XXL Nutrition

Nightfly's working on body for life!

Hahaha, wat een toeval! Ben ook door dat boek van Franco Colombo begonnen met trainen.

Was toen 15 jaar en had 1 dumbbell van 7,5kg :D

Jezus dat is 25 jaar geleden..:eek:

En ben 'm ook een keer kwijtgeraakt met een verhuizing, dat vond ik echt jammer.

Want was gewoon jeugdsentiment, toen heb ik eens via marktplaats een exemplaar op de kop kunnen tikken voor 5,- euro ofzo.

De dumbbell kickback had ik van Franco, die doe ik nog steeds..

Alleen nu met 24kg hehehe :D

• Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker hier :thumb:

Prettig weekend allemaal.

thanks porter, prettig weekend!!!:D

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Hahaha, wat een toeval! Ben ook door dat boek van Franco Colombo begonnen met trainen.

jeeettjjeee ben jij al zo oud dan??? ??? :D

haha klopt rene ik was 20 of 21.....dus 25 jaar geleden:(

En ben 'm ook een keer kwijtgeraakt met een verhuizing, dat vond ik echt jammer.

Want was gewoon jeugdsentiment, toen heb ik eens via marktplaats een exemplaar op de kop kunnen tikken voor 5,- euro ofzo.

De dumbbell kickback had ik van Franco, die doe ik nog steeds..

Alleen nu met 24kg hehehe :D

Welk boek is dat Rene?

KB heb ik grote hekel aan trouwens.

Kickbacks vindt ik heerlijk, daar branden m'n triceps altijd zo lekker van..:D

Dit is het boek porter..

Vond 'm als 15 jarige spannender als nu, moet ik zeggen hehehe

foto.jpg

haha hoe kom je daar nou weer aan, zoek me scheel op google naar die kaft...

hij was nog DR ook....chiropractor.

Hahaha...niet goed voor je log dit Daan, al die jonge gasten denken: who the **** is Franco Colombo, snel weg uit dit ouwe lullen logje...:D

• Like
Waarderingen: KEUN
Hahaha...niet goed voor je log dit Daan, al die jonge gasten denken: who the **** is Franco Colombo, snel weg uit dit ouwe lullen logje...:D

hij blijft voor mij ....samen met arnie, het beste fysiek hebben!!

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

als je franco columbo niet kent kan je beter stoppen met bb'en!

precies mijn woorden!!

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Okeeeej!!! 18 jaar en kent z'n klassiekers, nice!!

Weet eigenlijk niet of tie wel zo bekent is bij het grote publiek hoor.

hij staat ook veel op filmpjes met arnie.....samen!! waren echt maatjes in die tijd:)

pak hem ook niet veel....heel af en toe om nog ff vol te pompen.

Moet zeggen dat ik 'm op de sportschool ook niet pak daar heb ik meerdere alternatieven, maar als ik in m'n homegymmetje triceps train zitten de KB vast in het programma.
Dan is het kickbacks, skullcrushers en dippen tussen 2 bankjes...

Okeeeej!!! 18 jaar en kent z'n klassiekers, nice!!

Weet eigenlijk niet of tie wel zo bekent is bij het grote publiek hoor.
hetzelfde als ''als bb'er moet je zeker een tal keer pumping iron hebben gekeken'' - hehe :D
hij blijft voor mij ....samen met arnie, het beste fysiek hebben!!

precies mijn woorden!!

hij staat ook veel op filmpjes met arnie.....samen!! waren echt maatjes in die tijd:)
serge nubret niet te vergeten - dat stukje in pumping iro; when he needs advice he'lll come to me, and i'll give him the wrong advices:roflol:

zal vanavond ff kijken...thanks!

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

hetzelfde als ''als bb'er moet je zeker een tal keer pumping iron hebben gekeken'' - hehe :D

serge nubret niet te vergeten - dat stukje in pumping iro; when he needs advice he'lll come to me, and i'll give him the wrong advices:roflol:

haha zeker weten, pumping iron heb ik ook al tig keer gezien....vanavond nog maar ff kijken:D

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

hehe:)

zo ff lekker eten.....teminste...het wordt steeds saaier, koolhydraten worden steeds minder:)

straks gaan we voor schouders!!!!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven