- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
voor het eerst nog wel....straks ga je zeggen dat je nog nooit getrained heb maar zo geboren bent![]()
hahaha
.....nee dat ga ik je niet aan doen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor het eerst nog wel....straks ga je zeggen dat je nog nooit getrained heb maar zo geboren bent![]()
.....nee dat ga ik je niet aan doen

Sterk die 50s na die andere oefeningen maat.
Rackpulls zijn hondsbrutaal voor een eerste keer, die gaan omhoog schieten![]()
Zo is dat kerel, de zweep erover! Show 'em who's boss! Dikke training weer wat ik van je gewend ben trouwens. Ik kan je ook op geen enkele zwakte betrappen eh? BEEST!
Wij vinden het wel wat Daantje
Maarja...wij zijn dan ook Nightfly nutthuggers..![]()
we love progressie pics van nightfly
Wij vinden het wel wat Daantje
Maarja...wij zijn dan ook Nightfly nutthuggers..![]()

, thanks.goeie benen...kan je ook wat goeie genen mijn kant op sturen..voor de benen aub![]()

'k vind het wel nog goede foto's man. Het suckt gewoon om een goede belichting te vinden als je je foto's zelf neemt, en niet laat maken door een professionele fotograaf. ('k heb hetzelfde probleem)
, heb wel een vriend die foto's wil maken(professioneel).
? heb ik op dat moment de juiste pomp. of heb ik die al gehad, of net daarna.

'k vind het wel nog goede foto's man. Het suckt gewoon om een goede belichting te vinden als je je foto's zelf neemt, en niet laat maken door een professionele fotograaf. ('k heb hetzelfde probleem)
hahaha, superdude!!! Wat meten die belachelijke guns van je eigenlijk, Daan?
---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------
Jij moet niet zeuren, je ziet er op elke foto bruut uit hahaha
......maar ik denk dat ze vanavond wel tegen de magische 50 aan zaten in de gym...wat een pomp! onderarmen knapten ook zowat van dat barbell curlen.....was niet zo zwaar ...maar als je hem van bovenaf heel langzaam laat zakken
...dan weet je het wel.