MuscleMeat

Nightfly's working on body for life!

EUHM, jouw onderarmen zijn groter dan mijn bovenarmen :D. Indrukwekkende foto's trouwens!:eek:

Goede poten nightfly!

foto's zien er goed uit, dikke poten - ik denk dat iedereen wel eens de arnie-pose heeft gedaan!
sterke training ook weer

Daan, veel succes verder kerel ;) Zet 'em op eh?

• Topic Starter Topic Starter
EUHM, jouw onderarmen zijn groter dan mijn bovenarmen :D. Indrukwekkende foto's trouwens!:eek:

thnks mannen!!!

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

foto's zien er goed uit, dikke poten - ik denk dat iedereen wel eens de arnie-pose heeft gedaan!
sterke training ook weer

daar heb jij ook weer gelijk in....eigenlijk is alles arnie hehe:D

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Daan, veel succes verder kerel ;) Zet 'em op eh?

morguh chris, zag dat je logje is gesloten....maar je blijft toch wel posten maat????
beetje lullig allemaal weer he zo.....

ga zo een korte beentraining doen.....zondag achterkant benen.

grt.

Laatst bewerkt:
vanmorgen benen getraind.....

in het begin liep het niet lekker, knieen voelden pijnlijk....en een paar keer verkeerd omhoog...teveel belasting onderrug... maar goed:)

squat
15 x 70
10 x 100
10 x 120
08 x 140
06 x 150
05 x 150

hacksquat
15 x machine
12 x ,, ,, +20
12 x ,, ,, + 30
12 x ,, ,, + 40
12 x ,, ,, + 50

legextensions
4 setjes langzaam en strikt 35 kilo. apart benen.
toch wel een lekkere volle pomp en dikke poten.:D

5 setjes kuiten

grt.

Na 12 x 70 heb ik al vrij harde pomp:D Tot 10 x 120 kan ik je volgen en dan moet ik afhaken na 3-4 reps op 140:D

Harde workout dus weer !

Squat je met belt trouwens? Of gewoon in je pure?

Na 12 x 70 heb ik al vrij harde pomp:D Tot 10 x 120 kan ik je volgen en dan moet ik afhaken na 3-4 reps op 140:D

Harde workout dus weer !

thanks kerel!!

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Squat je met belt trouwens? Of gewoon in je pure?

normaal gesproken altijd pure, laatste setje soms met belt....nu ook weer geprobeerd maar dat maakt geen verschil voor mij.
hou het maar op frontsquats....voelt beter bij mij;)

thnks mannen!!!

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

daar heb jij ook weer gelijk in....eigenlijk is alles arnie hehe:D

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

morguh chris, zag dat je logje is gesloten....maar je blijft toch wel posten maat????
beetje lullig allemaal weer he zo.....

ga zo een korte beentraining doen.....zondag achterkant benen.

grt.

Jah joh, ben er voorlopig echt klaar mee. geen log meer voor mij op DBB. Ik volg nog een paar goeie gasten, zoals jij ;) (zodat ik je af en toe een schup onder je hol kan geven haha, je hoort wel in de top 5 eh?)

Jah joh, ben er voorlopig echt klaar mee. geen log meer voor mij op DBB. Ik volg nog een paar goeie gasten, zoals jij ;) (zodat ik je af en toe een schup onder je hol kan geven haha, je hoort wel in de top 5 eh?)

ja jammer, vond het wel een gezellig logje van je! verder doe ik mijn best...deze log is een goede motivatie voor me om is flink diep te gaan met cutten....verder zien we het wel.

grt.

Gruwelijke workout gister met die squats EN hacksquats!:D:D

lekkere training weer, kort maar intensief!

Hey man. Ik ben eigenlijk wel beneiwud naar je vroegere verleden omtrent je voeding en training toen je onze leeftijd was? Ik bedoel wat at je toen? Wat waren de trainingsprinciepes en mythes van die tijd? Supplementen mischien??

:)

Gruwelijke workout gister met die squats EN hacksquats!:D:D

lekkere training weer, kort maar intensief!

thanks, ja zondag doe ik de andere helft...hoofdzakelijk de hams, maar begin is een keer met kuiten:)

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Hey man. Ik ben eigenlijk wel beneiwud naar je vroegere verleden omtrent je voeding en training toen je onze leeftijd was? Ik bedoel wat at je toen? Wat waren de trainingsprinciepes en mythes van die tijd? Supplementen mischien??

:)

eigelijk niet veel bijzonders, wat shake's extra. verder had je geen internet......ik had dat boek van Franco Columbo:D. split trainde ik toen...maar trainde met wat powerlifters mee dus 2/3 keer borst deden we zeker wel. en uiteraard ook veel benen.
verder niks aan supplementen...

Laatst bewerkt:
Ik kan me de sojabloem als betaalbare eiwitbron nog herinneren... :barf:

haha idd, en die jongen was net geboren....dus pleurde ik ook maar een zooitje baby-voeding door mijn shake heen:D

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

hehe heb ook nog een boek gehad van hem, is mede daardoor dat ik zo gefascineerd ben geworden door bb :D prachtfysiek had die kerel

ja klopt, ben dat boek kwijtgeraakt met een verhuizing....zou hem toch wel weer graag willen hebben. eerders is ff navragen in een boekenshop:)
die vent had zekers een goed fysiek, bedreef talloze sporten en was overal goed in...en heel sterk!!!

Gaat lekker hier :thumb:

Prettig weekend allemaal.

Terug
Naar boven