timmert
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja kweet het
Had zelf vanavond spare-ribs gemaakt, zitten ook eiwitjes in!
Maar ook vetjes..![]()

. krijg ik me toch een sweep in mijn nek
....oohhhman net voor de schoudertraining, wat een k*tzooi!
vanmiddag schoudertraining....
was geen beste training.
grt

maakt niet uit gozer....trouwens een beetje vet is niet zo erg. verbrand je wel weer![]()

zweepslag in je nek
of er sprong gewoon een spiertje?

ik denk een soort van zweepslag ofzo, heb er trouwens nog last van.
---------- Toegevoegd om 07:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:11 ----------
![]()
![]()
anyway succesFlink balen als je zweepslag hebt..heb je niet iemand die je lekker kan masseren ofzo..tis balen als je trainingen er onder gaan lijden..of miss infraroodsauna??anyway succes
.... hehe.
ik denk een soort van zweepslag ofzo, heb er trouwens nog last van.
---------- Toegevoegd om 07:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:11 ----------
Flink balen als je zweepslag hebt..heb je niet iemand die je lekker kan masseren ofzo..tis balen als je trainingen er onder gaan lijden..of miss infraroodsauna??anyway succes

met zweepslag moet je echt oppassen dat is best wel heavy en kan lang aanhouden! Of het moet iets anders zijn geweest. Ik weet niet of zweepslag ook voorkomt in de nek, maar het is wel een beetje het gevoel zoals jij het beschrijft.
---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------
kwas laatst bij sauna van egmond, ooit geweest daar? erg aan te raden![]()
. dus die bestaat nog steeds....in onze gym is ook een sauna, maar zo'n verwendagje in een echte sauna is natuurlijk beter!