AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

Knappe training man !

Mooie trainingen weer Daan, upright row is inderdaad een k*t oefening.

Vette mp goed bezig

Nice MP is nice !

Upright row k*t oefening? Ik vind hem net heerlijk :p Zeker met DB's of 2 handles aan de lowpulley :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.226
Indd een k*t oefening die upright row, voelt gewoon alsof je schouders aan het vernaggelen bent.

Beste MP!:cool:

voorheen deed ik hem smal, nu wijd...vind het maar niks:p

misschien de upright row vervangen ( doe hem nooit ) door de snatch high pull

zal hem is proberen, ziet er alleen wat stoterig uit...houdt liever constant druk op de schouders. zo'n blessure als vorig jaar zomer zie ik niet meer zitten:)

thanks man.

Mooie trainingen weer Daan, upright row is inderdaad een k*t oefening.

yeah, dat Wendler gaat tot nu toe lekker...ben tevreden. volgende week deloaden he.

ja man, had het zelf niet verwacht...paar weken terug was ik nog aan het stuntelen met lichtere gewichten.
MP op zich is ook een kwestie van techniek en wennen aan de oefening zelf.

Nice MP is nice !

Upright row k*t oefening? Ik vind hem net heerlijk :p Zeker met DB's of 2 handles aan de lowpulley :)

ja smal of wijd....smal vind ik hem ook wel te doen, maar dan pak je toch hoofdzakelijk rug?

MP schiet vooruit .....NICE is NICE:D

Mooie training fly! Het maakt overigens wel een groot verschil of je upright rows met barbell (ez-bar) of met losse dumbbells of kabels doet:thumbs:

Het proberen waard..

• #3.228
okee mensen...weer wat armen, onderrug en hams:)

overhead triceps extensions
4 sets, 15/12 reps gewicht??

biceps oefening ZN
10 x 35
10 x 40
10 x 45
12 x 30

triceps pushdown
12 x 35
10 x 40
10 x 45
10 x 50

dumbbell curl
10 x 22
10 x 24
10 x 26
12 x 20

hyperextensions
4 x 10 x bw+10

deadlift
10 x 70
08 x 100
06 x 120
05 x 140
05 x 150

CGBP
8 X 80
8 X 90
6 X 100
6 X 110
4 X 125

leg curl
12 x 30
10 x 35
10 x 35
12 x 30

barbell curl
8 x 30
8 x 35
8 x 40
8 x 45
8 x 50

lekkere training, prettig weekend!
:D

Mooie training fly! Het maakt overigens wel een groot verschil of je upright rows met barbell (ez-bar) of met losse dumbbells of kabels doet:thumbs:

Het proberen waard..

thanks ...kan ik ook wel is doen :)

Mooie training boel lekker vol voort weekend

Brute cg bench daan ;)

• #3.231
sterke armen ook wah buffel

Gaat goed maatje, gewoon weer de tijd nemen, goed herstellen, en weer er tegenaan gaan, de jaartjes gaan nou eenmaal tellen, het is niet anders :)

• #3.234

thanks bart!!

Gaat goed maatje, gewoon weer de tijd nemen, goed herstellen, en weer er tegenaan gaan, de jaartjes gaan nou eenmaal tellen, het is niet anders :)

ja klopt, nu al weer een weekje of zes flink bezig. volgende week ff een rustig weekje, deloaden of zoiets...kunnen de pezen en gewrichten weer een beetje in fatsoen komen:D

oefeningen ga ik dus voor een weekje halveren, gewichten lichter...cardio wat uppen;)\
voeding iets aanpassen, minder koolhydraten...

Zo werkt het toch het beste, heb me verleden week ook ff uitgesloofd, incline dumbbell chestpress met 50 kg, benchpress tot 160 kg, en al 4 dagen last, dat bedoel ik herstel duurt tegenwoordig stuk langer

Zo...pittige CGBP. Goede training.:)

zit je rustig te lezen knal daar ineens de close gripp benchpress voorbij
who bro - sterke leipe shit ouwe

• #3.238
Zo werkt het toch het beste, heb me verleden week ook ff uitgesloofd, incline dumbbell chestpress met 50 kg, benchpress tot 160 kg, en al 4 dagen last, dat bedoel ik herstel duurt tegenwoordig stuk langer

zo is het ook, zijn geen 18 meer...maar dat geeft niet :D. kan mezelf er nog wel mee meten;)

Zo...pittige CGBP. Goede training.:)

zit je rustig te lezen knal daar ineens de close gripp benchpress voorbij
who bro - sterke leipe shit ouwe

thanks....CGBP was idd weer sterk, komt mooi uit om deze te doen zo op vrijdag. omdat ik op maandag meestal borst train:)
pak hem toch wel een flink stuk minder als schouderbreedte. met beide handen op de stang kunnen mijn duimen elkaar bijna raken.:)

Natuurlijk kunnen we ons daar mee meten, maar als je zo 's, morgens uit het bedje komt voel ik me toch ff ouder dan 18, ga toch gestaag verder, vergeleken met leeftijdgenoten daarentegen zijn we wel jonge goden:-)

• #3.240
Natuurlijk kunnen we ons daar mee meten, maar als je zo 's, morgens uit het bedje komt voel ik me toch ff ouder dan 18, ga toch gestaag verder, vergeleken met leeftijdgenoten daarentegen zijn we wel jonge goden:-)

er zijn momenten dat ik s'ochtends wakker wordt, die mij toch wel aan 18 jaar oud doen denken:D

(arginine, maca ...etc):cool:

Terug
Naar boven