dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. cardio rugwerk is dat...stap ik teminste met de juiste hartslag op de crosstrainer
S,ochtends trainen is voor de echte bikkels, zo uit het bedje, bakkie koffie en rammen, en ook omdat ik s, avonds niet kan:-)

Ik train bijna altijd 's ochtends, komt door het werk... meestal moet ik in de avond werken. Goede training weer Daan, 30 x bw chinnen... poeh poeh, ik krijg de rambam als ik dat moet doen

jaja, harde T-bars ook. Doe je ze met zo'n V-handle? Of meer met zo'n lat handle?
Still going strong en dat in de ochtend! Ik kom ook moeilijk op gang als ik vroeg moet trainen. Is idd voor bikkels... En dan zoveel chin ups Pffff ik zou dood neervallen denk ik![]()

Ik kom niet hoger dan 80-90kg op reps op de hacksquat![]()

. train niet echt meer op kracxht, ben meer bezig met de juiste belasting en daarbij nog een goede uitvoering.Kracht is voor de jonge jongens, zoals ik, ik moet ook wat minder zwaar en correct trainen, en cardio, maar kan moeilijk het knoppie omzetten, misschien als ik wat ouder ben, :-)

Nette preacher curls!
Hoe ziet je schema er nu precies uit Fly? Welke dag doe je wat?