AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

brutale trainingen en bruut fysiek!
dit ga ik volgen
succes met de contest

• Topic Starter Topic Starter
vanmiddag schoudertraining....:p

viel allemaal een beetje tegen, was vanmiddag nog ff onder de zonnebank geweest. daarna ff douchen...ben ik me aan het afdrogen, maak een verkeerde beweging :(. krijg ik me toch een sweep in mijn nek:o....oohhhman net voor de schoudertraining, wat een k*tzooi!
eerst nog ff gegeten...daarna toch naar de sportschool.
naja toch maar wat proberen..

dumbbellpress daar had ik gelukkig geen last van.
15 x 16
15 x 26
10 x 32
8 x 36
8 x 40 niet echt verwacht....was al bijna 2 dagen op zero carbs.
6 x 32 hele trage set.

neckpress
12 x 70 stoeltje stond niet goed, barbell steeds tegen mijn hoofd :mad:
10 x 80 met pijn en moeite, voelde mijn nek weer erger....
15 x 50 maar een beetje pompen...toen wilde iemand anders wat doen in de smith. was er helemaal klaar mee....

side raises
5 x 15 x 10 kilo beetje licht doorpompen.

preachercurl
20 x 30
15 x 40
10 x 50
10 x 55
15 x 40
15 x 30
daarna nog wat beachboy curlen met dumbbells, setjes van 20 reps met 20 kilo.
pushdowns voor triceps setjes 30 reppers met 30/40 kilo.
aansluitend 35 min cardio.

was geen beste training.

grt

vanmiddag schoudertraining....:p

was geen beste training.

grt

Die hebben we allemaal wel eens, maar je hebt 'm toch maar gedaan!

En vaak zijn dat soort moeizame trainingen in the long term, de beste.;)

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Ik weet ut..:o

Wrijf het er maar in Porter..:(

Waren wel eigen gemaakte hoor, eerst koken en dan grillen.

Maarre...ik doe het ook wel eens goed hoor.

Zojuist...bak kwark(500gr), 200ml melk, 2 scheppen whey in de blender.

Sorry Daan...voor de off topic, maar dit moest even rechtgezet worden anders vindt Porter me helemaal een Billy Turf..:p

maakt niet uit gozer....trouwens een beetje vet is niet zo erg. verbrand je wel weer:)

zweepslag in je nek???
of er sprong gewoon een spiertje?

ik denk een soort van zweepslag ofzo, heb er trouwens nog last van.

---------- Toegevoegd om 07:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:11 ----------

:aai: :kiss:

Flink balen als je zweepslag hebt..heb je niet iemand die je lekker kan masseren ofzo..tis balen als je trainingen er onder gaan lijden..of miss infraroodsauna??;) anyway succes

Flink balen als je zweepslag hebt..heb je niet iemand die je lekker kan masseren ofzo..tis balen als je trainingen er onder gaan lijden..of miss infraroodsauna??;) anyway succes

hopelijk is het volgende week wel weer okee, en anders is haarlem wel vlakbij :p.... hehe.
misschien dat ik een saunatje pak vandaag of morgen:)

Wel een sterke schouder training kerel. Hoop dat je snel herstel bent.. Ik ga ff wat karma verdelen;)

ik denk een soort van zweepslag ofzo, heb er trouwens nog last van.

---------- Toegevoegd om 07:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:11 ----------

met zweepslag moet je echt oppassen dat is best wel heavy en kan lang aanhouden! Of het moet iets anders zijn geweest. Ik weet niet of zweepslag ook voorkomt in de nek, maar het is wel een beetje het gevoel zoals jij het beschrijft.

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

kwas laatst bij sauna van egmond, ooit geweest daar? erg aan te raden :)

met zweepslag moet je echt oppassen dat is best wel heavy en kan lang aanhouden! Of het moet iets anders zijn geweest. Ik weet niet of zweepslag ook voorkomt in de nek, maar het is wel een beetje het gevoel zoals jij het beschrijft.

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

kwas laatst bij sauna van egmond, ooit geweest daar? erg aan te raden :)

wel geweest ja....maar dan praat ik over heel wat jaartjes terug;). dus die bestaat nog steeds....in onze gym is ook een sauna, maar zo'n verwendagje in een echte sauna is natuurlijk beter!

Zo'n verwen dagje in de sauna is echt een aanrader.:D
Gewoon lekker heel de dag niks doen ipv hard trainen.:p
Zelf doe ik dan geen massage ofzo want dat laat ik in me gym doen.
Fijn weekend en sterkte met je nek.

Vandaag verwacht ik wel weer een uitgebreid trainingsverslag!

Terug
Naar boven