- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie benen workout! 5x140 en 8x120kg fullsquats zijn niet mis IMO!
Zo. dus hier traint een eckte eckte kerel. Dat is aan je trainingen wel af te lezen flyguywat kan jij banken man
moet ik nog beetje op oefenen
![]()
!He senior, ik ben eens benieuwd wat je op zo'n dag nu allemaal eet? Gaat je cut nog een beetje goed?
Je bent al wel lekker bezig met cardio zie ik
Wat heb je in het verleden allemaal uitgespookt, ik bedoel, ben je altijd naturel gebleven of heb je andere capriolen uitgehaald?
Fijne dag man!
wel een paar kuren gehad...maar stel je daar niet te veel van voor, heb altijd vrij laag gezeten in dosis! ben er nog al gevoelig voor
. 
brutale trainingen weer ouwe man, wij jonkies worden flink geowned!![]()

Hehehe...dit is één van de weinige sporten waar vaak de jongeren door de ouderen worden geruled...
Niet altijd natuurlijk, je kan op je 28e al tien jaar ervaring hebben in krachttraining.
Zware gewichten is domweg een kwestie van gewenning en daar gaan toch wat jaren overheen.
En dan heb je nog de catogerie die van nature al behoorlijk sterk zijn.
Maar Daan je bent een goede vertegenwoordiger van onze ouwe lullen club!..
Ben er van overtuigd dat je ons trots gaat maken op 1 augustus, keep up the good work!![]()

.Ik lust geen vis..maar dit ziet er wel smakelijk uit hoor...

jammer man, dat scheelt je toch een grote keus uit heel wat goede eiwitten![]()

Hehehe...dit is één van de weinige sporten waar vaak de jongeren door de ouderen worden geruled...
Niet altijd natuurlijk, je kan op je 28e al tien jaar ervaring hebben in krachttraining.
Zware gewichten is domweg een kwestie van gewenning en daar gaan toch wat jaren overheen.
En dan heb je nog de catogerie die van nature al behoorlijk sterk zijn.
Maar Daan je bent een goede vertegenwoordiger van onze ouwe lullen club!..
Ben er van overtuigd dat je ons trots gaat maken op 1 augustus, keep up the good work!![]()

Nice trainingen man! Ook veel gewicht. Wat voor een werk doe je, in verband met nachtdiensten? Ben je beveiliger of iets? Gewoon interesse, that's all.
Verder succes met het ijzer!

ja klopt, ik beveilig het water, om precies te zijn scheepvaart-verkeersleider
thanks!

ja klopt, ik beveilig het water, om precies te zijn scheepvaart-verkeersleider
thanks!

Je zou het ook prima doen als portier, brutaal breeje vent haha![]()
Dan probeert ie steevast, demonstratief, voor zo'n schip te gaan staan.
En elke keer is hij verbaasd dat dat niet kan en dat hij kopje onder gaat..![]()