- Toegevoegd om 07:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------

Hummer heeft rioolbuizen als aders anders kan zijn lichaam de kracht in zijn bloed niet aan :)

Terug
Naar boven