MuscleMeat

Nightfly's working on body for life!

Lekkere rugtraining.:)

heftige workout lekker hoor die supersets!

Lekkere training Daan! Was zeker zweten? Weer helpt daar ook bij natuurlijk, ik glom weer 's vandaag, heerlijk!

10 reppers met die gewichten, erg sterk Daan!

lekker gewerkt weer kerel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.526

heftige workout lekker hoor die supersets!

thanks...rug trainen is altijd wel lekker, supersetjes ff lekker achter elkaar door gaan. triceps was helemaal naar de klote. 5 / 6 rondjes op deze manier :D

Lekkere training Daan! Was zeker zweten? Weer helpt daar ook bij natuurlijk, ik glom weer 's vandaag, heerlijk!

ja, nouja zweten doe ik altijd....snap soms niet hoe anderen trainen. weinig intensiteit denk ik dan maar:)

10 reppers met die gewichten, erg sterk Daan!

thanks barts!!

hard werken is goed voor je....vanavond weer beentjes aanpakken;)

lotta cable stuff

aan het cutten ofzo? :D

Hoe vind jezelf dat je shape erbij staat tov de keer dat je de DBB contest had gewonnen?

doe je dit jaar nog weer mee met de contest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.531
training van gister....benen.

lunges
10 x +40
10 x +44
10 x +48
10 x +52

hacksquat machine
12 x 160
10 x 180
08 x 200
08 x 220

stiff legged deadlift
10 x 50
10 x 70
10 x 80
10 x 90

single leg extensions
12 x 30
12 x 35
10 x 40

5 setjes kuitenwerk, standing calve raises.

20 min crosstrainer.

Hoe vind jezelf dat je shape erbij staat tov de keer dat je de DBB contest had gewonnen?

tov de contest...:)?, procentje of drie vetter en minder vasculair. maar dat laatste heeft te maken met gebruik uiteraard.
ben nu veel minder vol als toen, terwijl ik nu zwaarder ben hahaha. maar ben gewoon tevreden...zeker op mijn leeftijd en vergeleken met anderen in de gym.

doe je dit jaar nog weer mee met de contest?

weet het nog niet...eerst is kijken hoe mijn vakantie gaat lopen. als er ruimte is en de zin dan misschien wel.

training van gister....benen.

lunges
10 x +40
10 x +44
10 x +48
10 x +52

hacksquat machine
12 x 160
10 x 180
08 x 200
08 x 220

stiff legged deadlift
10 x 50
10 x 70
10 x 80
10 x 90

single leg extensions
12 x 30
12 x 35
10 x 40

5 setjes kuitenwerk, standing calve raises.

20 min crosstrainer.

tov de contest...:)?, procentje of drie vetter en minder vasculair. maar dat laatste heeft te maken met gebruik uiteraard.
ben nu veel minder vol als toen, terwijl ik nu zwaarder ben hahaha. maar ben gewoon tevreden...zeker op mijn leeftijd en vergeleken met anderen in de gym.

weet het nog niet...eerst is kijken hoe mijn vakantie gaat lopen. als er ruimte is en de zin dan misschien wel.

Je had toen toch de DBB wedstrijd gewonnen:P

dus gewoon weer mee gaan doen!!! topper! heftig volume gepakt man op die benen!

benen kapoet gemaaktttt lekker. ik mag morgen:twitch:

Hell of a wheels training weer kerel.

mooi verhaal van die gast in je log lol

Sterke hacksq.:)

Mooie benen training! Misschien een stomme vraag, maar zijn het dumbbell lunges of barbel.?

Je kunt het contest best nog een keer meedoen Daantje , de puntjes op de i zetten en je bent er weer klaar voor, had ik jou discipline qua voeding en cardio maar :)

Terug
Naar boven