XXL Nutrition

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
de training van gisteravond...borst!

bankdrukken
20 x 60
12 x 110
10 x 120
8 x 130
7 x 140
5 x 150
12 x 110

schuin dumbbells
10 x 40
10 x 45
09 x 45
10 x 40

borstmachine
4 x 12 x vollebak (120kilo)

barbelcurl
20 x 20
12 x 30
10 x 40
08 x 50
06 x 60
preachercurl
06 x 62
08 x 52
12 x 47
15 x 42
23 x 32
aansluitend 25 min cardio
grt

Misschien een domme vraag, maar hoe hou je nu eigenlijk je vooruitgang bij? adhv je volume?

Biceps pumpzzzz for the win :p

Misschien een domme vraag, maar hoe hou je nu eigenlijk je vooruitgang bij? adhv je volume?

Biceps pumpzzzz for the win :p

vooruitgang ???, nee hou ik niet echt meer bij, vind ik niet meer boeiend :D.
hou toch geen vaste gewichten.....met die onregelmatige diensten ben ik al blij als ik gewoon kan doortrainen.

maar verder zie ik dat wel op weer mijn bank/squat/etc.....en het belangrijkste mijn body;)

heb een tijdje terug een stuk lichter getraind, en toch progressie gemaakt op mijn fysiek.....:p

alweer 5x150kg bp, word langzamer hand een beetje saai Nightfly - hehe:P
erg sterk, een voorbeeld voor velen op jou leeftijd!
die preacher-curl is dat trouwens met met EZ-Bar of DB?

alweer 5x150kg bp, word langzamer hand een beetje saai Nightfly - hehe:P
erg sterk, een voorbeeld voor velen op jou leeftijd!
die preacher-curl is dat trouwens met met EZ-Bar of DB?

thanks man, ja jammer genoeg gaan die gewichten niet echt snel meer omhoog....er zat gister misschien wel iets meer in hoor. maar gezien mijn nekblessure en nachtdiensten van die week daarvoor, maar wat in gehouden.

preachercurl is met de ez-bar :)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Sue
thanks man, ja jammer gaan die gewichten niet echt snel meer omhoog....er zat gister misschien wel iets meer in hoor. maar gezien mijn nekblessure en nachtdiensten van die week daarvoor, maar wat in gehouden.

preachercurl is met de ez-bar :)
ik maakte ook maar een geintje - hehe, 5x150 is gewoon brutaal geld ook voor de preacher-curls, liever jij dan ik:P

Sjeuzus nachtvlieg! Wat ben jij tyfussterk man. Kwarkie beetje jaloers hoor :sad:

overdreven sterke benchpress :D damn nice!

Pak de volgende keer ff die 50s bij de presses...;)

Brutale training weer kerel.

Monsterlijke gewichten!!:fire:

zo net weer terug van een rugtraining.
alles voelt goed, nekblessure van vorige week is weg en onderrug gaat tot nu toe ook lekker:)

chinnen
3 x 10 bw

t-bar losse stang in de hoek
12 x 80
10 x 100
10 x 120
08 x 130
10 x 100

front lat pully
10 x 65
10 x 75
10 x 85
10 x 95

deadlift
12 x 50
10 x 100
08 x 140
06 x 160
04 x 170

nog een roei-oefening met brede handgreep???
3 setjes met 80 kilo

triceps
skulcrushers
4 setjes oplopend tot 60 kilo

overhead rope triceps extensions
4 x 12 x licht gewicht

3 setjes pushdown gewicht 40 kilo.

aansluitend 40 min cardio.
op zich een lekkere maar lange training, meer als twee uur.

grt

dat banken blijft echt asociaal gewoon.

ff 12 x 110 als toetje om ff te pompen. :eek:

Nette training man, en veel gewicht

ben geen trouwe lezer van je log. Maar wilde even vragen of je vaker last hebt van blessures of pijntjes en dergelijke. Je bent immers (toch al) 45 en je verzet serieus zware gewichten (respect daarvoor). Kan me voorstellen dat je lichaam misschien begint te tegenstribbelen?

dat banken blijft echt asociaal gewoon.

ff 12 x 110 als toetje om ff te pompen. :eek:

Nette training man, en veel gewicht

thanks gasten!:)

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

ben geen trouwe lezer van je log. Maar wilde even vragen of je vaker last hebt van blessures of pijntjes en dergelijke. Je bent immers (toch al) 45 en je verzet serieus zware gewichten (respect daarvoor). Kan me voorstellen dat je lichaam misschien begint te tegenstribbelen?

ach, als ik mezelf vergelijk met andere jongens bij ons in de gym ....die stukken jonger zijn als mij, veel lichter(p*ssy) trainen, valt het denk ik wel mee. tuurlijk heb ik af en toe een (lichte) blessure, maar ga ook wel regelmatig over the edge :D.

en ''mijn'' probleem is voornamelijk te veel willen trainen, kan moeilijk een dagje rust houden ;)

grt

Hehehe...AL 45!

Met andere woorden: Daan, je bent een ouwe luhuul! :p

Maar dan wel een ouwe lul die 90% van dbb ruled...:)

De ouderen hier zijn een mooi voorbeeld van hoe je het verouderingsproces vertraagd door te trainen.

Het verschil tussen niet trainenden en degene die wel trainen is op onze leeftijd mega.

Groter nog dan het verschil tussen niet trainende en wel trainende 25-jarigen.

Waar de meeste van onze leeftijdgenoten al geen knip voor de neus meer waard zijn, lopen wij nog, in ons eentje, met wasmachines en drogers te zeulen als onze dochters op kamers gaan.;)

Hehehe...AL 45!

Met andere woorden: Daan, je bent een ouwe luhuul! :p

Maar dan wel een ouwe lul die 90% van dbb ruled...:)

De ouderen hier zijn een mooi voorbeeld van hoe je het verouderingsproces vertraagd door te trainen.

Het verschil tussen niet trainenden en degene die wel trainen is op onze leeftijd mega.

Groter nog dan het verschil tussen niet trainende en wel trainende 25-jarigen.

Waar de meeste van onze leeftijdgenoten al geen knip voor de neus meer waard zijn, lopen wij nog, in ons eentje, met wasmachines en drogers te zeulen als onze dochters op kamers gaan.;)

mooi gesproken rene.....idd je moet is kijken hoe het gros van mijn collega's er uit zien, of eigenlijk ...hoe ze er ''niet'' uit zien!:D

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Respect voor je broerie, zijn die duracell bat nooit eens leeg?;)

vandaag weer even verplicht bijladen broer, morgen aan de bak:)

Stevige back workout ... en nog cardio erachter ... nice !

Enneeeeuh, waar blijven die squats kerel? :p

Terug
Naar boven