- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Bump...
Ja klopt....daar zijn we weer " Nightfly's working on body for life" will be continued
Ga dus weer verder met loggen...zal niet iedere training loggen, maar zo veel mogelijk.
Train nog steeds uiteraard, buiten een vakantie of een plaatselijke dip nooit echt langdurig gestopt.
Echt een vast training schema heb ik niet (toen ook niet....nooit niet dus
)....wel enige regelmaat in de dagen dat ik train.
Trainen doe ik hoofdzakelijk met mijn vrouwtje (vast maatje waar ik op kan vertrouwen), en af en toe nog met een vriendin van ons erbij....
Doelen lange termijn
Ja die heb ik ook...of moeten wij zeggen
in ieder geval zo fit en gezond mogelijk blijven.
Doel korte termijn....ja maar dat horen jullie hier 10/12 weken van te voren
, de rest blijft een geheim voorlopig haha.
Hoe sta ik er bij momenteel en waar wil ik heen? ongeveer 90 kilo, vetpercentage geen flauw idee
....abs zijn volledig zichtbaar, aderen op de benen, onderbuik, delts ....ja waar eigenlijk niet
. schat zelf tussen de 8 en 10 procent, maar nogmaals het intereseert me eigenlijk niet zo. Weet wel dat ik voor mijn korte termijn doel verschrikkelijk shredded wil zijn.
Eerst nog wat droge kilo's bouwen en daarna gaan we er voor!
Om een lang verhaal korter te maken zal ik eindigen met mijn training van vandaag.
Schouders Triceps
Millitary Press
20 x 30
12 x 30
10 x 40
06 x 50
06 x 55
06 x 60
06 x 65
05 x 70
(Behind the neck)Press
10 x 40
10 x 60
10 x 70
08 x 80
Side Raises
4 x 10 x 10
Front raises
4 x 10 x 10
rope pully??
5 x 10 x 30
lying triceps extensions
4 x 12 x 40
triceps pushdown
4 x 12 x 30/35/40/45
normaal gesproken doen we tussen de 30/60 min cardio er achter aan....maar was nu alleen deze training dus maar ff overgeslagen
.
Ja klopt....daar zijn we weer " Nightfly's working on body for life" will be continued

Ga dus weer verder met loggen...zal niet iedere training loggen, maar zo veel mogelijk.
Train nog steeds uiteraard, buiten een vakantie of een plaatselijke dip nooit echt langdurig gestopt.
Echt een vast training schema heb ik niet (toen ook niet....nooit niet dus
)....wel enige regelmaat in de dagen dat ik train.Trainen doe ik hoofdzakelijk met mijn vrouwtje (vast maatje waar ik op kan vertrouwen), en af en toe nog met een vriendin van ons erbij....
Doelen lange termijn
Ja die heb ik ook...of moeten wij zeggen
in ieder geval zo fit en gezond mogelijk blijven.Doel korte termijn....ja maar dat horen jullie hier 10/12 weken van te voren
, de rest blijft een geheim voorlopig haha. Hoe sta ik er bij momenteel en waar wil ik heen? ongeveer 90 kilo, vetpercentage geen flauw idee
....abs zijn volledig zichtbaar, aderen op de benen, onderbuik, delts ....ja waar eigenlijk niet
. schat zelf tussen de 8 en 10 procent, maar nogmaals het intereseert me eigenlijk niet zo. Weet wel dat ik voor mijn korte termijn doel verschrikkelijk shredded wil zijn.Eerst nog wat droge kilo's bouwen en daarna gaan we er voor!
Om een lang verhaal korter te maken zal ik eindigen met mijn training van vandaag.
Schouders Triceps
Millitary Press
20 x 30
12 x 30
10 x 40
06 x 50
06 x 55
06 x 60
06 x 65
05 x 70
(Behind the neck)Press
10 x 40
10 x 60
10 x 70
08 x 80
Side Raises
4 x 10 x 10
Front raises
4 x 10 x 10
rope pully??
5 x 10 x 30
lying triceps extensions
4 x 12 x 40
triceps pushdown
4 x 12 x 30/35/40/45
normaal gesproken doen we tussen de 30/60 min cardio er achter aan....maar was nu alleen deze training dus maar ff overgeslagen
.