machtsmisbruik

ot
gaat lekker Nachtuil! Denk dat ik nog maar eens een tandje harder mag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

machtsmisbruik
ot
gaat lekker Nachtuil! Denk dat ik nog maar eens een tandje harder mag.
Wow baas whaha harde rippede mofo dat je d'r bent!Die poten man, dikke aders, je bent goed bezig kerel, echt ****it ripped en buffed! RESTECPA!!!
Heb je voor mij een contract Nightfly?
Waarop ik kan tekenen voor dit fysiek op mijn 45e!
Je staat ook goed droog al! Hoe ziet je voeding er ongeveer uit?

thnks gasten voor de positieve comments
vanavond zal ik mijn voeding er weer is opzetten, van een doorsnee dag...want het is elke dag weer anders.

Je staat er goed droog bij, knap hoor voor iemand van 45 om er nog zo bij te staan en met nog zoveel massa

Leuk filmpies en dan die onderarmen, het lijken potverdorie wel lilieputerpoten![]()

Je staat er goed droog bij, knap hoor voor iemand van 45 om er nog zo bij te staan en met nog zoveel massa

thanks..Fok ik zat die laatste foto's van je te checken :O, echt nice! Mooi kleurtje op de huid helpt ook lekker mee natuurlijk.
. maar dat gaat wel lukken.

vanmiddag toevallig omdat ik haast had een shakie gemaakt met rijst er in, viel op zich wel mee![]()

Dat is total dedication en verschrikkelijk hardcore zeg...een shake met rijst, brrrrrr![]()

Mooie training weer hoor!
Doe je ook wel eens db shrugs en hoeveel hangt er dan aan de db of gebruik je een bb?
. dan kan je net tussen de beugels staan, die gaat rechtstreeks tot 100 kilo. dus laad ik meestal wat 20 kilo'ers per set er bij 

en ook soms nog wat ongezouten notenmix tussen door.