AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

Shoppen met 5 ons Kip bij, dat is pas Hardcore :thumb:

Je vreet inderdaad als een eckte eckte bodybuilder... Verdomt, je bent ook een bodybuilder hahaha lol

ziet er goed uit man, nais!

zou mijn voeding nog ff plaatsen hier, teminste een doorsnee dag.

maaaltijd 1
shake momenteel 60 gram whey + 60 gram brinta + half banaantje.
2 broodjes met appelstroop. (brood is trouwens speltbrood, of wel oerbrood)
beetje olijfolie.

maaltijd 2
200/250 gram kip.....of op mijn werk 4 broodjes met kipfilet(100 gr)

maaltijd 3
200/250 gram kip met roerbak groente + 100 gr gekookte rijst...of op mijn werk soms kwark met whey. beetje olijfolie.

maaltijd 4
5 gekookte eieren(heel)

maaltijd 5
tonijn + sla 100/200 gr gekookte rijst

maaltijd 6
groente of sla (heel veel)
300 gr panga of rundergehakt of paardebiefstuk... etc
deze maaltijd is meestal voor mijn training.

maaltijd 7
ligt er een beetje aan hoe laat ik thuis ben....
of eerst een shake(60 gr whey) of direkt een bak kwark met whey.
soms ook nog wel rijst (weinig) met kip/tonijn....etc.
dus ligt er een beetje aan of er nog een extra maaltijd is:)

nog wat extra fruit in de ochtend. :p en ook soms nog wat ongezouten notenmix tussen door.

heb er verleden week ook wel wat dagen tussen door gehad met minder koolhydraten.

grt

lekker hoor!

• Topic Starter Topic Starter
no wonder dat je zoveel reps kan maken met al dat eten :)

gelukkig kan ik hier nog steeds op cutten, verlies ik nog steeds vet. uiteraard wel met cardio....hoewel dat er nu een paar dagen bij in schiet door nachtdiensten.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Shoppen met 5 ons Kip bij, dat is pas Hardcore :thumb:

haha ja, loop je daar op CS met een zak kip:D

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Je vreet inderdaad als een eckte eckte bodybuilder... Verdomt, je bent ook een bodybuilder hahaha lol

ziet er goed uit man, nais!

dit valt niog wel mee kwarkmans, in mijn bulk heb ik wel op het dubbele gezeten:)

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

schuif maar aan rob :meal:

Geen wonder dat je zo'n brute buffel bent! 2x zoveel :eek: ik krijg het amper weg hahaha

de training van vandaag....benen, en die was behoorlijk!! niet echt superzwaar maar behoorlijk veel reps en lekker intensief. kon amper terug naar huis lopen, wat een vette pomp :eek:.

squat parallel
20 x 50
15 x 100
15 x 130
10 x 160

front squat
15 x 50
12 x 70
10 x 80
15 x 60
legpress
15 x 200
15 x 200
15 x 200
15 x 200

single leg extensions
4 setjes 15/20 reps licht gewicht

4 setjes 30 reps kuiten
helaas geen cardio ivm tijdgebrek:)

grt

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Geen wonder dat je zo'n brute buffel bent! 2x zoveel :eek: ik krijg het amper weg hahaha

hahah je wordt er ook niet vrolijk van kauwe kauwe kauwe, ben er helemaal klaar mee. lekker cleanbulken is veel beter;)

zalige aders op uw benen btw! echt top

Aso, met die squats van je!! Lekker brutaal hoor!

zalige aders op uw benen btw! echt top

ja thanks, en zoals je ziet...zit een stuk hoger in reps, en het bevalt prima!!!!
is een paar weken niet tegen fail aan trainen:D

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Aso, met die squats van je!! Lekker brutaal hoor!

ja die gewone squats is een keer parallel....gewoon doorpompen, en die front zowat tegen de grond...het zweet kwam echt overal vandaan...:eek:. we gingen echt in snel tempo , wel lekker:D

Ziet er goed uit die benentraining, poe wat eet jij veel zeg :D

10 x 160 squatten? En dat na al 30 reps met +100kg ... :roflol:

Gatver, ik kan je nergens bijbenen hé :)

Goed bezig ouwe! Respect! :D
Wat voor filmpjes had je gepost? Kan het niet vinden...

wat een buffel ligt er onder die bp!

Whaha lekker volume baas, flink aan't knallen, goed bezig! :thumbs:

Ik ga zo ook aan een benentraining beginnen, en met een nacht van 4 uur slaap zal dat een hard verhaal gaan worden. Even een dubbele dosis NOX Pump naar binnen rammen denk ik :D

brute training kerel! respect voor je fysiek en die maaltijden zien er lekker uit!

Ziet er goed uit die benentraining, poe wat eet jij veel zeg :D

thanks, denk dat het gemiddeld nog wel meevalt:)

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

10 x 160 squatten? En dat na al 30 reps met +100kg ... :roflol:

Gatver, ik kan je nergens bijbenen hé :)

ja zat er lekker in gister....beste pomp op mijn poten, toch ook nog ff een tikkie in mijn knie gehad....kon vannacht moeilijk lopen! die gasten van mijn werk gragen wat is er aan de hand???. ff verstuikt op een drempeltje....anders gaan ze weer zeiken zwaar dit zwaar dat...je kent het wel. nu gaat het al weer een stuk beter....loop weer redelijk:D

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

Goed bezig ouwe! Respect! :D
Wat voor filmpjes had je gepost? Kan het niet vinden...

thanks vriend, bladzijde 18/19....ook nog wat foto's!;)

Wat ga je vanavond doen, Nightfly: ben benieuwd!

Dat jij dat allemaal opkrijgt, respect ... maar anders wordt je ook niet zo'n baas zoals jij natuurlijk. :D

Ik mag jouw split-training wel, met als basis de grote compounds (want je bent ook powerlifter geweest?). :cool:

wat een buffel ligt er onder die bp!

brute training kerel! respect voor je fysiek en die maaltijden zien er lekker uit!

thanks gasten, doe mijn best.....sla ook wel is een/of meerdere over hoor, soms ontkom je er gewoon niet aan. als ik me een beetje kan voorbereiden gaat het wel. anders kost het toch ook wel is een maaltijd.en anders zoek ik V&D op, daar hebben ze wel lekkere broodjes kip:)

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Whaha lekker volume baas, flink aan't knallen, goed bezig! :thumbs:

Ik ga zo ook aan een benentraining beginnen, en met een nacht van 4 uur slaap zal dat een hard verhaal gaan worden. Even een dubbele dosis NOX Pump naar binnen rammen denk ik :D

haha ik had gister een proefmonstertje ....black cats....jij heb ze ook gehad las ik:D. die dingen werken best wel, lekkere drive :eek:. s'nacht lulde ik nog mijn collega's de oren van hun kop:)

trainse!

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Wat ga je vanavond doen, Nightfly: ben benieuwd!

Dat jij dat allemaal opkrijgt, respect ... maar anders wordt je ook niet zo'n baas zoals jij natuurlijk. :D

Ik mag jouw split-training wel, met als basis de grote compounds (want je bent ook powerlifter geweest?). :cool:

heb net al getraind sigi....schouders, moet zeggen de drive was er nu wel uit na 2 nachtdiensten...en 2 keer black cats. had vandaag niks genomen....dus dat viel een beetje tegen.

ben nu toch een stuk hoger in reps...en dat bevalt!

ik heb altijd meegetraind...met jongens die ook wel nederlands kampioen zijn geweest idd, eentje werd er zelfs 4/5 van de wereld. sterke gasten....echt hardcore:D

grt

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven