Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
Associaal hoge gewichten gewoon! Beeschdt!!

thanks koek!

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Stevige back workout ... en nog cardio erachter ... nice !

Enneeeeuh, waar blijven die squats kerel? :p

thanks rob!

squats/benen staan vanavond op het programma:)

vanmorgen ff gewogen tegen de 96 kilo nu....maar op mijn middel ben ik toch een cm of 4 kwijt, maar dat is in de spiegel ook wel te zien. gaat de goede kant op.

Ziet er goed uit, ga zo door. Ik ga je volgend:)

Goed zo Daan net zo droog worden als je avatar "achmed":cool:.
Btw een tipje van de sluier??

net weer terug van een lekkere beentraining!

frontsquat strikt en zo diep mogelijk, reet bijna op de grond:)
15 x 50
10 x 80
08 x 100
05 x 110
03 x 120

legpress
15 x 200
12 x 230
12 x 260
12 x 290

legextensions
15 x 30
12 x 40
10 x 45
15 x 25

legcurl liggend
12 x 30
12 x 35
10 x 40

lunges
3 setjes van 20 stappen + 36 kilo

4 setjes kuiten
aansluitend 30 min cardio, en dat ging niet meer echt van harte:)
grt

Forse frontsquats nachtvlieg!:D

dikke shit weer nachvlieg ;)

thanks, ja merk dat ik daar snel sterker mee wordt.....doe het nu sinds een maand of twee wat vaker. alleen glipt die stang nog wel is weg bij de zwaardere sets.....das minder.

Ja, gebeurd me ook wel eens. De meeste zeggen dan een oly grip te gebruiken,
maar daar ben ik niet flexibel genoeg voor lijkt wel :) Ik draai gewoon een handdoek
rond de barbell en dat lukt al beter. Je kan ook magnesium proberen, maar dat is
weer zo'n heel gedoe hé.

Sterke poten training kerel !

maar daar ben ik niet flexibel genoeg voor lijkt wel :) Ik draai gewoon een handdoek
rond de barbell en dat lukt al beter. Je kan ook magnesium proberen, maar dat is
weer zo'n heel gedoe hé.

Tip van flip...haal bij de bouwmarkt een stukje isolatiemateriaal van een cm of 30, soort foam wat kindertjes ook wel op crossfietsjes hebben zodat ze hun tandjes niet op het stuur eruit vallen.
En druk die over de stang.
Vindt je dit te dik, kan je ook nog bij de fietsmaker een oude binnenband van een brommer halen.

Tip van flip...haal bij de bouwmarkt een stukje isolatiemateriaal van een cm of 30, soort foam wat kindertjes ook wel op crossfietsjes hebben zodat ze hun tandjes niet op het stuur eruit vallen.
Vindt je dit te dik, kan je ook nog bij de fietsmaker een oude binnenband van een brommer halen.

mmm ... sweet ! Ga ik een voor kijken seg !

Thanks

thanks maat:thumb:

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

weer zo'n heel gedoe hé.

ja idd, ook maar is proberen...magnesium is geen optie bij ons, wordt niet echt op prijs gesteld:)

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

thanks flip, zal ff de brommerband van mijn buurman er uit snijden :D :eek:

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Om nog maar niet te spreken van de angst die jullie inblazen op 'verkeerde aanstaande schoonzonen'!:D

mijn dochter regelt haar zaakjes over het algemeen zelf wel, en dat lukt aardig na een aantal jaren kickboksen en krav maga ;)

En dat ze pas 13 jaar zijn maakt me geen zak uit!!

maar daar ben ik niet flexibel genoeg voor lijkt wel :)

Oly grip is ook niet alles, is een killer voor je polsen -.- (Ik kan weer niet gekruisd pakken, dan flikkert alles uit mijn handen :P)

@ Nachtvlieg, top fysiek dat is een mooi streven voor de komende paar jaar :D Krachtstats zijn ook nice! Geen last van je knieen met heel diep front squatten? Ik heb zelf altijd het idee dat FSQ belastender is voor mijn knieen namelijk

Dikke been training weer! Asstothegrass squats branden altijd lekker ;)

Overigens wat voor soort cardio doe je na de benentraining?
Want mij werd verteld dat ik beter niet cardio kan doen na een benentraining (of enkel roeien), omdat je anders je benentraining verkloot.

Oly grip is ook niet alles, is een killer voor je polsen -.- (Ik kan weer niet gekruisd pakken, dan flikkert alles uit mijn handen :P)

@ Nachtvlieg, top fysiek dat is een mooi streven voor de komende paar jaar :D Krachtstats zijn ook nice! Geen last van je knieen met heel diep front squatten? Ik heb zelf altijd het idee dat FSQ belastender is voor mijn knieen namelijk

thnks man! nee gelukkig geen last van mijn knieen, ben gaan frontsquaten voor mijn onderrug...maar dat gaat gelukkig ook goed.

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Dikke been training weer! Asstothegrass squats branden altijd lekker ;)

Overigens wat voor soort cardio doe je na de benentraining?
Want mij werd verteld dat ik beter niet cardio kan doen na een benentraining (of enkel roeien), omdat je anders je benentraining verkloot.

thnks obeb, meestal doe ik zo,n 20/25 min heel licht crosstrainer en nog 10/15 min fietsen er achteraan. als ik stop met kracht zit ik al meestal op 115/120 hartslag, en cardio voor mijn vetbranding zit zo'n beetje rond de 120....dus dat komt aardig uit. dus hele lichte cardio lijkt mij geen probleem voor spiergroei.:)

Terug
Naar boven