Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
Sterk die 50s na die andere oefeningen maat.

Rackpulls zijn hondsbrutaal voor een eerste keer, die gaan omhoog schieten:D

Zo is dat kerel, de zweep erover! Show 'em who's boss! Dikke training weer wat ik van je gewend ben trouwens. Ik kan je ook op geen enkele zwakte betrappen eh? BEEST!

moet dan een zware bevalling zijn geweest;)

haha een zoon van 200 pond!:D

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Sterk die 50s na die andere oefeningen maat.

Rackpulls zijn hondsbrutaal voor een eerste keer, die gaan omhoog schieten:D

thanks, was wel al weer een tijdje aan het deadliften ...dus dat scheelt dan wel weer.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Zo is dat kerel, de zweep erover! Show 'em who's boss! Dikke training weer wat ik van je gewend ben trouwens. Ik kan je ook op geen enkele zwakte betrappen eh? BEEST!

thanks maat!!

He waarom gaat die nieuwe foto niet in je log?

Ja! waarom gaat die nieuwe foto niet in je log?

Willen we wetuuhhh!

welke foto:D nu wil ik het ook weten:D

vond het niet veel, een mislukte arnie pic....:p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

beetje verkeerd belicht, benen zijn wel een beetje bruin :o

nah vooruit dan maar..

ga nu trainen:)

Laatst bewerkt:
Wij vinden het wel wat Daantje :)

Maarja...wij zijn dan ook Nightfly nutthuggers..:p

goeie benen...kan je ook wat goeie genen mijn kant op sturen..voor de benen aub:p

Wij vinden het wel wat Daantje :)

Maarja...wij zijn dan ook Nightfly nutthuggers..:p

thanks, de waaaaattttt................ Nightfly nutthuggers???

:roflol:

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

:cheer: we love progressie pics van nightfly;)

we doen ons best....:D, thanks.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

:cheer: we love progressie pics van nightfly;)

goeie benen...kan je ook wat goeie genen mijn kant op sturen..voor de benen aub:p

moet het er ook uit persen hoor, moet er ook alles aan doen om er een beetje vorm in te krijgen:)

grt.

'k vind het wel nog goede foto's man. Het suckt gewoon om een goede belichting te vinden als je je foto's zelf neemt, en niet laat maken door een professionele fotograaf. ('k heb hetzelfde probleem :mad:)

Mooie poten Daan! Damn kerel!

vanavond is mijn armpjes apart getraind....wel lekker, is een goede focus en pomp alleen op armen! en die pomp kwam er ......heerlijk!!

triceps en biceps.
dippen
2 x 12 bw
3 x 12 bw + 15

skullcrusher
15 x 30
12 x 40
12 x 45
12 x 50

biceps met kabels van de fly's
4 setjes oplopend gewicht.

barbell curl
12 x 25
12 x 35
12 x 40
12 x 45
08 x 50

triceps overhead with rope
4 setjes licht gewicht, steeds 12 reps.

triceps pulldown met v-stang
12 x 30
12 x 35
12 x 40
12 x 45

aansluitend 25 min cardio.
was een lekkere intensieve training.
morgenochtend benen.

grt.

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

'k vind het wel nog goede foto's man. Het suckt gewoon om een goede belichting te vinden als je je foto's zelf neemt, en niet laat maken door een professionele fotograaf. ('k heb hetzelfde probleem :mad:)

dat is ook het probleem :o, heb wel een vriend die foto's wil maken(professioneel).
maar dan is het voor 1 van ons tweeen....2 uur rijden....maar dan komt de vraag???? heb ik op dat moment de juiste pomp. of heb ik die al gehad, of net daarna.

ik houd tegen die tijd wel een camera standby.....misschien is mooie foto's schieten in duin hier...voor dat ik op zo'n duintop ben heb ik wel een goede pomp in mijn benen!:D

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Mooie poten Daan! Damn kerel!

thanks maat, we doen ons best....moet nog stukken scherper komen te staan. er kan nog genoeg vet af...:)

Uuuh..nutthuggers means....ballenlikkers :o

Maar dan niet letterlijk hè? wees maar niet bang. :p

hahaha, superdude!!! Wat meten die belachelijke guns van je eigenlijk, Daan?

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Jij moet niet zeuren, je ziet er op elke foto bruut uit hahaha

hahaha, superdude!!! Wat meten die belachelijke guns van je eigenlijk, Daan?

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Jij moet niet zeuren, je ziet er op elke foto bruut uit hahaha

onderarmen meten 38/39 cm koud!! en biceps denk 47 ofzo???......maar ik denk dat ze vanavond wel tegen de magische 50 aan zaten in de gym...wat een pomp! onderarmen knapten ook zowat van dat barbell curlen.....was niet zo zwaar ...maar als je hem van bovenaf heel langzaam laat zakken:D...dan weet je het wel.
kon de stang niet normaal meer los laten....de kramp schoot er steeds in als ik hem terug lag.
grt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven