AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
Je kan ook om de x aantal weken eens een highrepweekje doen zoals ik doe é. Bevalt me wel goed!

ja precies, zo af en toe een weekje kan geen kwaad. maar ik train nog steeds een 4 daagse split. dus moet het wel een beetje goed verdelen qua reps.

ouwe baas, hoe krijg jij die db's omhoog met schouderpressen?

Boven de 36 laat ik ze aangeven omdat ik anders zo'n achterlijke zwaai moet maken om ze boven m'n hoofd te krijgen dat het risico op schouderblessures met 42,7% toeneemt.

Boven de 36 laat ik ze aangeven omdat ik anders zo'n achterlijke zwaai moet maken om ze boven m'n hoofd te krijgen dat het risico op schouderblessures met 42,7% toeneemt.

Op je knie zetten en dan opwippen zeg maar.

Ja ik laat zal altijd langs m'n lichaam hangen en dan omhoog zwaaien.
Op je knie is beter denk ik ja, alleen ik krijg ze nooit hoog genoeg "gewipt".

met behulp van de wip maakt ik een hammercurl zeg maar en dan press.

Ja ik laat zal altijd langs m'n lichaam hangen en dan omhoog zwaaien.
Op je knie is beter denk ik ja, alleen ik krijg ze nooit hoog genoeg "gewipt".
staand omhoog zwaaien en daarna gaan zitten doe ik wel eens. Het gevaar is de draaing die je moet maken ja. Of je moet iemand hebben die ze mee aangeeft? Vanaf je knie moet je wel ineens een harde zet geven, anders dan liggen ze zo weer beneden:D

staand omhoog zwaaien en daarna gaan zitten doe ik wel eens. Het gevaar is de draaing die je moet maken ja. Of je moet iemand hebben die ze mee aangeeft? Vanaf je knie moet je wel ineens een harde zet geven, anders dan liggen ze zo weer beneden:D

zo doet m'n trainingsmaat het ook ja, vanuit staand en dan "duikt" hij eronder.
Kijk in principe kan ik het ook wel op die acrobaten manieren, maar ik ben veels te bang voor blessures. Daarnaast kost het me zeker 1 a 2 reps in kracht om ze zelf omhoog te krijgen.

Kijk in principe kan ik het ook wel op die acrobaten manieren, maar ik ben veels te bang voor blessures. Daarnaast kost het me zeker 1 a 2 reps in kracht om ze zelf omhoog te krijgen.

kijk inderdaad uit voor blessures, anders mag je net als ik een halfjaar oefeningetjes doen voor slijmbeurs ontstekingen. Ik zou zeggen, probeer de "knie methode" eens uit, ben toch wel benieuwd of het dan wel lukt bij je.

Of je gebruikt powerhooks in Squatrack.:P

Ik hang er altijd helium ballonetjes aan, eenmaal boven prikt mijn maat ze lek.

thnks rob, maar een lekker setje was het niet met die 45's:)

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

tot en met 40 knie ik ze omhoog, deze 45's heb ik aan laten geven...maar gewoon een drama is dat. volgende keer wacht ik tot ik een grote jonguh ben, en doe het zelf:D

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Op je knie zetten en dan opwippen zeg maar.

idd;)

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

heb ook wel is iemand gezien met 50's ....zwaaien en dan net als een gewichtheffer er onder springen.:p

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

dat bedoelde ik net:D

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Of je gebruikt powerhooks in Squatrack.:P

dat doet robke ook, ga morgen ff kijken voor straps....kijk ook ff voor die hooks.

Voel me een p*ssy met de 32-ers als ik het hier zo lees.

Geen wonder dat m'n schouders niet lekker gaan.

Mooie stimulans voor mij om ook die 40-ers te kunnen pakken.

Ik hang er altijd helium ballonetjes aan, eenmaal boven prikt mijn maat ze lek.

dan heeft ie zeker te snel geprikt :nanner: :D

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Voel me een p*ssy met de 32-ers als ik het hier zo lees.

Geen wonder dat m'n schouders niet lekker gaan.

Mooie stimulans voor mij om ook die 40-ers te kunnen pakken.

train je met een maat.....dat scheelt natuurlijk heel wat....train nu met een jongen van 21...beresterk, zit al op dik 150 bank en komt lekker mee met alle oefeningen.

ff een foto van vanmiddag in de tuin :cool:
vond het alleen jammer dat mijn biceps(rechts uiteraard) in het niet valt, hij lijkt hier wel heel klein :p. mijn eigen schuld, sta er niet echt recht voor:)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
ff een foto van vanmiddag in de tuin :cool:
vond het alleen jammer dat mijn biceps(rechts uiteraard) in het niet valt, hij lijkt hier wel heel klein :p. mijn eigen schuld, sta er niet echt recht voor:)

mooie scooter of wou je die niet showen met je foto:D

mooi werk supadupa_fly

Leuk een foto in je log Daan...

Kan zien dat je droog wordt man!

Gaat helemaal goed komen met jou.

Terug
Naar boven