- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk een foto in je log Daan...
Kan zien dat je droog wordt man!
Gaat helemaal goed komen met jou.
damn bro' ... aders op je quads ... me wants ...
Je bent toevallig niet in Maastricht geweest afgelopen zaterdag?

thnks rene!
@robke...nee man, hoezo?
is de eerste keer dat ik echt cut, maar als ik wil gaat het best wel hard.

Congrats alvast 
Er liep best wel een brute beer langs de terras waarop ik zat ... ook tattoo's, kale kop,
nu ja, je leek er wel wat op eigenlijk
Hoe dan ook, ik heb nog een 10'tal jaar om er zo uit te zienCongrats alvast
![]()

Hey! report! jij bied iets te koop aan buiten het verkoop gedeelte MOD! MOD! Hij houd zich niet aan de nieuwe board regels MOD!![]()

Gaat lekker ouwe idd de aders op je poten!!! Je onderbuik gaat al lekker strepen top.ff een foto van vanmiddag in de tuin
vond het alleen jammer dat mijn biceps(rechts uiteraard) in het niet valt, hij lijkt hier wel heel klein. mijn eigen schuld, sta er niet echt recht voor
![]()

Gaat lekker ouwe idd de aders op je poten!!! Je onderbuik gaat al lekker strepen top.![]()

Je foto's zien er zeker goed uit hoor..alleen wel jammer van je biceps jah...nee geintje natuurlijk..ziet er echt goed uit..top je bent voor de zomer in elk geval wel beachproof!
en bedankt......
Foto's zien er inderdaad al top uit! Die poten zijn echt heel goed.
Wel denk ik dat je met een betere pose je fysiek bij de eerste foto veel bruter kunt laten uitkomen. Ik zeg het wat vaag maar je snapt het vast wel![]()

Toch wel een nette training, jammer van die 50-ers, volgende keer nail je ze gewoon.Geef het goeie voorbeeld:d
. ac h je moet het toch een oorzaak geven he
wahahahahaha
---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------
Sjeuzus, beest! Ik hoop toch binnen niet al te afzienbare tijd net zo bruut te banken als jij man
Dikke respect voor jou flyguy![]()

thanks, zoals je misschien gelezen heb ben ik al een stuk hoger in reps gegaan.
mijn borst was lekker opgeblazen en vol na de training....voelde goed![]()

'k had toch minstens 20x150kg verwacht eerlijk gezegd...![]()