MuscleMeat

Nightfly's working on body for life!

Zo. dus hier traint een eckte eckte kerel. Dat is aan je trainingen wel af te lezen flyguy ;) wat kan jij banken man :eek: moet ik nog beetje op oefenen :o

• Topic Starter Topic Starter
Netjes weer Daan, werkse zo meteen...

Goed bezig weer man, gaat goed met jou:thumb:

Mooie benen workout! 5x140 en 8x120kg fullsquats zijn niet mis IMO!

Damn, dat zijn een paar brute trainingen kerel! :thumbs:

thnks gasten :thumbs:

---------- Toegevoegd om 01:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

Zo. dus hier traint een eckte eckte kerel. Dat is aan je trainingen wel af te lezen flyguy ;) wat kan jij banken man :eek: moet ik nog beetje op oefenen :o

thnks man, komt vanzelf kwark .....je gaat al als een speer:)!

He senior, ik ben eens benieuwd wat je op zo'n dag nu allemaal eet? Gaat je cut nog een beetje goed?
Je bent al wel lekker bezig met cardio zie ik :)

Wat heb je in het verleden allemaal uitgespookt, ik bedoel, ben je altijd naturel gebleven of heb je andere capriolen uitgehaald :D?

Fijne dag man!

brutale trainingen weer ouwe man, wij jonkies worden flink geowned! :bow:

He senior, ik ben eens benieuwd wat je op zo'n dag nu allemaal eet? Gaat je cut nog een beetje goed?
Je bent al wel lekker bezig met cardio zie ik :)

Wat heb je in het verleden allemaal uitgespookt, ik bedoel, ben je altijd naturel gebleven of heb je andere capriolen uitgehaald :D?

Fijne dag man!

gaat lekker maat! nee ben helaas niet meer naturel:) wel een paar kuren gehad...maar stel je daar niet te veel van voor, heb altijd vrij laag gezeten in dosis! ben er nog al gevoelig voor :p.

cardio ben ik flink aan het opschroeven, nu na elke traing minimaal 30/35 min cardio. dit kijk ik ff aan wat het doet.....opschroeven en eventueel nuchter kan altijd nog.

mijn voeding is heel erg verschillend...vooral ook omdat ik 3 ploegendienst loop. maar zal v/d week wel is een normale vrije dag neer zetten hier;)

grt

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

brutale trainingen weer ouwe man, wij jonkies worden flink geowned! :bow:

haha doe mijn best loo...thanks!!! :thumbs:

Hehehe...dit is één van de weinige sporten waar vaak de jongeren door de ouderen worden geruled...:)

Niet altijd natuurlijk, je kan op je 28e al tien jaar ervaring hebben in krachttraining.

Zware gewichten is domweg een kwestie van gewenning en daar gaan toch wat jaren overheen.

En dan heb je nog de catogerie die van nature al behoorlijk sterk zijn.

Maar Daan je bent een goede vertegenwoordiger van onze ouwe lullen club!..:D

Ben er van overtuigd dat je ons trots gaat maken op 1 augustus, keep up the good work!:thumbs:

Laatst bewerkt:
Hehehe...dit is één van de weinige sporten waar vaak de jongeren door de ouderen worden geruled...:)

Niet altijd natuurlijk, je kan op je 28e al tien jaar ervaring hebben in krachttraining.

Zware gewichten is domweg een kwestie van gewenning en daar gaan toch wat jaren overheen.

Ben er van overtuigd dat je ons trots gaat maken op 1 augustus, keep up the good work!:thumbs:

+1: Elke zin is raak hier! :D

Nice trainingen man! Ook veel gewicht. Wat voor een werk doe je, in verband met nachtdiensten? Ben je beveiliger of iets? Gewoon interesse, that's all.

Verder succes met het ijzer!

@tremendes @ sigi @Gijsderoo thanks voor de motivatie!!!

speciaal voor koekiemonster.....2 van mijn mijn maaltijden van vandaag :)

vanmiddag om half vier tonijn met gerookte makreel, tomaat.....etc.

vanavond om zes uur panga, sla ,tomaat...etc..

zoals jullie zien vandaag heel weinig carbs, het is toch een rustdag :D.

grt.

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit :D

Ik lust geen vis..maar dit ziet er wel smakelijk uit hoor...

+1 ik had het niet beter kunnen zeggen. :bow:

EDIT: en nee, ik ben zelf ook niet meer de jongste :p

Nice trainingen man! Ook veel gewicht. Wat voor een werk doe je, in verband met nachtdiensten? Ben je beveiliger of iets? Gewoon interesse, that's all.

Verder succes met het ijzer!

ja klopt, ik beveilig het water, om precies te zijn scheepvaart-verkeersleider :)

thanks!

Goede maaltijden!!!
Low carbs smelten de vetjes weg ;)

Terug
Naar boven