MuscleMeat

Nightfly's working on body for life!

Je bent sterk met je benchwerk.:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.662
gisteravond...rug

chinnen
3 x 10 x bw

T-bar row(losse stang)
10 x 75
10 x 85
10 x 95
08 x 105

latpully front (zo wijd mogelijk)
10 x 60
10 x 70
08 x 80
08 x 90

rackpull
10 x 60
08 x 110
08 x 140
06 x 160
05 x 180

straight arm pulldown
10 x 35
10 x 40
10 x 45
10 x 30 + 50 rows

30 min crosstrainer.

toch wel weer flinke gewichten gebruikt daan!

Kerel wat een benchwerk weer!

Je bent sterk met je benchwerk.:)

thanks mannen, had nog wel een stapje zwaarder gekund...maar kom s'ochtends altijd maar moeilijk op gang met trainen:)

Sterk fly nice.pulldown

S,ochtends trainen is voor de echte bikkels, zo uit het bedje, bakkie koffie en rammen, en ook omdat ik s, avonds niet kan:-)

• #3.665

thanks Hendrie, die rows daarna zijn vermoeiender;). cardio rugwerk is dat...stap ik teminste met de juiste hartslag op de crosstrainer:D

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 15:56 ----------

S,ochtends trainen is voor de echte bikkels, zo uit het bedje, bakkie koffie en rammen, en ook omdat ik s, avonds niet kan:-)

wel als je er om 5 uur uit bent s'ochtends....dan heb ik al drie maaltijden op voor het trainen:D

Ik train bijna altijd 's ochtends, komt door het werk... meestal moet ik in de avond werken. Goede training weer Daan, 30 x bw chinnen... poeh poeh, ik krijg de rambam als ik dat moet doen

jaja, harde T-bars ook. Doe je ze met zo'n V-handle? Of meer met zo'n lat handle?

Still going strong en dat in de ochtend! Ik kom ook moeilijk op gang als ik vroeg moet trainen. Is idd voor bikkels... En dan zoveel chin ups Pffff ik zou dood neervallen denk ik :D

• #3.669
training gisteravond...benen.

hacksquat machine
10 x 160
10 x 180
08 x 200
08 x 220
08 x 240

standing calve raises
7 setjes, 12 / 15 reppers, 100 / 150 kilo

single leg extensions
8 x 30
8 x 35
8 x 40
8 x 45

squat
10 x 100
10 x 110
08 x 120
08 x 130

SLDL
4 X 8 X 22/24/26/28

leg curl
4 x 10 x 30/35

25 min fiets, lekkere training ....goede pomp er in.

Ik train bijna altijd 's ochtends, komt door het werk... meestal moet ik in de avond werken. Goede training weer Daan, 30 x bw chinnen... poeh poeh, ik krijg de rambam als ik dat moet doen

thanks man, jij bent ook ff wat zwaarder als mij he....:D

jaja, harde T-bars ook. Doe je ze met zo'n V-handle? Of meer met zo'n lat handle?

thanks rob, v-handle vind ik persoonlijk het beste...

Still going strong en dat in de ochtend! Ik kom ook moeilijk op gang als ik vroeg moet trainen. Is idd voor bikkels... En dan zoveel chin ups Pffff ik zou dood neervallen denk ik :D

voorheen ook wel vaker in de ochtend getraind...maar kan er maar niet aan wennen.

Ik kom niet hoger dan 80-90kg op reps op de hacksquat :(

Hoppa je blijft ook lekker bezig he fly

mooi daan - pittig die single legextenions

• #3.673
gisteravond schouders en wat armen.

MP
12 x 30
10 x 40
10 x 50
08 x 60
06 x 70
08 x 55
10 x 45

preachercurl
12 x 30
10 x 35
08 x 40
08 x 45
08 x 50

triceps pushdown
3 x 10 x 30/35/40
2 x 8 x 45/50

side raises
5 x 10 x 10

lying triceps extensions
5 x 10 x 35

barbell curl
5 x 8 x 30/35/40/45/50

front raises
3 x 8 x 12

biceps dumbbell curl
2 x 8 x 16
1 x 25 x 16:)

lekker snel op volume getraind, uiteraard wel goede uitvoering. na een uurtje drijfnat...wat een zweet. alle sets in elkaar door geweven....dus bv bij set 3 van mp over op preacher curl, en bij set 3 van preacher curl weer over op triceps pushdown....om de gang er in te houden:D

daarna nog ff cooling down 30 min crosstrainer.;)

Ik kom niet hoger dan 80-90kg op reps op de hacksquat :(

dit is machine werk kerel....stelt niet veel voor;)

Hoppa je blijft ook lekker bezig he fly

still g(r)owing strong mate!!!:)

mooi daan - pittig die single legextenions

thanks john....pak ze niet altijd, nu was het wel weer lekker, af en toe een beetje afwisselen he!

En hoe is de spierpijn in de benen nu..?..:D

6x70mp is sterk man!

• #3.676
En hoe is de spierpijn in de benen nu..?..:D

gelukkig geen stevige spierpijn meer...nog wel een stevige spanning in de hams. zou eerst vanmorgen nog een extra training doen....hams en onderarmen. maar laat het maar rusten...is beter;)

thanks Hendrie...:). train niet echt meer op kracxht, ben meer bezig met de juiste belasting en daarbij nog een goede uitvoering.

Kracht is voor de jonge jongens, zoals ik, ik moet ook wat minder zwaar en correct trainen, en cardio, maar kan moeilijk het knoppie omzetten, misschien als ik wat ouder ben, :-)

• #3.678
Kracht is voor de jonge jongens, zoals ik, ik moet ook wat minder zwaar en correct trainen, en cardio, maar kan moeilijk het knoppie omzetten, misschien als ik wat ouder ben, :-)

ach ...als ik om me heen kijk in de gym zijn er weinig die fatsoenlijk trainen, halve reps en slechte uitvoering. denk dat we het zo slecht dan niet doen....laten we het maar helemaal niet over de fysieken hebben die je ziet hahaha:D

Nette preacher curls!:D

Hoe ziet je schema er nu precies uit Fly? Welke dag doe je wat?

• #3.680
Nette preacher curls!:D

Hoe ziet je schema er nu precies uit Fly? Welke dag doe je wat?

thanks man...train nu 5 keer in de week...

maandag borst eventueel armen
dinsdag rug eventueel armen
woensdag benen
donderdag schouders
vrijdag armen op zeker:)

1 of 2 x nu weer wat buik, en cardio bijna na elke training. de duur ligt er aan hoeveel zin ik heb en hoe lang mijn vrouwtje nog bezig is:D

als er sprake is dat ik een dag minder heb voeg ik schouders en armen samen.

vrij simpel allemaal eigenlijk :)

Terug
Naar boven