istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EUHM, jouw onderarmen zijn groter dan mijn bovenarmen. Indrukwekkende foto's trouwens!
![]()
foto's zien er goed uit, dikke poten - ik denk dat iedereen wel eens de arnie-pose heeft gedaan!
sterke training ook weer

? 

Na 12 x 70 heb ik al vrij harde pompTot 10 x 120 kan ik je volgen en dan moet ik afhaken na 3-4 reps op 140
Harde workout dus weer !

thnks mannen!!!
---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------
daar heb jij ook weer gelijk in....eigenlijk is alles arnie hehe
---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------
morguh chris, zag dat je logje is gesloten....maar je blijft toch wel posten maat?
beetje lullig allemaal weer he zo.....
ga zo een korte beentraining doen.....zondag achterkant benen.
grt.
(zodat ik je af en toe een schup onder je hol kan geven haha, je hoort wel in de top 5 eh?)Jah joh, ben er voorlopig echt klaar mee. geen log meer voor mij op DBB. Ik volg nog een paar goeie gasten, zoals jij(zodat ik je af en toe een schup onder je hol kan geven haha, je hoort wel in de top 5 eh?)
wat hij zegt

Gruwelijke workout gister met die squats EN hacksquats!![]()

Hey man. Ik ben eigenlijk wel beneiwud naar je vroegere verleden omtrent je voeding en training toen je onze leeftijd was? Ik bedoel wat at je toen? Wat waren de trainingsprinciepes en mythes van die tijd? Supplementen mischien??
![]()
. split trainde ik toen...maar trainde met wat powerlifters mee dus 2/3 keer borst deden we zeker wel. en uiteraard ook veel benen.eigelijk niet veel bijzonders, wat shake's extra.
verder niks aan supplementen...

prachtfysiek had die kerelIk kan me de sojabloem als betaalbare eiwitbron nog herinneren...![]()

hehe heb ook nog een boek gehad van hem, is mede daardoor dat ik zo gefascineerd ben geworden door bbprachtfysiek had die kerel