AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

damn bro' ... aders op je quads ... me wants ...

Je bent toevallig niet in Maastricht geweest afgelopen zaterdag?

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
thnks rene!

@robke...nee man, hoezo? :p

is de eerste keer dat ik echt cut, maar als ik wil gaat het best wel hard.

Er liep best wel een brute beer langs de terras waarop ik zat ... ook tattoo's, kale kop,
nu ja, je leek er wel wat op eigenlijk :D

Hoe dan ook, ik heb nog een 10'tal jaar om er zo uit te zien :p Congrats alvast ;)

Er liep best wel een brute beer langs de terras waarop ik zat ... ook tattoo's, kale kop,
nu ja, je leek er wel wat op eigenlijk :D

Hoe dan ook, ik heb nog een 10'tal jaar om er zo uit te zien :p Congrats alvast ;)

ik denk dat dat wel mee valt rob, als jij is een keer goed uitgepakt(cut) bent, is het niet veel minder man;)

ik ga omkleden.....ga zo trainen:hello:

ff een foto van vanmiddag in de tuin :cool:
vond het alleen jammer dat mijn biceps(rechts uiteraard) in het niet valt, hij lijkt hier wel heel klein :p. mijn eigen schuld, sta er niet echt recht voor:)
Gaat lekker ouwe idd de aders op je poten!!! Je onderbuik gaat al lekker strepen top.:D

Goed fysiek kerel!

Je foto's zien er zeker goed uit hoor..alleen wel jammer van je biceps jah...:roflol: nee geintje natuurlijk..ziet er echt goed uit..top je bent voor de zomer in elk geval wel beachproof!

Foto's zien er inderdaad al top uit! Die poten zijn echt heel goed.:D
Wel denk ik dat je met een betere pose je fysiek bij de eerste foto veel bruter kunt laten uitkomen. Ik zeg het wat vaag maar je snapt het vast wel ;)

Gaat lekker ouwe idd de aders op je poten!!! Je onderbuik gaat al lekker strepen top.:D

haha thanks broer, dit soort berichtjes van jou doen mij altijd goed :D

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Je foto's zien er zeker goed uit hoor..alleen wel jammer van je biceps jah...:roflol: nee geintje natuurlijk..ziet er echt goed uit..top je bent voor de zomer in elk geval wel beachproof!

thnks, :p en bedankt......:D

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Foto's zien er inderdaad al top uit! Die poten zijn echt heel goed.:D
Wel denk ik dat je met een betere pose je fysiek bij de eerste foto veel bruter kunt laten uitkomen. Ik zeg het wat vaag maar je snapt het vast wel ;)

ja weet ik obeb, moet me de komende weken ff wat meer toe gaan leggen op een beetje poseren. ff wat classis filmpjes van Arnold bekijken. want ik wil het wel classic houden:)

je heb gelijk hoor, poseren kan ik helemaal niet...

de training van vandaag.....zoals gezegd iets anders als normaal, we zijn hoger in reps gegaan, maar wilden toch nog ff pieken....dus hebben we dat tussendoor gedaan. zo krijg je behoorlijke intensieve trainingen.

banken
20 x 60
15 x 100
15 x 110
04 x 140 kracht al behoorlijk minder....???
04 x 150
14 x 110
12 x 100

"dumbbells">"dumbbells">dumbbells schuin
15 x 30
12 x 32
08 x 40 bedoeling was dus 50, maar zat er niet in.
08 x 40
12 x 32
13 x 30
3 setjes fly's 12 x 20 strikt.

biceps
met zo'n kabeltje in zo'n powerstation
15 x 20
15 x 25
15 x 30
15 x 40
preachercurl ez stang
20 x 30
15 x 40
15 x 40
15 x 30
20 x 25 pfffffff....
nog een oefening met twee kabels tegelijk
met lichte gewichten 4 setjes volpompen:)

5 setjes 25 reps buik, ook al een tijdje niet meer getraind.
aansluiten 20 min cardio.
heb nog twee filmpie's gemaakt ....zal ze zo snel mogelijk proberen te uploaden!
http://www.youtube.com/watch?v=p_yW3HsHPls dit was 4 x 140kilo bank.

http://www.youtube.com/watch?v=Cw_5eKiYU5I

dit is 4 x 150, beetje jammer dat er vandaag niet meer in zat. maar post ze uiteraard wel:)

grt

Toch wel een nette training, jammer van die 50-ers, volgende keer nail je ze gewoon.Geef het goeie voorbeeld:d

klikken mag niet hè...of wil je een kaart?;)

wahahahahaha

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Sjeuzus, beest! Ik hoop toch binnen niet al te afzienbare tijd net zo bruut te banken als jij man :eek:

Dikke respect voor jou flyguy ;)

Wat een bench kerel :eek:

Toch wel een nette training, jammer van die 50-ers, volgende keer nail je ze gewoon.Geef het goeie voorbeeld:d

zat nu van te voren ook al een stuk hoger in reps....vanmiddag liggen luieren in de zon, dus lekker gaar:). ac h je moet het toch een oorzaak geven he;)

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

wahahahahaha

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Sjeuzus, beest! Ik hoop toch binnen niet al te afzienbare tijd net zo bruut te banken als jij man :eek:

Dikke respect voor jou flyguy ;)

dat gaat je lukken kwark, dat weet ik zeker :cool:

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

thanks, zoals je misschien gelezen heb ben ik al een stuk hoger in reps gegaan.
mijn borst was lekker opgeblazen en vol na de training....voelde goed:thumb:

Wat een beesten training,lekker man

nou schiet al aardig op dan! pff beest

Terug
Naar boven