XXL Nutrition

Nightfly's working on body for life!

Wat een BEESTEN training voor die borst, Respect man!

• Topic Starter Topic Starter
Respect voor je training Nightfly...

Even een vraagje...heb je in het verleden wel gekuurd of heb je gewoon brute genen van paps en mams mee gekregen?..

Het is niet eerlijk! En jij juiced niet eens! Ik ga maar op truitjes breien ofzo.... word nooit wat met mij als ik deze training zie..... :sad:
:janken: HET IS NIET EERLIJK!!!

heb natuurlijk nooit gezegd dat ik momenteel niets gebruik, ik zou zomaar op een lage dosis kunnen zitten voor te cutten.

maar idd, tussen de 10/12 reps met 120 kilo lukt me normaal ook wel:)

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Wat een BEESTEN training voor die borst, Respect man!

Respect voor je training Nightfly...

Even een vraagje...heb je in het verleden wel gekuurd of heb je gewoon brute genen van paps en mams mee gekregen?..

thanks!!!

in het verleden heb ik 3 keer gekuurd, waarvan de eerste brol/helft fake was.
en momenteel op 375 test voor te cutten...ben 4 weken bezig, misschien de laatste weken voor het contest nog wat winstrol....40 mg is voldoende voor mij. daar wordt ik normaal gesproken pas echt sterk van ;)

Laatst bewerkt:
toptraining alweer!

daar zijn we weer....benen!

nog steeds wat hoger in reps....waarom? omdat het me op het moment wel bevalt, niet iedere keer weer tot het uiterste te gaan!
koolhydraten waren vandaag iets minder als normaal, zat vandaag rond de 110.
gewicht was vanmorgen kleine 95 kilo.

hacksquat
is een loodzware machine...
20 x bw
20 x bw
15 x bw + 25
15 x bw + 25

single leg legpress
15 x 110
15 x 130
15 x 150

legextensions
12 x 30
12 x 40
12 x 50
10 x 60

frontsquat
12 x 50
10 x 70
13 x 80 ff nog alles eruit.

6 setjes kuiten gem 25 reps

25 cardio op hartslag.

om het af te maken ff een setje op de legpressmachine 25 reps x 200 kilo.

grt

is idd wel lekker met meer reps nachvlieg... en je krijgt er ****ing brute definitie van op je poten ;) Lekker bezig maat! :thumbs:

nachtuil, wat voor verschil merk je met front tov normaal squat? heeft het nut om normaal en front squats te doen in 1 training?

hacksquat
is een loodzware machine...
20 x bw
20 x bw
15 x bw + 25
15 x bw + 25

Hahahah, als ik naar de rest van je training kijk, en deze hacksquats zie, is het inderdaad een zware machine! Hoe zwaar moet dat wel niet zijn voor een ectootje van 60kg :D? die breekt zijn beentjes man

Jeez dat je uberhaupt nog na je hacksquat iets van een frontsquat kan doen verdient al respect..ik vind t jammer dat wij m niet op de gym hebben maar aan de andere kant..had dat ding toch toch maar staan te verstoffen bij ons..bij ons vinden de meeste normaal squatten al zwaar..laat staan hacksquat?!
Echt heftig!

Stevige training weer chef ... had ik wel met je mee willen doen :p

nachtuil, wat voor verschil merk je met front tov normaal squat? heeft het nut om normaal en front squats te doen in 1 training?

vind front prettiger ivm onderrug, nu gaat dat heel goed...met die onderrug. dus wissel ik weer wat vaker af.

front en back in 1 training lijkt mij geen probleem, dan heb je gelijk genoeg gehad!:D

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Hahahah, als ik naar de rest van je training kijk, en deze hacksquats zie, is het inderdaad een zware machine! Hoe zwaar moet dat wel niet zijn voor een ectootje van 60kg :D? die breekt zijn beentjes man

haha klopt, wij waren net klaar...toen zouden een paar meiden het wel gaan doen. ik heb ze maar gewaarschuwd :finger: dat ze waarschijnlijk niet meer omhoog kunnen komen hehe:)

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Jeez dat je uberhaupt nog na je hacksquat iets van een frontsquat kan doen verdient al respect..ik vind t jammer dat wij m niet op de gym hebben maar aan de andere kant..had dat ding toch toch maar staan te verstoffen bij ons..bij ons vinden de meeste normaal squatten al zwaar..laat staan hacksquat?!
Echt heftig!

kost hier ook enige moeite hoor, hij moet omgebouwd worden....is eigenlijk een legpress. als ik hem dan weer omgebouwd heb zie je wel weer wat mensen hem doen ;).

dat is bij ons precies zo, alle apperaten voor benen zijn meestal wel vrij....zo veel mensen die problemen hebben met hun benen de laatste tijd....knieen, anders worden ze te groot etc etc........genoeg smoesjes hehe:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Stevige training weer chef ... had ik wel met je mee willen doen :p

klopt rob....stevig, niet echt zwaar. maar wel lekker, goede pomp etc
bevalt me goed dit soort trainingen...als het nu nog wat oplevert ook:)

grt.

Laatst bewerkt:
ohja..ook zo'n ijzersterke..ja heb ik niet nodig hoor beentraining want ik voetbal al veel.. etc etc..en bij dames is het vaak..ja maar ik wil geen kt doen hoor want ik groei zo snel..en ik heb al behoorlijke schouders..(aha..maar waar ziiten ze dan??) tsss moe word je dr van..en idd grappig ja..als je dan zelf meer gaat squatten komen er mondjesmaat steeds meer mensen meer die het dan ook gaan doen..even..

schouders stonden op het programma vandaag...
kan toch wel merken....met deze lange dagen, half zes er uit....en iets hogere temperatuur, de kracht wat minder wordt :p
koolhydraatjes vandaag weer rond de 125.

Millitairy press in de smith
20 x 40
12 x 60
12 x 80
10 x 90
15 x 60

neckpress in de smith
12 x 60
12 x 70
12 x 80
20 x 60

upright row
20 x 30
15 x 40
12 x 50
12 x 50

front raises
3 setjes van 12 reps per arm....16 kilo.

side raises
3 setjes 15 reps 10 kilo strikt.

biceps
barbell curl
15 x 30
12 x 40
12 x 45
12 x 50

dumbbell curl
14 x 16
12 x 18
12 x 22
15 x 16

20 min cardio

grt.:)

Jij houd ook nooit eens op he!:roflol:

Nee mooie training hoor! Zal wel flink zweten geweest zijn met dit weer!

10x90kg mp is nice! Zit er veel verschil in gewicht met smith en los?

Damn 125 gram koolydraten dan is het idd best een nette training!
Wat is je vet%?

Laatst bewerkt:
Ziet er weer netjes uit die training NF :thumb:

Terug
Naar boven