- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit Daan, als je het nog leuker wilt maken dan pak je je 3de opwarm setje, voor 5 sets van 10![]()
Kort maar krachtige op de schouders! Wel weer een mooie serie dumbbell presses.

Ik ben een beetje aan de late kant, maar top dat je weer back on track bent kerel! Een van de weinige logs die ik volgde en nu weer vol dus!
Ps. Gewoon weer de beesten trainingen die ik van je gewend ben.

achja never mind.geen rep out?
en doe eens rustig jij .... mij niet inhalen héik wil die 100 eerst
![]()

nee...had ook die dumbbells nog in gedachten. inhalen...pffff...heb je nog ff, nouja moet zeggen is ook wennen hoor. zo staand pressen zonder steun, mijn onderrug zit gelijk weer vol ivm met aanspannen.
had ik die dumbbells gelijk gepakt, had ik zeker 38 makkelijk een set kunnen maken. en die 20º support maken ook een wereld van verschil![]()
haha - never mind inderdaad.deze afkorting is mij niet bekendachja never mind.

haha - never mind inderdaad.
ik wilde een opmerking maken over je toepassing van Wendler, maar zag dat je het zelf al had toegelicht onderin je post - daarom haalde ik m'n post weer weg![]()

bij daan moeten we niet aan 70 denken maar idd aan 90/100
nice job

bij daan moeten we niet aan 70 denken maar idd aan 90/100
nice job

Iedereen aan Wendler de laatste tijd! Dikke trainingen in ieder geval weer fly!![]()
thanks man.Ik moet binnenkort ook maar eens een baantje fixen waarbij ik tijd heb om ebooks te lezen. Want het komt er nu nooit van!

Leuk dat Wendler bevalt, lees eerst t boek maar eens op je dooie gemak![]()

Bijna het oude niveautje Daan, moet ik toch weer op je letten, komt wel goed met jou![]()
thanks man!!